AZLK 2140, 1978, karl
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140, 1978, karl
kas see mitte pedaalilukk ei ole?
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Väga hea ja loogiline pakkumine. Täna õhtul proovin ära.Urukoer kirjutas:kas see mitte pedaalilukk ei ole?
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Valge tuttav masin. Olin ära ostmas aga kui omanik hakkas iba ajama lõpetasin igasuguse asjaajamise. Ajasin hääle sisse talle ja panin õlid-värgid sisse tagasi.
Kui õõts on tutikas ja puksidega, kuluks mulle marjaks üks ära.
Kui õõts on tutikas ja puksidega, kuluks mulle marjaks üks ära.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Mis iba see omanik siis ajama hakkas? Minuga rääkis täitsa normaalselt ning näha oli, et keegi on auto kallal ikka asjatanud. Kas jõudsid jälile, miks pidurid ei võtnud?ik260 kirjutas:Valge tuttav masin. Olin ära ostmas aga kui omanik hakkas iba ajama lõpetasin igasuguse asjaajamise. Ajasin hääle sisse talle ja panin õlid-värgid sisse tagasi.
Kui õõts on tutikas ja puksidega, kuluks mulle marjaks üks ära.
Ja õõtsad täitsa tutikad, aga jäävad riiulisse ootama allapanekut
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Kui mul temale sobival päeval polnud võimalik treilaga järgi minna, hakkas jutt: "ei mul siis savi, las tuleb järgmine rahapakiga..."karlaas kirjutas:Mis iba see omanik siis ajama hakkas? Minuga rääkis täitsa normaalselt ning näha oli, et keegi on auto kallal ikka asjatanud. Kas jõudsid jälile, miks pidurid ei võtnud?ik260 kirjutas:Valge tuttav masin. Olin ära ostmas aga kui omanik hakkas iba ajama lõpetasin igasuguse asjaajamise. Ajasin hääle sisse talle ja panin õlid-värgid sisse tagasi.
Kui õõts on tutikas ja puksidega, kuluks mulle marjaks üks ära.
Ja õõtsad täitsa tutikad, aga jäävad riiulisse ootama allapanekut
Tahtsin sellest rotika teha. Igatahes olid autot ekspluateerinud väga autokauged inimesed, kes peaks kõigest kaarega eemale hoidma.
Omaniku loogika järgi pidi kardaani vabastamine ja tagasilla õlist tühjaks laskmine muide vältima pidurite kinnijäämist.
Piduritega ei jõudnud tegelema hakata, püüdsin sidurit talle saada aga ketas oli kinni.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
Nii üle pika aja ka pildimaterjali ja ülevaade töödest. Olen hakanud mosset lammutama, hetkel klaasid (va esiuste kolmnurgad, mille kruvid ei tule lahti) eest võetud, salongist vaja veel armatuurlaud ja juhiiste välja võtta (laepolster, uksepolstrid, istmed põhjamatid väljas), logarid äravõetud, parem esitiib küljest võetud, pamprid, esivõre ka riiulis seismas, tuled eest võetud. Homme proovin esipõlle, armatuur laua ja kõrvalistme välja saada ning pesema/lihvima hakata
Tagaistme all oli kellegi pesa ka
Ja täna käis ka Irukas läbi ning sai ilusa pildi tehtud:
Ning ei ole jõudnud (meelest läinud) proovida pedaalilukku, aga see teema on ikka meeles ja kunagi panen ka pildi.
Tagaistme all oli kellegi pesa ka
Ja täna käis ka Irukas läbi ning sai ilusa pildi tehtud:
Ning ei ole jõudnud (meelest läinud) proovida pedaalilukku, aga see teema on ikka meeles ja kunagi panen ka pildi.
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
no auto värvimise jaoks lahti võetud ja survekaga ülekäidud:
lisaks avastasin põhjast "toreda augu":
käigukasti tala on veel kereküljes
lisaks puhastasin ka valgest saadud punast sisu (ülikena ikka )
lisaks avastasin põhjast "toreda augu":
käigukasti tala on veel kereküljes
lisaks puhastasin ka valgest saadud punast sisu (ülikena ikka )
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
no vahepeal on kaks nädalat puhkust läbi ja autot selle ajaga lihvitud ja pahteldatud. Esmaspäeval sai beez värv peale kantud ja nüüd ootab veel tumepunast värvi (tuleb siis kahetooniline, küljed beezid ja ülejäänud tumepunane, üleminek küljel kaldjoonega, midagi sellist: ). Kuidas ma juba ootan valmis tulemust ja pulmapäeva
Mõned pildid ka:
Ühte tiiva pole sellepärast küljes, et ostsin tutika esitiiva, mille lihvisin ja valmistasin värvimiseks ette, aga see ei istunud mitte kuidagi normaalselt ette (kui kapotiga sain vahe normaalseks, siis ukse vahe oli ülisuur ja eriti riivas silma ülemine ots, mis on ukse ja kapoti juures, seal oli ülisuur vahe, mida mitte kuidagi väiksemaks ei saanud) ja seda proovisin loomulikult alles siis, kui tiib oli ette valmistatud. Nüüd läheb valge tiib, mis tuleb ette valmistada, hõissa ideaalsed detailid ja kontrollimine
Mõned pildid ka:
Ühte tiiva pole sellepärast küljes, et ostsin tutika esitiiva, mille lihvisin ja valmistasin värvimiseks ette, aga see ei istunud mitte kuidagi normaalselt ette (kui kapotiga sain vahe normaalseks, siis ukse vahe oli ülisuur ja eriti riivas silma ülemine ots, mis on ukse ja kapoti juures, seal oli ülisuur vahe, mida mitte kuidagi väiksemaks ei saanud) ja seda proovisin loomulikult alles siis, kui tiib oli ette valmistatud. Nüüd läheb valge tiib, mis tuleb ette valmistada, hõissa ideaalsed detailid ja kontrollimine
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.
Re: AZLK 2140, 1978, karl
kui sul tiib on veel veneaegne, siis tõenäoliselt kooperatiivikas, mis stantsiti juba meeletult kulunud stantsidel ja siis ei olegi ime, et mõõdud ei sobi enam, ehk siis detail jääb järjest väiksemaks.. moodsa aja plekid, mis Ukrainast tulevad, ei olegi kõige hullemad mõõtudelt, aga roostekindlus on küsitav..
Re: AZLK 2140, 1978, karl
mhmh, no eks järgmine kord ikka proovin kõigepealt juppi auto küljes ja siis hakkan midagi tegema, nüüd on vähemalt töödeldud vanametalli natukemario kirjutas:kui sul tiib on veel veneaegne, siis tõenäoliselt kooperatiivikas, mis stantsiti juba meeletult kulunud stantsidel ja siis ei olegi ime, et mõõdud ei sobi enam, ehk siis detail jääb järjest väiksemaks.. moodsa aja plekid, mis Ukrainast tulevad, ei olegi kõige hullemad mõõtudelt, aga roostekindlus on küsitav..
Mossed on nagu miniseelikuga neiud- tekivad esimeste soojemate ilmadega tänavapildile, kõik vaatavad neid, aga kui ühe kätte saad, mõtled et vaadata oli lihtsam.