AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
76 -jagal on eelsüütenurgad laiema diapasooniga 93-omaga võrreldes.Täpselt peast ei mäleta,aga markeeringus on vahe lõputähes,kas A või B( B tähistab 76 varianti).
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Vaatasin täpsemalt üle- 76 variandil hakkab tsentrifuug tööle 400 pöörde (teisel 500) juures ja 2800 pöörde juures on erinevus 14,5kraadi v.s 15,5. Suurem vahe on vaakumregulaatoril,10,5 v.s 7,5 kraadi.
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Neid ,pildil olevaid, alumisi šarniire mina oma autole külge ei paneks. Kui just pole tegemist autoga mida veetakse treileril näituselt näitusele. Paljud mäletavad ilmselt Ladasid teeääres seismas, esimene nurk maas ja esiratas risti koopas. Olen paari Moskvichi ka niimoodi näinud. Ühel aidanud teeääres šarniiri vahetada ja ühe sellise šarniiri auto küljest eemaldanud millel oli sõita veel ainult kuni järgmise auguni. Nimelt kummikatte alla pleki sisse tekivad väsimuspraod ja šarniiri munakas tuleb koos "juurikaga" välja. Midagi väljast näha pole ja erilist loksu ka mitte. Oma autole paneks ikka valatud korpusega šarniirid (mitte plekist stantsitud). Need võivad ka sentimeetri loksuda ilma et ratta ja auto teed lahku läheksid...
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Tõmbasin punasele kindlustuse peale ja toon lähipäevadel koju ära. 7 kuud 31€, pole paha.
Jagajate märgised leidsin raamatust ning võrdlesin olemasolevate jagajatega, mis näppu juhtusid. Ühel on küll MA, kuid teisel pole mingit märgistust.
Jagajate märgised leidsin raamatust ning võrdlesin olemasolevate jagajatega, mis näppu juhtusid. Ühel on küll MA, kuid teisel pole mingit märgistust.
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Ma polegi uuemate jagate tähistusega kokku puutunud aga vahet saab teha ka vaakumregulaatori järgi,deforsil on membraan märgatavalt kergema liikumisega tavalisega võrreldes.Sarniirid on sul sattunud jah algse 2140 omad ja nende vastupidavuse suhtes olen Tarmoga nõus.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Pidrunid koostatud ja esisild tagasi koos ning autol all.
Ajasin korraks õue ja keerasin ringi, siis mugavam väikses garaažis tagasild kerest eraldada
See auto ei väsi ikka üllatamast. Olen ka juba eelevalt maininud kui lihtsalt kõik mutrid ja poldid lahti tulevad. Kardaani neli mutrit keerasin praktiliselt näpuga küljest. Samuti ei jonninud ükski tagavedrude ega kammitsate mutter. Positiivsena mõjus ka pilk vedrudele - plastikust klotsid ilusti lehtede vahel alles ja terved
Natuke ärritas, et geeniused tehases on parempoolse vedru tagumise kanduri valepidi pannud. Ei saa ilma kütusepaaki maha võtmata kätte. Aga ongi hea - saab paagi kah ilusti puhtaks ja korralikult värvitud
Tagasild alt. Liivapritsi ja pulbervärvimisse koos muude pudinatega mis kogunenud.
Küljekarpidest tuli pool tagaistet välja Las karbid kuivavad ja tahenevad mõne päeva, siis katab seest ML-iga ja on hea
Uue juhtmekimbu vedasin veel eest taha ja nipetnäpet veel siitsealt. Hirmuga mõtlen et kõige suurem töö, ehk värvimise eeltöö ootab veel ees
Ajasin korraks õue ja keerasin ringi, siis mugavam väikses garaažis tagasild kerest eraldada
See auto ei väsi ikka üllatamast. Olen ka juba eelevalt maininud kui lihtsalt kõik mutrid ja poldid lahti tulevad. Kardaani neli mutrit keerasin praktiliselt näpuga küljest. Samuti ei jonninud ükski tagavedrude ega kammitsate mutter. Positiivsena mõjus ka pilk vedrudele - plastikust klotsid ilusti lehtede vahel alles ja terved
Natuke ärritas, et geeniused tehases on parempoolse vedru tagumise kanduri valepidi pannud. Ei saa ilma kütusepaaki maha võtmata kätte. Aga ongi hea - saab paagi kah ilusti puhtaks ja korralikult värvitud
Tagasild alt. Liivapritsi ja pulbervärvimisse koos muude pudinatega mis kogunenud.
Küljekarpidest tuli pool tagaistet välja Las karbid kuivavad ja tahenevad mõne päeva, siis katab seest ML-iga ja on hea
Uue juhtmekimbu vedasin veel eest taha ja nipetnäpet veel siitsealt. Hirmuga mõtlen et kõige suurem töö, ehk värvimise eeltöö ootab veel ees
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Natuke ärritas, et geeniused tehases on parempoolse vedru tagumise kanduri valepidi pannud. Ei saa ilma kütusepaaki maha võtmata kätte. Aga ongi hea - saab paagi kah ilusti puhtaks ja korralikult värvitud
Ei ole valet pidi.. Või noh kuidas võtta.. sellisel juhul koostati absoluutselt kõik autod tehasest valesti.
Ja kui välimine puks enne eemaldada ja kiige võtta välja nii et paagi poolne puks jääb kiige külge ei sega paak midagi.
Ei ole valet pidi.. Või noh kuidas võtta.. sellisel juhul koostati absoluutselt kõik autod tehasest valesti.
Ja kui välimine puks enne eemaldada ja kiige võtta välja nii et paagi poolne puks jääb kiige külge ei sega paak midagi.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Seda ma silmas pidasingi Oleks võind mõlemad väljastpoolt sisse lükata, mitte mõlemad vasakult poolt. Ilmselt oli selles osakonnas vasakukäeline vend tööltarmo400 kirjutas:sellisel juhul koostati absoluutselt kõik autod tehasest valesti.
- Sirwilliam
- Postitusi: 64
- Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Tagasi paned teistpidi?wax kirjutas:Seda ma silmas pidasingi Oleks võind mõlemad väljastpoolt sisse lükata, mitte mõlemad vasakult poolt. Ilmselt oli selles osakonnas vasakukäeline vend tööltarmo400 kirjutas:sellisel juhul koostati absoluutselt kõik autod tehasest valesti.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Tegelt on see mõttega tehtud, et kui mutikas pealt lendab, siis on paak takistuseks, et kammits sõidu pealt ise oma teed ei lähekswax kirjutas:Seda ma silmas pidasingi Oleks võind mõlemad väljastpoolt sisse lükata, mitte mõlemad vasakult poolt. Ilmselt oli selles osakonnas vasakukäeline vend tööltarmo400 kirjutas:sellisel juhul koostati absoluutselt kõik autod tehasest valesti.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks