Iz 2715 1992 oliver
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Iz 2715 1992 oliver
Tervist foorumirahvas!
Eelmise mosse (AZLK 2140 elite 1976) ehitusest ei olnud kuidagi viitsimist siia teemat teha, aga praeguse mossega katsun kuidagi kirjutada siia ühteist. Tegemist siis IZ 2715'ga. Aastat ei tea, seega jääb praegu mootoril olev aastaarv - 1992. Eelmise aasta lõpus ostetud seltsimees Marko käest. Väga pikka aega olen sellist mosset taga ajanud ja nüüd leidsin. Ei olnud väga valiv, sest tegu unistuste mossega. Plaan on teha korda, mitte restaureerida. Hetkel veel jätan kuudi peale, aga suht suure tõenäosusega võtan selle maha ja ehitan kastikaks.
[/url]
Mosse seisukorras olin teadlik ning just selline ongi hea projekt - saan kõik teha oma kätega. Ei ole eriti selline tüüp, kes ostab teiste valmis projekte, ikka ise peab ehitama! Tööd on meeletult palju, mis on hea!
Sai mosse töökoja juurde viidud ja kui tööpäeva lõpuks jääb väike auk, siis saab mosse kallal tegutseda.
[/url]
Praeguseks on salong suures osas tühjaks tehtud, mootor koos kastiga maha võetud ja suures osas esiots lahti võetud.
Leidsin ka mõne hapu koha. Siit ka küsimus: Millist plekki soovitate kasutada keevitamisel? Kas 1mm paksusega külmvalts põhja keevitamiseks ja 2 mm poolraamide ja muude tugevate kohtadele sobiks? Ei ole isu teise mosse katusepleki kallale minna.
Praeguseks tekkis mõte, et keevitan esiosale nii umbes 5-8x5-8 cm mõõdus nelikant toru mädade kohtade asemele. Arvan, et tolle käsivända augu kaotan ära (kuna pole kunagi seda kasutama pidanud ja ilmselt ei hakkagi kasutama).
Kõik mõtted, soovitused ja viited on alati teretulnud!
Eelmise mosse (AZLK 2140 elite 1976) ehitusest ei olnud kuidagi viitsimist siia teemat teha, aga praeguse mossega katsun kuidagi kirjutada siia ühteist. Tegemist siis IZ 2715'ga. Aastat ei tea, seega jääb praegu mootoril olev aastaarv - 1992. Eelmise aasta lõpus ostetud seltsimees Marko käest. Väga pikka aega olen sellist mosset taga ajanud ja nüüd leidsin. Ei olnud väga valiv, sest tegu unistuste mossega. Plaan on teha korda, mitte restaureerida. Hetkel veel jätan kuudi peale, aga suht suure tõenäosusega võtan selle maha ja ehitan kastikaks.
[/url]
Mosse seisukorras olin teadlik ning just selline ongi hea projekt - saan kõik teha oma kätega. Ei ole eriti selline tüüp, kes ostab teiste valmis projekte, ikka ise peab ehitama! Tööd on meeletult palju, mis on hea!
Sai mosse töökoja juurde viidud ja kui tööpäeva lõpuks jääb väike auk, siis saab mosse kallal tegutseda.
[/url]
Praeguseks on salong suures osas tühjaks tehtud, mootor koos kastiga maha võetud ja suures osas esiots lahti võetud.
Leidsin ka mõne hapu koha. Siit ka küsimus: Millist plekki soovitate kasutada keevitamisel? Kas 1mm paksusega külmvalts põhja keevitamiseks ja 2 mm poolraamide ja muude tugevate kohtadele sobiks? Ei ole isu teise mosse katusepleki kallale minna.
Praeguseks tekkis mõte, et keevitan esiosale nii umbes 5-8x5-8 cm mõõdus nelikant toru mädade kohtade asemele. Arvan, et tolle käsivända augu kaotan ära (kuna pole kunagi seda kasutama pidanud ja ilmselt ei hakkagi kasutama).
Kõik mõtted, soovitused ja viited on alati teretulnud!
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Re: Iz 2715 1992 oliver
Mina lõikaksin erikojuga plekijupid mõne teise mosse küljest. Kuudi soovitaksin peale jätta - neid kastikaid on kõik kohad juba täis ning plastikdifuusoriga pirukas oleks näiteks mosseklubi üritustel kõva eksootika minu arvates
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: Iz 2715 1992 oliver
Jõudu, jaksu ja paksu rahakotti! Sellest tuleb sul ikka kihvt projekt.
AZLK 2140, aastast 1983.
Re: Iz 2715 1992 oliver
Palju jõudu.
Mu kastikal ootab selline töö ees.
Pildipeal on vedru ots juba omal kohal, muidu oli toas otsapidi.
Mu kastikal ootab selline töö ees.
Pildipeal on vedru ots juba omal kohal, muidu oli toas otsapidi.
Linnuvabriku garaaž
Re: Iz 2715 1992 oliver
Mul on üks 2140 varuosadeks, aga ei taha plekkide kallale minna. Katusesse augu sisse lõikan siis mädaneb salong ära. Sellel on väga ilus punane riidest sisu (tundub originaal või kellegi väga väga hea kätetöö).hard0 kirjutas:Mina lõikaksin erikojuga plekijupid mõne teise mosse küljest.
Irukas, jõudu ikka tarvis! Minu masinal olukord nii hull ei ole, aga samas sellisel juhul saab põhi juba korralikumalt tehtud ja kestaks palju kauem
Kahjuks on sedasi, et rahakott väga palju korraga ehitada ei kannata. Pigem vaikselt ja korralikult kui odavalt, väga kiirelt ja 2 kuu pärast uuesti. Selleks suvesõiduks valmis ei ürita saada, see aasta veel teise mossega kohal
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Re: Iz 2715 1992 oliver
Nonii!
Alustasin siis roostetõrjega. Plaanin siis kõige esimesena mootoriruumi ja selle ümbruse korda teha. Veidi jäin kahtlema, kas ja kuidas värv peale lasta. Kasutan pudelit nimega "antirust". Roostega kokkupuutel muutub lillakaks. Pudeli peal kirjas, et ei pea pärast maha lihvima, vaid võib kohe üle kruntida. Siiski tundub kindlam maha lihvida. Praeguselt olen tegutsenud sedasi: Suurem rooste liivapaberiga maha, siis antirust selga, paar tundi seisab, siis liivapaberiga üle ja suvaline värv peale (hetkel täiesti tavaline sprei värv).
Miks ma kohe krunti ei tõmba peale? Sellepärast, et ma ei ole kindel, millal ma saan korralikumalt kõike üle värvima ja selleks ajaks võib asi uuesti roostetama hakata. Saan alati selle värvi maha lihvida kerge vaevaga.
Küsimus mastiksi kohta: Kuidas peale kanda mastiksit? Vana mastiks/värv maha, krunt, värv ja siis mastiks? Või võib kohe krundile selga tõmmata? Kindlasti on ka häid krundivärve, mida soovitate kasutada.
Plaan on varuosa mosselt esisilt pirukale alla keerata, kuna sillatala on veidi liiga palju roostes ja kohati läbinähtav. Üritasin silla poldid kuidagi lahti saada. 3 sain kudagi lahti meelitatud aga neljanda keerasin koos poolraamiga välja Viimasest pildist siis täpsemalt näha, mis seisus on vasak esimene poolraam. Ilmselt tuleb plaanitust veidi rohkem välja vahetada. Arvan, et ka uksed vahetan ära, kuna juhiuks tagurpidi lennanud ja vähemalt kilo pahtlit peal ja parem uks on suhteliselt kõver. Õnneks on varuosa mossel uksed sirged ja roostevabad
Paar pilti ka tehtud tööst.
Alustasin siis roostetõrjega. Plaanin siis kõige esimesena mootoriruumi ja selle ümbruse korda teha. Veidi jäin kahtlema, kas ja kuidas värv peale lasta. Kasutan pudelit nimega "antirust". Roostega kokkupuutel muutub lillakaks. Pudeli peal kirjas, et ei pea pärast maha lihvima, vaid võib kohe üle kruntida. Siiski tundub kindlam maha lihvida. Praeguselt olen tegutsenud sedasi: Suurem rooste liivapaberiga maha, siis antirust selga, paar tundi seisab, siis liivapaberiga üle ja suvaline värv peale (hetkel täiesti tavaline sprei värv).
Miks ma kohe krunti ei tõmba peale? Sellepärast, et ma ei ole kindel, millal ma saan korralikumalt kõike üle värvima ja selleks ajaks võib asi uuesti roostetama hakata. Saan alati selle värvi maha lihvida kerge vaevaga.
Küsimus mastiksi kohta: Kuidas peale kanda mastiksit? Vana mastiks/värv maha, krunt, värv ja siis mastiks? Või võib kohe krundile selga tõmmata? Kindlasti on ka häid krundivärve, mida soovitate kasutada.
