Teadjamad võiksid nii sõnas,kui ka pildis teisi informeerida spetsiaalsetest remonditööriistadest Moskvitši jaoks. Ise olen pildilt näinud sellist tööriistakomplekti
Eriti pakub huvi rakis,millega rooliotstel saab peale sisu vahetust kaitsekorgi peale suruda.
Heiki Rütman "Sõiduautode remont", Valgus, 1986.
Seal on väga palju mosse abinõude ja tõmmitsate jooniseid. Samuti erinevad näpunäited ja remondivõtted. GAZ, ZAZ ja VAZ-ile on ka üht-teist, aga mosse asjad on ülekaalus.
Küsimus suurele ringile.
Milline tänapäevases kaubanduses saadaolev klapivedru tõmmits-press mosule kõige sobilikum oleks? Ehk siis korralik ja mugavalt käsitsetav. Tore oleks illustreeriv pilt ja müügikoht-kohad ka
Mina kasutan siiani armsat puurpinki. Tööle ma teda ei pane. Kaas veidi viltu, paraja pikkusega "junn" klapi alla, hoovast vajutad ja tee mis tahad. Hoova võib lukustada või kaenla alla toppida. Muidugi peab olema padrunis väike "rakis".
BergIE kirjutas:Mina kasutan siiani armsat puurpinki. Tööle ma teda ei pane. Kaas veidi viltu, paraja pikkusega "junn" klapi alla, hoovast vajutad ja tee mis tahad. Hoova võib lukustada või kaenla alla toppida. Muidugi peab olema padrunis väike "rakis".
Kusjuures mõtlesin ise ka selle variandi peale. On olemas isegi selline puurpink,millel padrun liigub üles-alla keermelatil.Selle pingi daatumit pole siiani õnnestunud teada saada. Rooliotsi,sarniire on sellega marumugav teha. Krutid pinge peale ja ei pea nuputama,kuis hooba lukustada.
Aga mind siiski huvitab tõmmitsavariant praegu rohkem.
Teed ise! Tald, kõver raud mille otsas mutter, polt, poldi otsas "rakis", teises otsas mutter millest keerad. Või siis kangi meetod. Mulle jäid muud variandid liiga keerulisteks-aeglaseks, eriti paigaldusel. Kellele ämm, kellele tütar! Usun, et Saad hakkama Edu!
412 esisilla/rooliliigendite/laagrite/käigukasti remondi tööriistade kohver.
Kohver on küll igati häää ja aus aga kuradima palju on jäetud tühja õhku siia.
Viimati muutis tanello2, 09 Veebr 2016 15:57, muudetud 1 kord kokku.