K: Moskvitši mootorite kohta
K: Moskvitši mootorite kohta
Olen kuulnud termineid "põllumajandusliku Moskvitši mootor ja tavalise Moskvitši mootor"
Jutt käib siis ilmselt AZLK 2140 tüübi kohta.
Ons siis neil mootoritel vahet ja,kui siis mis?
Jutt käib siis ilmselt AZLK 2140 tüübi kohta.
Ons siis neil mootoritel vahet ja,kui siis mis?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: K: Moskvitši mootorite kohta
Põllumajanduslik deforsseeritud mootoriga, omal ajal kulges A-76-ga
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: K: Moskvitši mootorite kohta
Ahaa,selge lugu. Siis peaks mootorinumbri kombinatsioon teine olema. Volgal vähemalt oli nii.partnermosse kirjutas:Põllumajanduslik deforsseeritud mootoriga, omal ajal kulges A-76-ga
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: K: Moskvitši mootorite kohta
ongi,mootorinumbril vene D lisaks.
tähistab deforseerimist.
tähistab deforseerimist.
Re: K: Moskvitši mootorite kohta
Jälle tarkust juures TänanUrukoer kirjutas:ongi,mootorinumbril vene D lisaks.
tähistab deforseerimist.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: K: Moskvitši mootorite kohta
Põllumajanduslik varjant andis 68hj muidu 75 asemel. Mootori markeering on jah 412D (krillitsas). Eksport oli vist 412E, muidu ei ole numbrite taga ühtegi tähte.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: K: Moskvitši mootorite kohta
kuid nagu iga vene masinaga, ei tasu olla kunagi 100% kindel mis kirjas sest üsna suure tõenäosusega on mootoreid lahti kistud ja ringi ehitatud.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: K: Moskvitši mootorite kohta
Mootori puhul on ainuke erinevus kolbide kujus, põllumajanduslikul on madalamad kolvid et surveaste oleks madalam. Põllumajanduslikul 2140-l (21406) on ees trummelpidurid.
Re: K: Moskvitši mootorite kohta
moskiito kirjutas:kuid nagu iga vene masinaga, ei tasu olla kunagi 100% kindel mis kirjas sest üsna suure tõenäosusega on mootoreid lahti kistud ja ringi ehitatud.
Just, ning tihtilugu just on tegeletud deforsseerimisega, ehk on pandud topelt-kaanetihendid või kolbe maha freesitud. Siinpool, Noarootsis tegutseval Kivi Matil on isegi vastav agregaat veel vene ajast säilinud, millega sai mootorit maha võtmata ja kolbe välja võtmata deforss versiooni teha ( seda siis 1 kaanetihendiga ).
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: K: Moskvitši mootorite kohta
Minu omal E tähisega mootor aga kas seest näppimas käidud,vat seda veel ei tea. Kui ükskord mootorini jõuab,siis saab selgust.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane