TÜ - tehnoülevaatus
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Selle kevade (15.05.2015) TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 960 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 3,433 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 192 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus - 74%
Rikkepiduri üldefektiivsus - 26%
Jälle aastaks tipptopp korras
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 960 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 3,433 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 192 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus - 74%
Rikkepiduri üldefektiivsus - 26%
Jälle aastaks tipptopp korras
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Paras Sulle!partnermosse kirjutas:
Jälle aastaks tipptopp korras
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: TÜ - tehnoülevaatus
küsimus selle rikkepiduri üldefektiivsuse kohta... alati on ta mingi 20ish % aga no ma ei tea kui mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal) siis kuidas see efektiivsus ikkagi vaid 20% ringis on?
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Kuidas see võimalik on? Räägi meile ka!SanderV kirjutas:mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal)
If you know how many brothers you have, there is not enough.
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Väga hästi on võimalik kui välja timmida, ainult siis ei saa neljakesi sõita...tõmbab ise juba pidurid peale.väikevend kirjutas:Kuidas see võimalik on? Räägi meile ka!SanderV kirjutas:mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Siin foorumis kunagi keegi soovitas 5-6 nõksu peale reguleerida käsipiduri...
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Kui ikka tagapingile reisijaid juhtub või pakiruumi laadungit panna,siis ei tasu tõesti trosse rohkem pingutada,sest tagavedrustuse geomeetria on mossel selline,mis koorma puhul silda pisut tahapoole liigutab ja siis ka trossid pingumale veab.hard0 kirjutas:Siin foorumis kunagi keegi soovitas 5-6 nõksu peale reguleerida käsipiduri...
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Probleem on ilmselt mosse kerges taguotsas või rehvide kehvas pidamises või mõlema kombinatsioonis. Kui ta sul rullidest üles ei tõuse, siis on ilmselt pidamine kehv. Mul ja sassil on alati auto lihtsalt rullidelt minema sõitnud käsipiduriga.SanderV kirjutas:küsimus selle rikkepiduri üldefektiivsuse kohta... alati on ta mingi 20ish % aga no ma ei tea kui mul kässar on selline et 3 nõksuga tõmbab mõlemad rattad asfaldil plokki (ka rulli peal) siis kuidas see efektiivsus ikkagi vaid 20% ringis on?
Pidurite efektiivsus sõltub kogu auto kaalust ja arvutatakse järgnevalt - pidurtatakse sujuvalt kuni üks piduritest läheb blokki (kui läheb), sellest hetkest võetakse mõõtetulemus. Oletame, et mõlemad rattad pidurdasid jõuga 1000N, kokku nö 200 kilo jõudu. mosse kaalub ca 1000-1100kg, 200/1000 = 20% ja ongi kogu lugu.
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Täna sai ÜV läbitud,aasta jälle mureta
Lubatud pöörded 900 p/min,mõõdetud 810 p/min
Lubatud CO 4.5%,mõõdetud 3,69%
Lubatud CH 1000 ppm,mõõdetud 233 ppm
Sõidupiduri üldefektiivsus 65%
Rikkepiduri üldefektiivsus 24%
Lubatud pöörded 900 p/min,mõõdetud 810 p/min
Lubatud CO 4.5%,mõõdetud 3,69%
Lubatud CH 1000 ppm,mõõdetud 233 ppm
Sõidupiduri üldefektiivsus 65%
Rikkepiduri üldefektiivsus 24%
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich!
Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: TÜ - tehnoülevaatus
Selle kevade (02.05.2016) TÜ tulemused.
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 990 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 3,471 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 258 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus - 64%
Rikkepiduri üldefektiivsus - 28%
Jälle aastaks tipptopp korras
lubatud pöörded 1200 p/min- mõõdetud 990 p/min
lubatud CO - 3.500 % - mõõdetud 3,471 %
lubatud CH - 600 ppm - mõõdetud 258 ppm
Sõidupidurite üldefektiivsus - 64%
Rikkepiduri üldefektiivsus - 28%
Jälle aastaks tipptopp korras
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks