MZMA 401 1955 Lepik

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Iga sepp jäägu ..........väga hea huumor,-no nüüd olen küll täitsa puusse pannud, pean vaatama ,kas auto edasi ehitamiseks vene ajast mõni
hea riidekanga jupp kuskile kapiotsa on alles jäänud! Olen kunagi õppinud rätsepaks.

HÄID PÜHI KÕIGILE ! :beer
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Lepik kirjutas:Iga sepp jäägu ..........väga hea huumor,-no nüüd olen küll täitsa puusse pannud, pean vaatama ,kas auto edasi ehitamiseks vene ajast mõni
hea riidekanga jupp kuskile kapiotsa on alles jäänud! Olen kunagi õppinud rätsepaks.

HÄID PÜHI KÕIGILE ! :beer
Annaks kohe tellimuse sisse-kalifeepüksid. :D Just minu mõõdu järgi...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Tänaseks oleks pidanud auto esi- ja tagaosa olema juba omavahel koos. Aga üks tõprast tegelane,kelle nimi on südametunnistus,hakkas
närima. Ja näris niikaua , kui läksin pühade ajal garaazi ja võtsin selle mossehakatisel esiosa uuesti lahti. Ei meeldinud mulle selle veits
roostene põhjaplekk.Ja kui vaatasin esimese risti-tala sisse ,siis see meeldis mulle veel vähem. Seega,uus risti-tala ja uued põhjaplekid.
Homseks jäi käigukasti toetustala poldid tagasi panna ja risti-tala kinni keevitada .K.....t ,vana auto ehitus on nagu jenka tants - kaks
sammu edasi üks- tagasi. Samas,kui seda liiga ülekäe taha tuleb auto nagu tehasest-----,2 nädalat, ja edasi garantii remonti.

Pilt
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 02:57, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas SanderV »

täna õnne et pole üks samm edasi ja kaks tagasi :D
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

No nii sandiste see auto ehitus ikka ka minna ei saa. Selle aasta tahtmine oli see mosse alumine ots ära uuendada ja
rattad alla saada. Poleks unes ka osanud ette näha , kui töömahukaks see kujuneb. Aga tänaseks siis seis selline ,et
kogu karp-raam uus ,ees 412-ne poolraam, esi-sild all, tagasild all ja pärast igapäevast kaklust oma südametunnistusega
ka kogu põhja plekk uus pandud. Nüüd algab mosse kallal kõige huvitavam osa, -esimene ots ja selle veidi pikendamine.
Täna õhtul pole mul veel vähimatki aimu kuidas seda kõike teha ja kuidas seda kõike kokku mixida.

Pilt

Pilt
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 02:59, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas stern100 »

Kas ei mõelnud põhjaplekile mingeid valtse sisse teha? Niimoodi võib mängima jääda ja edasi tagasi "prõmmima" hakata see põhi.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Põhi ei ole sile.Esimeses otsas on põhja pleki küljes ka käigukasti tugi poldiga,esimene poolraam ja üht-teist tuleb allapoole veel külge keevitada . Esimese ristitala taha tulevad põhja külge keevitada ka esiistmete kinnitused ja sealt tahapoole läheb põhi ju
45 kraadise nurga all ca 5 cm alla poole. Sile tundub see pind vaid piltidel ja prõmmima ta ei hakka ,pleki paksus põhjal 1,5 mm.
Kasutaja avatar
väikevend
Postitusi: 195
Liitunud: 24 Juul 2011 21:07
Asukoht: Seal, kus tagi on nagis!

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas väikevend »

Suurepärane töö, ilus kohe vaadata! Kas kusagil veel pilte ehitusest üleval on? Ka eelmisest projektist?
If you know how many brothers you have, there is not enough.
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Kahjuks ei, enamus piltidest on siin foorumis üleval,ka eelmise auto omad. Rohelise (halli) mosse ehituse enamus pilte hävis koos
arvutiga.
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1722
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas wax »

Rõõm näha, et kallis pühadeaeg pole söögiorgia peale kulunud, vaid ikka asja ette läinud :D
Vasta