Plaan on varuosa mosselt esisilt pirukale alla keerata, kuna sillatala on veidi liiga palju roostes ja kohati läbinähtav. Üritasin silla poldid kuidagi lahti saada. 3 sain kudagi lahti meelitatud aga neljanda keerasin koos poolraamiga välja Viimasest pildist siis täpsemalt näha, mis seisus on vasak esimene poolraam. Ilmselt tuleb plaanitust veidi rohkem välja vahetada. Arvan, et ka uksed vahetan ära, kuna juhiuks tagurpidi lennanud ja vähemalt kilo pahtlit peal ja parem uks on suhteliselt kõver. Õnneks on varuosa mossel uksed sirged ja roostevabad
Paar pilti ka tehtud tööst.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Iz 2715 1992 oliver
Ei ole see midagi kerge vaev. Päris suur töö Tunduvalt kergem on epokrunt selga lasta. Hiljem lihtsalt tõmbad karukeelega matiks ja rasvaeemaldajaga puhtaks ning siis pinnavärv peale.Oliver kirjutas:Saan alati selle värvi maha lihvida kerge vaevaga.
Paljud lasevad jah mastiksi otse krundile. Soovitan ikkagi värvida kah. Sest kui mastiksi üle kännu või kivi sõites maha nühib, hakkab sealt rõõmsalt roostetama. Pinnavärv kaitseb selle eest.
Re: Iz 2715 1992 oliver
Olen midagi vahepeal valmis jõudnud. Mäda poolraam on vahetatud. Alguses arvasin, et teine poolraam on korras, vaid pindmine rooste. Aga kui hakkasin nühkima siis leidsin ühe pisikese augu. Kruvikeerajaga sorkides leidsin mõne nõrga koha. Õnneks ei olnud terve poolraam ussitanud. Vahetasin ussitanud pleki ära ja nüüd siis poolraamidega korras, loodetavasti. Leidsin, et parem oleks aku alus ära lõigata ja uus ehitada, sest see oli ka suhteliselt mäda koos selle aluse plekiga. Tegin plekist uue ja loodan, et töötab. Võibolla ei tulnud kõige parem, aga enam vähem otse ta sai ja akut hoiab kinni
Tean, tean... ei ole kõige korralikum ja meeletult sirge värk ning keevitus ei ole kohe kindlasti profitasemel. Aga pärast keevitust kargasin, hüppasin ja viskasin 10 saltot keevitatud poolraami peal ja kere ei teinud teist nägugi. Kui minusugust suurt meest juba kannatas, siis peaks ju ideaalis toimima
Peale lastud suvalise värvi eemaldasin väga lihtsalt lahustiga. Kuna lasin ainult ühe kihi, siis lapiga nühkides tuli suht koheselt maha. Terve esiotsa nühkisin enam vähem puhtaks, vähemalt nii palju kui silma jäi ja kui palju viitsimist oli , ei olnud väga isu metallini välja lihvida. Muidugi roostes kohad lihvisin korralikumalt üle, kuid kus oli ilus värv, matistasin lihtsalt ära. Sai siis selga tõmmatud pruun krunt.
Kuna pirukal ei ole dokumente, veel, siis on mul võimalus värv ära muuta, kuid ei ole suutnud veel välja mõelda, mis värv tuleks. Ilmselt ei hakka kohe üleni ära värvima ja seega mõtisklesin, et jääb võibolla valgeks.
Siit ka mõned pildid tehtud tööst.
Tean, tean... ei ole kõige korralikum ja meeletult sirge värk ning keevitus ei ole kohe kindlasti profitasemel. Aga pärast keevitust kargasin, hüppasin ja viskasin 10 saltot keevitatud poolraami peal ja kere ei teinud teist nägugi. Kui minusugust suurt meest juba kannatas, siis peaks ju ideaalis toimima
Peale lastud suvalise värvi eemaldasin väga lihtsalt lahustiga. Kuna lasin ainult ühe kihi, siis lapiga nühkides tuli suht koheselt maha. Terve esiotsa nühkisin enam vähem puhtaks, vähemalt nii palju kui silma jäi ja kui palju viitsimist oli , ei olnud väga isu metallini välja lihvida. Muidugi roostes kohad lihvisin korralikumalt üle, kuid kus oli ilus värv, matistasin lihtsalt ära. Sai siis selga tõmmatud pruun krunt.
Kuna pirukal ei ole dokumente, veel, siis on mul võimalus värv ära muuta, kuid ei ole suutnud veel välja mõelda, mis värv tuleks. Ilmselt ei hakka kohe üleni ära värvima ja seega mõtisklesin, et jääb võibolla valgeks.
Siit ka mõned pildid tehtud tööst.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Re: Iz 2715 1992 oliver
Esimesele põikitalale on vända auk sisse tegemata jäänud Kõik muu võib olla aga see peab olema
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: Iz 2715 1992 oliver
See auk jääks väga halvale kohale. Kahjuks või õnneks ei ole kordagi pidanud vändast käima panema. Jääb seekord tegemata ja kui lähebki kunagi tarvis, siis lihtsalt ehitab selle sinnaMuhulane kirjutas:Esimesele põikitalale on vända auk sisse tegemata jäänud Kõik muu võib olla aga see peab olema
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
IZ 2715 1992
Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums