AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Kommutaatori ja jagaja vahelises juhtmekimbus peaks olema ka eraldi juhe ,mis vaja kere massi ühendada.
fotodelt ei paista hästi .
fotodelt ei paista hästi .
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Jah,massijuhe on kimbust eraldi ning see paigas korralikult.
Jama oligi selles,et süütepooli minevad juhtmed tuli omavahel ikka ära vahetada. Ning peale seda plärtsas käima ka. Peale kolmandat akut Ja ossa püss,kus astub edasi. Kui teine kamber järgi tuleb,siis hakkab ikka kohe väga mõnusat häält tegema ja edasi astuma. Väärt värk sai kokku pandud.Tuleb veel mõningased täiendused gaasipedaalile teha.
Jama oligi selles,et süütepooli minevad juhtmed tuli omavahel ikka ära vahetada. Ning peale seda plärtsas käima ka. Peale kolmandat akut Ja ossa püss,kus astub edasi. Kui teine kamber järgi tuleb,siis hakkab ikka kohe väga mõnusat häält tegema ja edasi astuma. Väärt värk sai kokku pandud.Tuleb veel mõningased täiendused gaasipedaalile teha.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Ja lisaks veel mõned mured kurta. Panen siia lehe ka,kus karpaskeem peal.
http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/obsc ... m/karb.htm
Kuhu ühendada vaakumots nr. 3 ? Idee kohaselt peaks see minema karterituulutuse trassi aga kuna mul sport õhupuhasti peal,siis sellega natsa jamasti.
Järgmised on kaks otsa - 22 ja 23. Kas pimed ette või saab need kuskile ühendada?
Ning veel küss sisselaske kolle küljes oleva vaakumotsa suhtes. Sealt saab piduri vaakumvõimendi oma jao ja teine ots läks karpasse. Kui nr. 3 sellega ära ühendada?
http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/obsc ... m/karb.htm
Kuhu ühendada vaakumots nr. 3 ? Idee kohaselt peaks see minema karterituulutuse trassi aga kuna mul sport õhupuhasti peal,siis sellega natsa jamasti.
Järgmised on kaks otsa - 22 ja 23. Kas pimed ette või saab need kuskile ühendada?
Ning veel küss sisselaske kolle küljes oleva vaakumotsa suhtes. Sealt saab piduri vaakumvõimendi oma jao ja teine ots läks karpasse. Kui nr. 3 sellega ära ühendada?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Njah,on igasugu vigureid tehtud,proovitud ja katsetatud ja no ei saa asja tööle,krt. Tuleb Ozon peale panna,ülevaatus ära teha ja siis vb edasi nikerdama.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Sinisega nikerdamine jätkub.
Ülevaatus tehtud,läbis peaaegu puhtalt,kuna CO kruvi tuli veerand pööret sisse keerata,siis sai näidud paika.Seejärel uuesti Solex peale ning nikerdamine algas jälle. Esmalt sai esimese kambri bensudüüs ära vahetatud. Sees oli 102 ja sisse sai pandud 115. Läks paremaks oluliselt. Aga õige see asi polnud ikka.Just mis puudutas ühtlast sõitu.Hakkas katkuma ja pisut toorest tõmmates muutus sõit ühtlaseks. Ei muud,kui rattad alla ja Tallinnasse Lada meeste jutule. Seal siis esmalt puuriti karpakaane sisse suuremad augud,et saaks düüsidele nii ligi,et ei peaks pealmist kaant maha võtma. Seejärel düüsiralli. Pluss veel segukruviga toimetamine. Ühesõnaga aega kulus ikka paar tundi ja sõitma selle masina sai ikka. Pmst 38 nuka ja Solexiga saab midagi juurde küll jah aga selleks,et asi ikka tummisem oleks,tuleb kaant kratsida ca 3mm ,väntvõllil ja hoorattal lisakilod ära kaotada.
Ülevaatus tehtud,läbis peaaegu puhtalt,kuna CO kruvi tuli veerand pööret sisse keerata,siis sai näidud paika.Seejärel uuesti Solex peale ning nikerdamine algas jälle. Esmalt sai esimese kambri bensudüüs ära vahetatud. Sees oli 102 ja sisse sai pandud 115. Läks paremaks oluliselt. Aga õige see asi polnud ikka.Just mis puudutas ühtlast sõitu.Hakkas katkuma ja pisut toorest tõmmates muutus sõit ühtlaseks. Ei muud,kui rattad alla ja Tallinnasse Lada meeste jutule. Seal siis esmalt puuriti karpakaane sisse suuremad augud,et saaks düüsidele nii ligi,et ei peaks pealmist kaant maha võtma. Seejärel düüsiralli. Pluss veel segukruviga toimetamine. Ühesõnaga aega kulus ikka paar tundi ja sõitma selle masina sai ikka. Pmst 38 nuka ja Solexiga saab midagi juurde küll jah aga selleks,et asi ikka tummisem oleks,tuleb kaant kratsida ca 3mm ,väntvõllil ja hoorattal lisakilod ära kaotada.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Nikerdamist-näkerdamist. Ehk siis uued rehvid alla,Vallai Formula H1; 165/80 R13. Kinnitab sõita küll. Ning piruka differ sai alla. Kahjuks mitte tutikas. Aga ajab asja ära. Kui ükskord ilmaolud plusspoolele lähevad,siis peab proovima ise difrit regullida. On mõned tekkinud aga needki häälekad.
Üks küsimus kah. Kaks paari lisatulesid vaja ära ühendada nii,et kaugtuledelt lähituledele kustuksid ka lisatuled ära. AZLK-l sai lihtsalt,peatulede lülitisse ühendus ja asi toimib. Iževskil teema teine,lüliti alla ühendada ei saa. Oma lolli peaga mõtsi,et ehk saab tuledevahetus relee külge panna aga enne küsiks targemate käest järele
Üks küsimus kah. Kaks paari lisatulesid vaja ära ühendada nii,et kaugtuledelt lähituledele kustuksid ka lisatuled ära. AZLK-l sai lihtsalt,peatulede lülitisse ühendus ja asi toimib. Iževskil teema teine,lüliti alla ühendada ei saa. Oma lolli peaga mõtsi,et ehk saab tuledevahetus relee külge panna aga enne küsiks targemate käest järele
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Lisatuledele paned kah relee ja lüliti jaoks võtad voolu täistulede releest.
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
See mõte oli jah. Aga kas paljuks ei lähe? Lisatulesid on kaks paari,kuigi ei ole väga võimsad õnneks.Seenior kirjutas:Lisatuledele paned kah relee ja lüliti jaoks võtad voolu täistulede releest.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Lisatulede relee toite võtad ikka generaatori ahelast(samuti,nagu täis ja pooltulede releegi)ainult lülitamise tüürvoolu võtad täistulede releest.
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Kuhu kinnitada strobo pluss kaabel elektronsüüte süsteemil?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane