AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Nunii,mosunokkimisega tuleb pihu pikem paus sisse. Võibolla veebruari keskpaigas pääseb maismaale ning saab jälle näpud õliseks teha.
Siiani kummitab tagaluugiteema.
Kas siinses keskkonnas on kellelgi veel 427-t või 2136-te ja viitsiks tagaluugi külgedest mõned plõksud teha? Tihendivärk pakub huvi ja luugil peaks küljes käima ka kummist,kolmnurkse kujuga kummistabilisaatorid,mis istuvad kere küljes olevatesse süvenditesse.
Siiani kummitab tagaluugiteema.
Kas siinses keskkonnas on kellelgi veel 427-t või 2136-te ja viitsiks tagaluugi külgedest mõned plõksud teha? Tihendivärk pakub huvi ja luugil peaks küljes käima ka kummist,kolmnurkse kujuga kummistabilisaatorid,mis istuvad kere küljes olevatesse süvenditesse.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Jõulude ajal võin teha, nii tihenditega vanast luugist kui tutikast, ilma tihenditeta tehasekrundiga luugist.Muhulane kirjutas:Kas siinses keskkonnas on kellelgi veel 427-t või 2136-te ja viitsiks tagaluugi külgedest mõned plõksud teha? Tihendivärk pakub huvi ja luugil peaks küljes käima ka kummist,kolmnurkse kujuga kummistabilisaatorid,mis istuvad kere küljes olevatesse süvenditesse.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Votvot,hakkab looma Pigem huvitab mind nö. komplektne luuk,et oleks näha,kuis ja kuhu tihend kinnitatud ja muu vajalik küljes. Jääb siis ootamawax kirjutas:Jõulude ajal võin teha, nii tihenditega vanast luugist kui tutikast, ilma tihenditeta tehasekrundiga luugist.Muhulane kirjutas:Kas siinses keskkonnas on kellelgi veel 427-t või 2136-te ja viitsiks tagaluugi külgedest mõned plõksud teha? Tihendivärk pakub huvi ja luugil peaks küljes käima ka kummist,kolmnurkse kujuga kummistabilisaatorid,mis istuvad kere küljes olevatesse süvenditesse.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Nuta või naera, aga üheosalisel luugil ei olegi tihendit Tihend on vaid kere küljes. Siin skeemil nr 9
Tihendi profiil on selline, nagu siin 23
Kummistabikad, ning nende vastused mu luugi piltidel näha:
Tihendi profiil on selline, nagu siin 23
Kummistabikad, ning nende vastused mu luugi piltidel näha:
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Novott,timm värk. Jälle selgust Tänud
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Huh,jupimat aega pole siia miskit posti pannud oma tegemistest. 3 detsember kuni 22 jaanuar olin kodunt eemal. Nüüd siis mõnda aega kodumail ja pisut sai ka auto kallal kõpitsetud.
Code varuosadest tellisin igase nahatäie juppe piduritele,sidurile,süütesüsteemile,jahutussüsteemile. Alustasin siis jahutussüsteemist. Mõlemad radikad maha,kõik lõdvikud maha. Suur radikas läks utiili,kuna tinutamist oleks jagunud vist terveks nädalaks. Sassilt sain korraliku radika õnneks. Testisin ära ja hindeks sai viis Järgmisena salongiradikas,kus avastasin alumise panni ja kärje liiteosast pisukse priu. Sai siis esimest korda tinutustöö ette võetud Ja kolmandal katsel jäi pidama Vesi sisse,kompressoriga 1 att järgi...ja jäi pidama. Loputasin siis veega radikad seest ära ka,salongiradikast tuli igast paslööbinat. Egas mootori jahutussärk pole vist suurt targem,sai järeldusele jõutud. Mõeldud-tehtud, termostaat maha,lõdvikute-torudega sai siis uus ringlus tehtud ja vesi sisse ning mootor käima. Mootorikraan lahti ja ülalt kohe uus vesi voolikuga peale. Värki tuli...ikka väga jõleda värvusega Miski pool tunnikest mässasin,kuniks mootorikraanist tulev vesi jäi selgeks. Samratskompunn küljest ära,radikad-termostaat ja uued lõdvikud külge. Salongiradikal vahetasin voolikuotsad ära,radika alumine ots läks ülesse soojendukraani külge ja radika ülemine ots sai siis alla pandud. Tosool sisse ja katsesõidule. Ja töö näikse asja ette olevat läinud Tuba läks soojaks ja kuskilt tosooli ei tilkunud enam. Timm värk.
Auto all luurates hakkasid summutiaugud silma.Selge...maha ja keevitamisele. Tagumine pütt lahti,reso lahti,püksid lahti. Hakkasin tagumist pütti siis ära võtma aga mitte tühjagi ei saa teist kätte,no ei keera toru üle silla ära. Ok,tungraud alla ja auto ülesse...siis sai alles kätte. Jälle üks mosu eripäradest? Või viga vedrudes? Autol tagaots üsna maas ka. Aga summiosad sai kenasti ära paigatud ja kohe teine hääl
Ning käimakott on tiba õli tilkuma hakanud,kulat küll. Tagumised simmerid lasevad läbi pisut.
Code varuosadest tellisin igase nahatäie juppe piduritele,sidurile,süütesüsteemile,jahutussüsteemile. Alustasin siis jahutussüsteemist. Mõlemad radikad maha,kõik lõdvikud maha. Suur radikas läks utiili,kuna tinutamist oleks jagunud vist terveks nädalaks. Sassilt sain korraliku radika õnneks. Testisin ära ja hindeks sai viis Järgmisena salongiradikas,kus avastasin alumise panni ja kärje liiteosast pisukse priu. Sai siis esimest korda tinutustöö ette võetud Ja kolmandal katsel jäi pidama Vesi sisse,kompressoriga 1 att järgi...ja jäi pidama. Loputasin siis veega radikad seest ära ka,salongiradikast tuli igast paslööbinat. Egas mootori jahutussärk pole vist suurt targem,sai järeldusele jõutud. Mõeldud-tehtud, termostaat maha,lõdvikute-torudega sai siis uus ringlus tehtud ja vesi sisse ning mootor käima. Mootorikraan lahti ja ülalt kohe uus vesi voolikuga peale. Värki tuli...ikka väga jõleda värvusega Miski pool tunnikest mässasin,kuniks mootorikraanist tulev vesi jäi selgeks. Samratskompunn küljest ära,radikad-termostaat ja uued lõdvikud külge. Salongiradikal vahetasin voolikuotsad ära,radika alumine ots läks ülesse soojendukraani külge ja radika ülemine ots sai siis alla pandud. Tosool sisse ja katsesõidule. Ja töö näikse asja ette olevat läinud Tuba läks soojaks ja kuskilt tosooli ei tilkunud enam. Timm värk.
Auto all luurates hakkasid summutiaugud silma.Selge...maha ja keevitamisele. Tagumine pütt lahti,reso lahti,püksid lahti. Hakkasin tagumist pütti siis ära võtma aga mitte tühjagi ei saa teist kätte,no ei keera toru üle silla ära. Ok,tungraud alla ja auto ülesse...siis sai alles kätte. Jälle üks mosu eripäradest? Või viga vedrudes? Autol tagaots üsna maas ka. Aga summiosad sai kenasti ära paigatud ja kohe teine hääl
Ning käimakott on tiba õli tilkuma hakanud,kulat küll. Tagumised simmerid lasevad läbi pisut.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Üldiselt peaks tulema üle sillatala ettepoole ikka ära, ilmselt tagumised vedrud pisut väsinud ja ei mahu välja. Tore kuulda, et vähemalt radikas läks asja ette.Muhulane kirjutas:Huh,jupimat aega pole siia miskit posti pannud oma tegemistest... aga mitte tühjagi ei saa teist kätte,no ei keera toru üle silla ära. Ok,tungraud alla ja auto ülesse...siis sai alles kätte. Jälle üks mosu eripäradest? Või viga vedrudes? Autol tagaots üsna maas ka. Aga summiosad sai kenasti ära paigatud ja kohe teine hääl
Ning käimakott on tiba õli tilkuma hakanud,kulat küll. Tagumised simmerid lasevad läbi pisut.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Tagumised vedrud on ikka üsna väsinud ilmega,eriti kundepoolne. Vedrupakis ükski leht katki ka pole,algul kahtlustasin seda.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Käis aga jälle mosset "nuusutamas" Ja "nuusutas" välja kundepoolse,tagumise poolassi juurest lekke. Esmalt kahtlustasin,et pidurisilinder lekib aga näpp sisse õlile...ning Tatt,mis Tatt Trummel maha ja oioioi...terve alune keik õli täis. Jälle edasine tegevusplaan olemas...
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Nii,poolass käes ja küsimus assi peal oleva metallpuksi kohta. Seda vist ilma kahjudeta kätte ei saa ja kas kaubandusest uut puksi on võimalik saada?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane