IZ 412 1990 sass
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1990 sass
Õnnitlen!
Mille omad on? Valisid suvaliselt või laias laastus pordi suurusega? Jebai või on kuskil eestis tsiklilammutus?
Üldse on puudu meil siin üks KORRALIK tsiklilammar, aja asju taga nagu... End of ot.
Mille omad on? Valisid suvaliselt või laias laastus pordi suurusega? Jebai või on kuskil eestis tsiklilammutus?
Üldse on puudu meil siin üks KORRALIK tsiklilammar, aja asju taga nagu... End of ot.
Re: IZ 412 1990 sass
CBR600 pealt on nad pärit. Sain söbra käest.
Pordi suurus on enamvähem sama isegi, mis mossel... Ei valinud selle järgi, sattusid juhuslikult sellised.

Pordi suurus on enamvähem sama isegi, mis mossel... Ei valinud selle järgi, sattusid juhuslikult sellised.

Re: IZ 412 1990 sass
Ise paneks GSXR600 omadele käed peale.
Raudseid närve!
Raudseid närve!

Re: IZ 412 1990 sass
pagan, on see nüüd see mosse, millega oli mul au sõitu saada mööda kuressaare linna või mitte.. 

Re: IZ 412 1990 sass
Ehh, neljapäeval ei kartnudki õlut enam.
Sellel pole vahet kas gixxeri, cbri või mingid muud bike karpad, ühed keihinid või mikunid kõik.
Igatahes hakka lõpuks nende jaoks kollet tegema

Sellel pole vahet kas gixxeri, cbri või mingid muud bike karpad, ühed keihinid või mikunid kõik.
Igatahes hakka lõpuks nende jaoks kollet tegema

Re: IZ 412 1990 sass
Vöis olla küll.w2intz kirjutas:pagan, on see nüüd see mosse, millega oli mul au sõitu saada mööda kuressaare linna või mitte..

Ei kartnud. Hangin kuskilt alumiiniumtoru ja saabki tegema hakata.meelisrr kirjutas:Ehh, neljapäeval ei kartnudki õlut enam.![]()
Sellel pole vahet kas gixxeri, cbri või mingid muud bike karpad, ühed keihinid või mikunid kõik.
Igatahes hakka lõpuks nende jaoks kollet tegema

Autost ka natuke... Üks rehv otsustas tühjaks joosta - alla läks varurehv. Välja on otsitud ka talverehvid, mis lähiajal lähevad autole alla. Radikast sai lastud välja vana sodi ja asemele läks korralik -36 kraadi kannatav tosool.
Rehve kontrollides selgus, et kundepoolse esiratta külgkalle on... kergelt öeldes vale. Rehvi välimise serva on päris mõnusalt ära kulutanud. Kuidas see korda teha, nii et enamvähem normaalne jääks?
Lähiajal plaanis auto ette valmistada ülevaatuseks (detsembris juba) ja teha kerge korrosioonitõrje enne talve. Kindlasti tuleb töö käigus asju juurde, mida tegema peaks.
Re: IZ 412 1990 sass
räägi korrosiooni tõrjest..on sul mingid kindlad materjalid..hind ja kasutus..äkki räägid mulel ka kuidas seda teha jne..oleks vaja teha aga ei tea sellest midagi
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Re: IZ 412 1990 sass
pane ülemisele õõtshoovale lehti juurde,kui tahad kallet õigeks saada.
Tel 55627664
Re: IZ 412 1990 sass
Midagi kindlat ei ole, aga plaan enamvähem selline:svenson01 kirjutas:räägi korrosiooni tõrjest..on sul mingid kindlad materjalid..hind ja kasutus..äkki räägid mulel ka kuidas seda teha jne..oleks vaja teha aga ei tea sellest midagi
1. Roostes kohad ja kohad, kus vana mastiks lahti on, teha puhtaks (roostest puhtaks lamellkettaga, mitte terastraadiga)
(2.) Roostemuunduriga üle teha
(3.) Krunt
4. Dinitrol ML peale (nõks üle 100.- liiter)
5. Mastiks peale (saab alles siis peale kanda, kui Dinitrol ML on tahkemaks muutunud, ehk siis umbes kuu aja pärast) - seda siis kivikaitseks
Punktid 2 ja 3 on vastavalt vajadusele.
Kas sinna kuskile mitte reguleerseibe ei panda? Raamatut pole hetkel käepärast, et vaadata täpsemalt.tafi kirjutas:pane ülemisele õõtshoovale lehti juurde,kui tahad kallet õigeks saada.
Re: IZ 412 1990 sass
Ometi ei saa normaalselt selle autoga sõita - tosool on välja jooksnud. Teatavasti on tosoolil palju parem lekkimisvõime kui veel ja ilmselt sellepärast jooksiski kuskilt välja. Tuleb täpsemalt uurida.
Vahepeal lisaks ka ühe pildi - keegi on tagumisele aknale jätnud sõnumi. Lisaks on vahetatud kitsas rool 2140 rooli vastu ja eemaldatud salongisoojenduse torustikust ummistus. Pildilt on näha ka katuse ääre värvi eemaldumine vms.

Vahepeal lisaks ka ühe pildi - keegi on tagumisele aknale jätnud sõnumi. Lisaks on vahetatud kitsas rool 2140 rooli vastu ja eemaldatud salongisoojenduse torustikust ummistus. Pildilt on näha ka katuse ääre värvi eemaldumine vms.
