Tekkis paar küsimust jahutussüsteemi kohta, kuna seda on ikka veidi ümber moditud võrreldes originaaliga ja ehk oskab keegi probleemile näkku vaadata, et kas mingit toru on vaja või mitte...
Igatahes oleme ära likvideerinud nn karpa jala soojenduse kuna karpat enam pole. Sellega seoses, et kollektor on teine sai ka ära likvideeritud kollektori mugavat paigaldust segav element, milleks oli veepumba korpuse taga olev toru mis ühendas ennast termostaadi korpusega.
Kui elutähtis see ühendus on ning mis eesmärgil see loodud oli? Võib juhtuda, et peab selle tagasi tekitama, kuna hetkel on mootoril vistist jahutusega probleeme (küll on vaid puki otsas paarutatud, st ventikat ees pole ja auto ei liigu [El vent on]). Kipub väga ruttu soojaks minema - Ei välista kõrget temperatuuri kolvil, kuna tegu siiski ülelaadimisega. Võimalik et tuleb radiaator välja vahetada mõne suurema vastu.
Jutt käib sellest osast siin:
Jahutussüsteem
Re: Jahutussüsteem
see on nn. väikese ringi ümberjooks, mis kiirendab mootori soojenemist.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: Jahutussüsteem
Soojaks minemisest pole enam põhimõtteliselt talvisel ajal eriti tolku, kuna vaevalt masin talvel liigub (ja kui liigub siis käima saamine pole nii kriitiline et hommikul vaja tööle ruttu saada ja soojas olla)...
Leidsin skeemi ka, aga see siis tähendab, et põhimõtteliselt toimib süsteem ilma viperusteta edasi (radikasse lasi ilusti ringile)?
Praegu ei toimi ka temp andur miskipärast ning õlirõhu andur - saab see seotud olla kas mõne kaitsme või juhtmeühendusega? Salong täiesti pulkadena praegu ja näidikublokk ripub pmst niisama - pole kindel kas kõik massid on omal kohal või mitte.
Leidsin skeemi ka, aga see siis tähendab, et põhimõtteliselt toimib süsteem ilma viperusteta edasi (radikasse lasi ilusti ringile)?
Praegu ei toimi ka temp andur miskipärast ning õlirõhu andur - saab see seotud olla kas mõne kaitsme või juhtmeühendusega? Salong täiesti pulkadena praegu ja näidikublokk ripub pmst niisama - pole kindel kas kõik massid on omal kohal või mitte.
Re: Jahutussüsteem
ja teine asi, kui sa selle pimedaks teeb siis võib sul masin lihtsalt keema minna, sest alguses termostaad on suletud, ning ringlus pmts 0, enne kui see soojus termostaadini jõuab, et avada läheb masin keema, muidugi võid selle pimedaks teha ja termostaadi minema visata jaga 99% siis mootor töötempi ei saavuta
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: Jahutussüsteem
Sel juhul tuleb mingi loomkatse välja mõelda, et kuidas seda testida... Hetkel on küll nii, et maru ruttu kipub soojaks minema ja isegi keema...
Re: Jahutussüsteem
ise mingi aeg kunagi ühendasin katsetamise eesmrgil ainult suure ringi järgi, mälu järgi ma seda mootorit üle ala 60 kraadi ei saanud