AZLK 2140, 1978, karl
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Kui mäletad, mainisin kahte kruvi piduritaldriku küljes. Need lahti, jääb kilp maha ja ainult pooltelg koos laagriga tuleb ära.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Uus nädal ja uus tuhin peal. Eile sai 5h mossega aega veedetud. Kütusepump lahti võetud ja uus rem. komplekt sisse pandud (leidsin keldri avarustest koti, kus sees 2,5 pumpa ja remont komplekt.
Proovisin käivitada, aga käima läks üliraskelt ja siis käis max 1min ja suri välja. Siis sai küünlad ärapuhastatud (olid teised vähe mustad) ja karpat näpitud. Tegin prügikasti kõrval asuvatest asjadest ka töölaua endale:
Irukas tuli oma mürtsuva Scorpioga lõpuks appi ja nii kui kohal oli, läks minu auto ka muretult tööle. Vist mu auto vihkab mind
Iruka eestvedamisel sai proovitud erinevaid tüüsse ning süüdet sätitud ja kui asi ikka korralikult käia ei tahtnud, sai tema territooriumil juba uus karpa peale tõstetud. Lisaks eemaldasin kütusepaagist filtri, sest oli vähe umbes teine (selleks oli vaja muidugi paagist 5l kütust väljaimeda, sest tankisin paagi ääreni täis ja natuke veel), kapoti all on teine filter juba installeeritud.
Lisaks ostsin vahepeal 5 Mati Nuude kasseti:
Ja ette sai pandud laiad plekid, et rehvi laius hakkab juba lääne autodele lähenema ja juhitavus kasvama (välimus meeldib täiega, peab vast taha ka laiendatud plekid muretsema):
Järgmine asi, mis tehnika poole pealt vaja teha on sidur, mis üle 5sek survet sees ei hoia, sama ei leki ka. Eks peab korra lahtivõtma ja mansetid äravahetama.
Proovisin käivitada, aga käima läks üliraskelt ja siis käis max 1min ja suri välja. Siis sai küünlad ärapuhastatud (olid teised vähe mustad) ja karpat näpitud. Tegin prügikasti kõrval asuvatest asjadest ka töölaua endale:
Irukas tuli oma mürtsuva Scorpioga lõpuks appi ja nii kui kohal oli, läks minu auto ka muretult tööle. Vist mu auto vihkab mind
Iruka eestvedamisel sai proovitud erinevaid tüüsse ning süüdet sätitud ja kui asi ikka korralikult käia ei tahtnud, sai tema territooriumil juba uus karpa peale tõstetud. Lisaks eemaldasin kütusepaagist filtri, sest oli vähe umbes teine (selleks oli vaja muidugi paagist 5l kütust väljaimeda, sest tankisin paagi ääreni täis ja natuke veel), kapoti all on teine filter juba installeeritud.
Lisaks ostsin vahepeal 5 Mati Nuude kasseti:
Ja ette sai pandud laiad plekid, et rehvi laius hakkab juba lääne autodele lähenema ja juhitavus kasvama (välimus meeldib täiega, peab vast taha ka laiendatud plekid muretsema):
Järgmine asi, mis tehnika poole pealt vaja teha on sidur, mis üle 5sek survet sees ei hoia, sama ei leki ka. Eks peab korra lahtivõtma ja mansetid äravahetama.
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Eks tagantjärgi mõeldes tuleb tõesti midagi ette, aga töötuhin oli nii suur peal, et läks meelest.stern100 kirjutas:Kui mäletad, mainisin kahte kruvi piduritaldriku küljes. Need lahti, jääb kilp maha ja ainult pooltelg koos laagriga tuleb ära.
Järgmine difri vahetus juba tuletan meelde
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Minul on kõik Mossedel välja kakutud poolteljed koos pidurikilbiga ära tulnud... Ja sel juhul peab piduritoru lahutama töösilindrist. Ehk on mulle midagi kahe silma vahele jäänud? Omal pooltelje tihendi vahetus nagunii soolas, oleks hea õpetussõnad ka endale kõrvataha panna.karlaas kirjutas:Eks tagantjärgi mõeldes tuleb tõesti midagi ette, aga töötuhin oli nii suur peal, et läks meelest.stern100 kirjutas:Kui mäletad, mainisin kahte kruvi piduritaldriku küljes. Need lahti, jääb kilp maha ja ainult pooltelg koos laagriga tuleb ära.
Järgmine difri vahetus juba tuletan meelde
Piduritoru lahutades olen kohe sinna otsa mingi varu töösilindri keeranud, et piduriõli süsteemist välja ei jookseks. Pärast lihtsam, õhutad ainult seda ühte otsa.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Pidurikilpi ja pooltelge ühendavad kruvid kipuvad märkamatuks jääma,aga kui nad kord eemaldatud on,siis tagasi pole neid vaja panna,need on tehase montaazi hõlbustamiseks.Kui sidur survet ei pea ja leket pole,on süüdi peapumba mansett.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/110157141/
Teema viimaseid pilte vaadates tundus väga tuttavas kohas olema, mitte väga kaugel minu töö juurest ja otsustasin kontrollida.
