AZLK 2138 1982 mosseomanik
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
Vahetükke vast tegema ei pea...piisab mõnest lisatihendist. Kui on probleem tõesti selles.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
Ajamid, mille pealt pump käib, on ladal ja mossel erinevad. See pulk, mis mosse pumba jaoks möeldud, tuleb teha natuke lühemaks, siis ei tooda üleliigset röhku.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
Kergem pumbale tihendid vahele panna.sass kirjutas:Ajamid, mille pealt pump käib, on ladal ja mossel erinevad. See pulk, mis mosse pumba jaoks möeldud, tuleb teha natuke lühemaks, siis ei tooda üleliigset röhku.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
-
- Postitusi: 29
- Liitunud: 04 Veebr 2009 21:30
- Asukoht: Haapsalu
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
Nii sõidab. Tühikäik veel liiga madal ja külmast peast ebaühtlane, aga see vaid reguleerida ja natuke võibolla ka süüdet seada. Ujukinõel koos pesaga uus, lada karburaatoris, sooveldasin veel sisse ka, et ikka kindel oleks. Laua peal seadsin raamatu järgi ujuki taseme ja käigu ka paikka, mis auto peal muidugi üldse tööle ei hakanud, tõstsin natuke ujuki taset ja käis. Bensiinipumbale panin ka paar lisatihendit vahele, nüüd laseb isegi natuke ka käsitsi lüüa, aga mitte palju. Originaal tihendi ja plaadiga ei lasknud ühestki asendist käsitsi bensiini pumbata. Kõige tähtsam on see, et karburaator ei leki enam.
-
- Postitusi: 29
- Liitunud: 04 Veebr 2009 21:30
- Asukoht: Haapsalu
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
Vahepeal sai sõidetud, kütuse kulu on suur, aga selles süüdistan lada karpas olnud düüse, esimene kamber 135 bens ja 170 õhk, teises 162 bens ja 170 õhk. Vahepeal lõi värina masinasse, mina oli kindel, et jälle see tagadiffer, nimelt see differ mille alla panin, sain kunagi tuttava automehhaniku käest, kes ütles; et see oli tal kunagi laiali jooksnud ja ta tegi korda tagavaraks. Käisin veel selle värisejaga Tallinnas ja sõitsin ka Haapsalu vahel, kuni ikka väga närvidele hakkas käima. Tõstsin siis masina tungrauaga üless, et panene mingi toe alla ja siis difri kallale, aga oh üllatust, kaks kardaani polti puudu, no egas midagi, ostsin uued poldid mutrid ja asi kokku ja värin kadunud, tore kui mõni asi ka vahest lihtsalt laheneb. Ostetud on ka küljekarbid, niiet kevadel läheb keevitamiseks.
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
sul on seal Daaz?
raamatu järgi UMZ-412 tahab peakambrisse 125 ja abikambrisse 128 kütust ja õhku vastavalt siis peadüüs 140 ja abikamber 190
A kui mingi muu on, siis vist need numbrid ei kõlba.
raamatu järgi UMZ-412 tahab peakambrisse 125 ja abikambrisse 128 kütust ja õhku vastavalt siis peadüüs 140 ja abikamber 190
A kui mingi muu on, siis vist need numbrid ei kõlba.
