Lisaks, kindlasti ka kasutatavate vene päritolu varuosade kvaliteeti tarvis kriitiliselt hinnata. Üks hea tuttav ehitas äsja kliendile Volga Gaz-24-10 käigukasti. 2 uut varuosa kasti ning palju uusi varuosa detaile aeti kokku, et üks korralik komplekt kokku saada kuna enamus detailid olid defektsed või täitsa praagid.TALUPOEG TALUJA kirjutas:...Kui remondi ära teed,kaabid kõik tagi maha,lööd ka parema õli sisse. Kui mootori oma käega ära teed,pole rohkem sinna asja vaid tegeled sõitmisega.
Selle auto mootori tegijal (teine meistrimees) oli sama probleem, et mitu komplekti uusi varuosa kolbe rändas otse utiili ning varuosa väntvõll oli vaja üle lihvida kuna kaelade mõõdud mööda jms. jamad. Kiruti maapõhja neid vene varuosi selle projekti raames.
Lääne masinatega, mida muidu ehitatakse, sellist varuosade kvaliteedi probleemi ei olevat. Igal juhul vene kraamist seal nüüd mõneks ajaks isu täis. Antud tööd tegid inimesed, kes spetsialiseerunud poolekohaga võidusõidu masinate ehitamisele ning seega võimalik, et kvaliteedi ja täpsusnõuded ka veidi kõrgemad kui tavategijatel. Samas kui endale teha, siis vast ikka max. kvaliteediga mis ise suudab.
Aga edu ehitusel!