MZMA 401 1955 Lepik
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Iga sepp jäägu ..........väga hea huumor,-no nüüd olen küll täitsa puusse pannud, pean vaatama ,kas auto edasi ehitamiseks vene ajast mõni
hea riidekanga jupp kuskile kapiotsa on alles jäänud! Olen kunagi õppinud rätsepaks.
HÄID PÜHI KÕIGILE !
hea riidekanga jupp kuskile kapiotsa on alles jäänud! Olen kunagi õppinud rätsepaks.
HÄID PÜHI KÕIGILE !
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Annaks kohe tellimuse sisse-kalifeepüksid. Just minu mõõdu järgi...Lepik kirjutas:Iga sepp jäägu ..........väga hea huumor,-no nüüd olen küll täitsa puusse pannud, pean vaatama ,kas auto edasi ehitamiseks vene ajast mõni
hea riidekanga jupp kuskile kapiotsa on alles jäänud! Olen kunagi õppinud rätsepaks.
HÄID PÜHI KÕIGILE !
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Tänaseks oleks pidanud auto esi- ja tagaosa olema juba omavahel koos. Aga üks tõprast tegelane,kelle nimi on südametunnistus,hakkas
närima. Ja näris niikaua , kui läksin pühade ajal garaazi ja võtsin selle mossehakatisel esiosa uuesti lahti. Ei meeldinud mulle selle veits
roostene põhjaplekk.Ja kui vaatasin esimese risti-tala sisse ,siis see meeldis mulle veel vähem. Seega,uus risti-tala ja uued põhjaplekid.
Homseks jäi käigukasti toetustala poldid tagasi panna ja risti-tala kinni keevitada .K.....t ,vana auto ehitus on nagu jenka tants - kaks
sammu edasi üks- tagasi. Samas,kui seda liiga ülekäe taha tuleb auto nagu tehasest-----,2 nädalat, ja edasi garantii remonti.
närima. Ja näris niikaua , kui läksin pühade ajal garaazi ja võtsin selle mossehakatisel esiosa uuesti lahti. Ei meeldinud mulle selle veits
roostene põhjaplekk.Ja kui vaatasin esimese risti-tala sisse ,siis see meeldis mulle veel vähem. Seega,uus risti-tala ja uued põhjaplekid.
Homseks jäi käigukasti toetustala poldid tagasi panna ja risti-tala kinni keevitada .K.....t ,vana auto ehitus on nagu jenka tants - kaks
sammu edasi üks- tagasi. Samas,kui seda liiga ülekäe taha tuleb auto nagu tehasest-----,2 nädalat, ja edasi garantii remonti.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 02:57, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
täna õnne et pole üks samm edasi ja kaks tagasi
Re: MZMA 401 1955 Lepik
No nii sandiste see auto ehitus ikka ka minna ei saa. Selle aasta tahtmine oli see mosse alumine ots ära uuendada ja
rattad alla saada. Poleks unes ka osanud ette näha , kui töömahukaks see kujuneb. Aga tänaseks siis seis selline ,et
kogu karp-raam uus ,ees 412-ne poolraam, esi-sild all, tagasild all ja pärast igapäevast kaklust oma südametunnistusega
ka kogu põhja plekk uus pandud. Nüüd algab mosse kallal kõige huvitavam osa, -esimene ots ja selle veidi pikendamine.
Täna õhtul pole mul veel vähimatki aimu kuidas seda kõike teha ja kuidas seda kõike kokku mixida.
rattad alla saada. Poleks unes ka osanud ette näha , kui töömahukaks see kujuneb. Aga tänaseks siis seis selline ,et
kogu karp-raam uus ,ees 412-ne poolraam, esi-sild all, tagasild all ja pärast igapäevast kaklust oma südametunnistusega
ka kogu põhja plekk uus pandud. Nüüd algab mosse kallal kõige huvitavam osa, -esimene ots ja selle veidi pikendamine.
Täna õhtul pole mul veel vähimatki aimu kuidas seda kõike teha ja kuidas seda kõike kokku mixida.
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 02:59, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Kas ei mõelnud põhjaplekile mingeid valtse sisse teha? Niimoodi võib mängima jääda ja edasi tagasi "prõmmima" hakata see põhi.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Põhi ei ole sile.Esimeses otsas on põhja pleki küljes ka käigukasti tugi poldiga,esimene poolraam ja üht-teist tuleb allapoole veel külge keevitada . Esimese ristitala taha tulevad põhja külge keevitada ka esiistmete kinnitused ja sealt tahapoole läheb põhi ju
45 kraadise nurga all ca 5 cm alla poole. Sile tundub see pind vaid piltidel ja prõmmima ta ei hakka ,pleki paksus põhjal 1,5 mm.
45 kraadise nurga all ca 5 cm alla poole. Sile tundub see pind vaid piltidel ja prõmmima ta ei hakka ,pleki paksus põhjal 1,5 mm.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Suurepärane töö, ilus kohe vaadata! Kas kusagil veel pilte ehitusest üleval on? Ka eelmisest projektist?
If you know how many brothers you have, there is not enough.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Kahjuks ei, enamus piltidest on siin foorumis üleval,ka eelmise auto omad. Rohelise (halli) mosse ehituse enamus pilte hävis koos
arvutiga.
arvutiga.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Rõõm näha, et kallis pühadeaeg pole söögiorgia peale kulunud, vaid ikka asja ette läinud