-
- Postitusi: 29
- Liitunud: 04 Veebr 2009 21:30
- Asukoht: Haapsalu
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
Karpa kohta, et kirja pole peal, aga ei ole vist daaz, kuna see ilma vakumita, mehhanilise teise kambri avamisega. Nüüd ka uuendust siis, kuna mul on kokku 13 erinevat liikurit ja maalt naabrimehel oli autot tarvis, siis sai laenatud. Kõik oli normis kuni selle nädalavahetuseni, millal ta Tallinnas käis ja üks naine sisse tagurdas mossele. Algul polnud tädi süüga nõus, aga kui politsei lõpuks peale pooleteisetunnist ootamist kohale jõudis ja peale vaatas ja ütles, et tädi ikka süüdi, siis vormistati paberid. Täna käisime naabrimehega avaldust sisse andmas, asi läks menetlusse. See mees kes asja vaatas oli täitsa normaalne tüüp, sai mu murest aru, et igasugune remont ületab selle moskvitsi turuhinna, ta sai ka aru, et ma sooviksin ise remonttöid teostada, ja võtaksin kindlustusest võimalusel ainult, juppide ja mingisuguse tööraha, aga asja juures see konks, et pakkumise peaksin ikkagi enne ametlikust firmast võtma, et kõik kindlustusega läbirääkimise asi, tema hinnang oli selle töö eest 700 eur, mida reaalselt mitte ükski mõistlik kindlustaja ei maksaks. Nüüd ootangi kindlustuse kõnet, et nendega asi läbi rääkida, mis ja kuidas. Auto üldseisukord on ka kere poolest koleda poolne, karbid läbi( uued on mul olemas, paksemad kui originaalid) ja tagumised tiivakaared ka pudisevad juba. Kui saaksin mingi mõistliku summa kindlustusest endale, siis suve poole tuleks nagunii ülekere värvimine teostada. Avarii tagajärjel on kõver stange, esipõll, juhi poritiib, kapott(vb ka ninaraam natuke), esituli ja iluvõre on eest küll terve, kuid kinnituse juurest on praod sees. Paar piltti kah kolm viimast on peale avariid http://album.ee/album/264487/50280649
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
selliste juhtumite puhul tekkib vägisi mõtte et paigutaks enda autosse kaamera, pärast vähem jama kui mingi pauk toimub ja asi "segaseks" kiipub jääma.
vähemalt on sinu auto vähem kannatada saanud kui minu oma, aga see selleks. loodan et saad liikuri kiiresti teedele veerema.
vähemalt on sinu auto vähem kannatada saanud kui minu oma, aga see selleks. loodan et saad liikuri kiiresti teedele veerema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
See aastaalgab tormiliselt. Nüüdseks minu teada juba 3 mosset puruks.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
-
- Postitusi: 29
- Liitunud: 04 Veebr 2009 21:30
- Asukoht: Haapsalu
Re: AZLK 2138 1982 mosseomanik
Pole ikka väga tükk aega kirjutanud, sellest masinast. Sai käidud sellega Hiiumaa kokkutulekul, kus kukkusin silma siniseks, ehk sobisime loppis mosse ninaga kokku peale seda sai sõidetud kuni ülevaatuse lõpuni ja seisma ta jäi. Vahepeal sai teistele masinatele juppe võetud, pingeregulaator, karburaator ja bensiinipump. Nüüd tekkis huvi, et kas ikka on veel võimeline liikuma, bensupump peale, karpa peale, vesi radikasse, küte üles ja käivitus ja töötas ühtlaselt. Siis sai rehvid täis pumbatud ja proovitud kas ka liigub. Edaspidi liigub normaalselt, tagurpidi käiguga aga mingi jama, lülitan sisse, lahutan siduri, kuulda on üksikuid krõpse nagu tahaks midagi haakuda kastis, aga seda ei juhtu, kui sisse lükata kõigepealt kolmas käik ja siis tagurpidi, siis nagu korra tahaks vedada, kuid kohe lõpetab selle ja lööb kõrina sisse, enne seisma jäämist kastiga probleeme polnud. Mis masinaga edasi ei tea isegi, kui tekiks see viitsi, et kere vuntsida saaks täitsa sõitva masina. Tagumised tiivakaared mädad, karpide tagumised osad mädad, juhi poolt nina kortsus, kõrvalistuja poolsed ukse ääred läbi, midagi ilusat ei saaks, aga midagi rotika sarnast täitsa mõeldav, välimust täpselt niipalju teha, et ülevaatuselt läbi lastaks. Põhi on kaetud pindmise roostega, sestsamast läbivat pole. Siin albumis kõik pildid mis mul temast on, viimased hetke seisukorrast http://album.ee/album/264487/50280649 .