Miks see esitiib nii kirju on?
Teema viimaseid pilte vaadates tundus väga tuttavas kohas olema, mitte väga kaugel minu töö juurest ja otsustasin kontrollida.
Miks see esitiib nii kirju on?
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Ohoh. Hea meel kui mossefänne leidub veel maja lähedal. Aga tiib : Natuke proovisin värvida ( toon ja lahendus) sest tiib läheb nii kui nii vahetusse. Aga tulemus alla igasust arvestust (vale toon, ebatasane, vale lahendus). Uus esitiib ootamas juba. Vaja ainult värvida
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Vahepealsed tegemised:
Sai pandud uued küünlad ja generaatori rihm:
Jaanipäeva ajal sai käidud Tudulinnas, kust leidsin ka hunniku varuosi:
Seal oli nii tutikad esituled kui ka Norma rullikuga turvavööd:
Kas keegi selliseid esiistmetele pannud on? Kas sobivad hästi?
Lisaks sain veel posu juppe:
IIII triibuga esivedrud, need peaksid olema suhteliselt kanged?
Lisaks ka 412 uksed, millelt plaanin kroomitud aknaraamid oma 2140-le panna (väike disain element).
Seega oli hea jaanipäev
Sai pandud uued küünlad ja generaatori rihm:
Jaanipäeva ajal sai käidud Tudulinnas, kust leidsin ka hunniku varuosi:
Seal oli nii tutikad esituled kui ka Norma rullikuga turvavööd:
Kas keegi selliseid esiistmetele pannud on? Kas sobivad hästi?
Lisaks sain veel posu juppe:
IIII triibuga esivedrud, need peaksid olema suhteliselt kanged?
Lisaks ka 412 uksed, millelt plaanin kroomitud aknaraamid oma 2140-le panna (väike disain element).
Seega oli hea jaanipäev
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Täna said siis vanad turvavöö "paelad" äravahetatud uute rullikutega Norma turvavööde vastu.
No aega läks ikka kõvasti, et arusaada, miks turvavöö ei liigu. Käe vahel proovisin nii ühes kui teises asendis, aga rihma rulliku pealt kätte ei saa, ainult lühemaks läheb. Lõpuks helistasin ka Irukale, et mis värk on, ta teadis rääkida, et ainult ühes kindlas asendis liigub. No proovisin seda ühte ja õiget asendit leida, aga ei midagi. Lõpuks kiskusin asja lahti ja saingi teada, et kui rullik püstloodis, siis kuulike veereb alla ja laseb vööl liikuda, lisaks tegin rulliku kinnitust natuke ümber (ühed otsad tuli natuke äraväänata, et istuks ilusti).
Nüüd asi paigas ja ikka ülimugav värk ning rihm krapsab ülikiiresti algasendisse tagasi- ULME.
Lisaks kitkusin 412 ustelt kroomliistud ära.
Ja garaazi riiulilt leidsin veel ühed tutikad norma turvavööd. Ülilahedad pisikesed detailid seal ikka:
No aega läks ikka kõvasti, et arusaada, miks turvavöö ei liigu. Käe vahel proovisin nii ühes kui teises asendis, aga rihma rulliku pealt kätte ei saa, ainult lühemaks läheb. Lõpuks helistasin ka Irukale, et mis värk on, ta teadis rääkida, et ainult ühes kindlas asendis liigub. No proovisin seda ühte ja õiget asendit leida, aga ei midagi. Lõpuks kiskusin asja lahti ja saingi teada, et kui rullik püstloodis, siis kuulike veereb alla ja laseb vööl liikuda, lisaks tegin rulliku kinnitust natuke ümber (ühed otsad tuli natuke äraväänata, et istuks ilusti).
Nüüd asi paigas ja ikka ülimugav värk ning rihm krapsab ülikiiresti algasendisse tagasi- ULME.
Lisaks kitkusin 412 ustelt kroomliistud ära.
Ja garaazi riiulilt leidsin veel ühed tutikad norma turvavööd. Ülilahedad pisikesed detailid seal ikka:
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Vahepeal lammutatud natuke valge salongi, et saada sealt ilus punane sisu (juhi istmepadi tuleb veel kuidagi kokkuõmmelda, sest ääre õmblus lahti tulnud)
Lisaks leidsin esiistme alt sellise metallplaadi, nagu oleks numbri alus, aga miks ta pooleks käib? Oskab ehk keegi targem seletada?
Lisaks leidsin esiistme alt sellise metallplaadi, nagu oleks numbri alus, aga miks ta pooleks käib? Oskab ehk keegi targem seletada?
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.