AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 wax
Kuigi sai pikalt tehtud ja planeeritud, läks enne suvesõitu ikkagi kiireks ning sai veel reede õhtul tormatud nagu hull, ning asju lipalopa ajutiselt külge keeratud. Nüüd kui üritus läbi, saab veitsa rahulikult võtta, mõned asjad jälle küljest keerata, ning hakata normaalselt tagasi sobitama. Enam pole kiiret
Kroomesinurgad - enne tiibade värvimist ei proovinud ma nurkasid külge, ja nagu tegelikult oleks pidand ette aimama, need ei istu sinna normaalselt külge. Tuleb tiibu veidike töödelda.
Esistange on kõver, kuna sõitsin selle aastaid tagasi selliseks. Natuke sirgemaks sain taguda, kuid sarved vahivad väga kõõrdi. Tuleb natuke näppida veel.
Esitiivad tuleks uste ja kapoti järgi paika regullida. Praegu on ukse- ja kapotivahed väga mööda.
Millalgi tuleks jooksukohad ja apelsinid välja poleerida. Kui varem ei jõua, siis sellega võib talvel tegeleda, sest talvel sõita ma selle autoga enam ei kavatse.
Sisemised ukselingid on räbalad, ei hakanud neid külge panama. Tuleks kas korralikud leida, või ise midagi leiutada.
Pooled tuled ei tööta pärast kokkupanekut ja ühendamist
Roolihoovastikus on päris halb lõtk. Ma ei saa aru kuidas ma vigursõiduga üldse hakkama sain, eriti selle väikse rooliga.
Taha tuleks madaldusklotsid ja pikemad kammitsad alla visata, saab tagaosa esiosaga samale kõrgusele, siis on üldpilt kenam.
Parema ülekandega differ ootab samuti sisseviskamist. Kiirendus pole oluline, kuid maanteepöörded tahaks allapoole saada.
Logareid ma vist ei hakka alla toppima. Aga mingid sümboolsed porikummid võiks küll lõigata, hoiab auto küljed puhtana.
Ette tuleks paksemad flantsid panna, sest velg käib ikkagi vahel vastu ülemist õõtsa. Tegelikult paneks siis juba taha samuti, et ratas väliskoopale veidike lähemal oleks. Nende Wranku velgedega on offset liiga suur ja rattad liiga koopas. Ei meeldi. Tagavelgede keskava tuleks samuti suuremaks treida, saab õige keskkapsli panna
Üldse tuleks talvel kapotialune korda teha. Värvida, ja kui juba mootor maas, tuleks sellega veidike tegeleda. Külmalt on õlirõhk armatuuris oleva kella järgi 3-4, sooja mootoriga aga 1. Minu käes pole see motor kordagi lahti käinud. Plokikaas on vaid vahetatud. Sidurit pole ma samuti kogu selle 11 aasta jooksul kordagi puutunud, kuigi see auto on saanud rallit ja igasugu piinamist. Tuleks sinna profülaktika mõttes igaks juhuks uued asjad sisse laduda, siis julgeks ehk isegi järgmisel suvel võibolla Euroopassegi minna.
Kindlasti on veel asju, mida teha, esimese hooga ei tulegi meelde. Igatahes auto on veel vägagi pooolik
Kroomesinurgad - enne tiibade värvimist ei proovinud ma nurkasid külge, ja nagu tegelikult oleks pidand ette aimama, need ei istu sinna normaalselt külge. Tuleb tiibu veidike töödelda.
Esistange on kõver, kuna sõitsin selle aastaid tagasi selliseks. Natuke sirgemaks sain taguda, kuid sarved vahivad väga kõõrdi. Tuleb natuke näppida veel.
Esitiivad tuleks uste ja kapoti järgi paika regullida. Praegu on ukse- ja kapotivahed väga mööda.
Millalgi tuleks jooksukohad ja apelsinid välja poleerida. Kui varem ei jõua, siis sellega võib talvel tegeleda, sest talvel sõita ma selle autoga enam ei kavatse.
Sisemised ukselingid on räbalad, ei hakanud neid külge panama. Tuleks kas korralikud leida, või ise midagi leiutada.
Pooled tuled ei tööta pärast kokkupanekut ja ühendamist
Roolihoovastikus on päris halb lõtk. Ma ei saa aru kuidas ma vigursõiduga üldse hakkama sain, eriti selle väikse rooliga.
Taha tuleks madaldusklotsid ja pikemad kammitsad alla visata, saab tagaosa esiosaga samale kõrgusele, siis on üldpilt kenam.
Parema ülekandega differ ootab samuti sisseviskamist. Kiirendus pole oluline, kuid maanteepöörded tahaks allapoole saada.
Logareid ma vist ei hakka alla toppima. Aga mingid sümboolsed porikummid võiks küll lõigata, hoiab auto küljed puhtana.
Ette tuleks paksemad flantsid panna, sest velg käib ikkagi vahel vastu ülemist õõtsa. Tegelikult paneks siis juba taha samuti, et ratas väliskoopale veidike lähemal oleks. Nende Wranku velgedega on offset liiga suur ja rattad liiga koopas. Ei meeldi. Tagavelgede keskava tuleks samuti suuremaks treida, saab õige keskkapsli panna
Üldse tuleks talvel kapotialune korda teha. Värvida, ja kui juba mootor maas, tuleks sellega veidike tegeleda. Külmalt on õlirõhk armatuuris oleva kella järgi 3-4, sooja mootoriga aga 1. Minu käes pole see motor kordagi lahti käinud. Plokikaas on vaid vahetatud. Sidurit pole ma samuti kogu selle 11 aasta jooksul kordagi puutunud, kuigi see auto on saanud rallit ja igasugu piinamist. Tuleks sinna profülaktika mõttes igaks juhuks uued asjad sisse laduda, siis julgeks ehk isegi järgmisel suvel võibolla Euroopassegi minna.
Kindlasti on veel asju, mida teha, esimese hooga ei tulegi meelde. Igatahes auto on veel vägagi pooolik
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: AZLK 412IE -74 wax
kuule sul nr märk viltu
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 wax
kui teksti ka loed, siis saad teada, et paljud asjad on viltu
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: AZLK 412IE -74 wax
sangad peavadki viltu olema, nr märk sirge
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 wax
Viimane ring enne talvekorterisse viimist. Sel talvel ma teda ei puutu. Ehk tekib siis kevadeks rohkem motivatsiooni kui mitu kuud ei näe
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 wax
Mõtlesin mosse talvekorterist ära tuua, ja veidike kõpitseda, aga näed lumi tuli jälle maha ning mõtteks see jäigi
Talve jooksul pole midagi teinud, ega autot näinud. Aga ostlesin vana rääbakad kodarveljed ja bullet peeglid. Veljed tuleks nüüd pulkadeks lammutada ja lihvi-poleeri, kuna eestimaa soolased talved on kroomile 1:0 teind. Nädalavahetusel toon originaal kapoti kah maalt ära ning saab selle autoga sama tooni värvida. Nõnnamoodi saaks mosse ehk sel suvel isegi silmasõbralikumaks
Talve jooksul pole midagi teinud, ega autot näinud. Aga ostlesin vana rääbakad kodarveljed ja bullet peeglid. Veljed tuleks nüüd pulkadeks lammutada ja lihvi-poleeri, kuna eestimaa soolased talved on kroomile 1:0 teind. Nädalavahetusel toon originaal kapoti kah maalt ära ning saab selle autoga sama tooni värvida. Nõnnamoodi saaks mosse ehk sel suvel isegi silmasõbralikumaks
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 wax
Nädal tagasi tõin auto talvekorterist ära.
Peeglid said külge
Velgede pritsimine on pooleli
Pepu sai 40mm madalamaks, nüüd istub terve auto ilusti.
Valged turvavööd käisid pesumasinast läbi, said kenamad.
Sumpsi keskmise püti viskasin minema, kuna oli auto kõige madalam koht.
Suunatuled sain toimima, pidurituled sain toimima.
Peeglid said külge
Velgede pritsimine on pooleli
Pepu sai 40mm madalamaks, nüüd istub terve auto ilusti.
Valged turvavööd käisid pesumasinast läbi, said kenamad.
Sumpsi keskmise püti viskasin minema, kuna oli auto kõige madalam koht.
Suunatuled sain toimima, pidurituled sain toimima.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 wax
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 wax
Suvega olen leidnud viitsimist difri, kässaritrossid, piduriõli, pendelhoova, rooliotsad, ukselingid ja kolmnurkakna tihendid ära vahetada. Väga tahaks enne talvekoju viimist mootori välja tõsta ja kapotialuse korda teha. Sama hooga ka sidur ning hooratas vahetada, kuna eila avastasin, et pool hammasvööst on lahkunud. Kuid kardan et laiskus ei luba, ja see kõik lükkub järgmisesse suvesse.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: AZLK 412IE -74 wax
kinnise korgiga õllepurk oleks lahedam olnud ju...
Silm puhkab.
Silm puhkab.