IZ 412 1989 jaanusn
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1989 jaanusn
Ega sa pole kontrollinud sisse- ja väljalaskeklappide pikilõtku. Kui klapp juhtpuksis loksub,siis lood pahad. Tuleb juhtpuksid välja vahetada ja tänapäevaseid mosse omasid ei soovita,isegi vaadata ei soovita.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: IZ 412 1989 jaanusn
Venekeelses internetis on juttu olnud mingitest Alfa Romeo klapi juhtpuksidest, mis pidavat mossele istuma.
TÄIENDUS:
Leidsin üles ühe lehe:https://www.drive2.ru/l/155250/
TÄIENDUS:
Leidsin üles ühe lehe:https://www.drive2.ru/l/155250/
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: IZ 412 1989 jaanusn
Tänud!
Ise ma pole mootorile sisepesu teinud, aga kuna auto sai toodud Leedust siis nende puhul ei saa midagi välistada:)
Praegu sai peale tõstetud teine plokikaas millel vahetasin klapid ja sooveldasin pesad, puksid olid veel heas korras.
Talvel plaan ka mahavõetud kaanele remont teha siis vaatan kindlasti ka need puksid üle ja kaalun väljamaiste pukside ja tihendite kasutamist.
Ise ma pole mootorile sisepesu teinud, aga kuna auto sai toodud Leedust siis nende puhul ei saa midagi välistada:)
Praegu sai peale tõstetud teine plokikaas millel vahetasin klapid ja sooveldasin pesad, puksid olid veel heas korras.
Talvel plaan ka mahavõetud kaanele remont teha siis vaatan kindlasti ka need puksid üle ja kaalun väljamaiste pukside ja tihendite kasutamist.
Re: IZ 412 1989 jaanusn
Eilse ilusa ilmaga puhul sai talvitumist ootava autoga mitu ringi tehtud. Lisaks sõitmisele sai auto seest peaaegu kuivaks ja külge sai nii uus pagasiluugi tihend kui Tagadi restauraatorite päevalt kaasa toodud lisa pidurituled. Kahjuks ei ole masin eriti veetihe, taga aknal ei ulata klaas ja tihend ühesnurgas korralikult kereni ja esiklaasi vahelt sajab ka läbi. Panin akna nurkadesse vähe silikooni, ega ta hullemaks ikka midagi teha ei saa. Ühele tagatulele sai ka uus tihend lõigatud - isegi kui ta nüüd päriselt tihe pole siis ehk laseb vähemalt vvett välja ka mitte ainult sisse . Kuna talve korterit peab veel paar nädalat ootama siis ehk nüüd lekkeid natuke vähem. Talveks saab auto kuiva tuppa - et siis kevadel taas meie kliimaga võitlema asuda.
Re: IZ 412 1989 jaanusn
Ajasin kevade puhul Moskvichi üles. Esimest korda peale sügist käisin teda vaatamas eelmise nädala alguses, salong hallitas ja aku oli tühi, muidu tundus kõik korras olevat.
Viisin aku laadima ja nädalalõpus kaltsu ja akuga uuesti auto juurde. Käima läks kohe aga sidur oli kinni. Lükkasime auto garaazist välja, mootor soojaks ja õnnestus väikse sõiduga sidur ka lahti saada. Auto koju ja kuna ilmad ilusad keerasime ta külili et põhi üle vaadata, pilt oli suhteliselt hea ja nädalavahetus saigi põhja kallal nokitsedes mööda saadetud, ainukesed augud on parempoolse tagumise koopa tagaservas, praegu sai roostesurmaga üle tehtud ning pigilappidega kinni pandud, plastlogarid lähevad ka varsti sisse, keevitamine jääb mõnda teise aastasse.
Alla läks uus summuti tagumine osa (Volga poes 45 euri) ja uus bensuvoolik paagist toruni. Sama summuti oleks näiteks codevaruosade lehel 30 euri, aga kuna sealt sügisel ostetud jagakaant pole tänaseni kättesaanud ja mailidele nad ei vasta ei julge sealt rohkem osta - kas kellegil veel nendega kogemusi, on sealt kauba kätte ka saanud?
Kõige lõpuks said koopaservad ja karbid ka bituumen tuuningu
Viisin aku laadima ja nädalalõpus kaltsu ja akuga uuesti auto juurde. Käima läks kohe aga sidur oli kinni. Lükkasime auto garaazist välja, mootor soojaks ja õnnestus väikse sõiduga sidur ka lahti saada. Auto koju ja kuna ilmad ilusad keerasime ta külili et põhi üle vaadata, pilt oli suhteliselt hea ja nädalavahetus saigi põhja kallal nokitsedes mööda saadetud, ainukesed augud on parempoolse tagumise koopa tagaservas, praegu sai roostesurmaga üle tehtud ning pigilappidega kinni pandud, plastlogarid lähevad ka varsti sisse, keevitamine jääb mõnda teise aastasse.
Alla läks uus summuti tagumine osa (Volga poes 45 euri) ja uus bensuvoolik paagist toruni. Sama summuti oleks näiteks codevaruosade lehel 30 euri, aga kuna sealt sügisel ostetud jagakaant pole tänaseni kättesaanud ja mailidele nad ei vasta ei julge sealt rohkem osta - kas kellegil veel nendega kogemusi, on sealt kauba kätte ka saanud?
Kõige lõpuks said koopaservad ja karbid ka bituumen tuuningu
Re: IZ 412 1989 jaanusn
Codest olen mõned korrad tellinud küll ja kõik asjad kätte ka saanud. On nurinaid olnud tarneaegadega aga kauba on minu tuttavad kõik kätte saanud.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: IZ 412 1989 jaanusn
Olen kaks korda sealt tellinud ning mõlemad korrad kauba üsna kiiresti kätte saanud. Ost käis nõnda, et esitasin nende kodulehel tellimuse, seejärel tuli arve e-mailie ning pärast arve tasumist oli kaup kulleriga paari päeva pärast kohal.jaanusn kirjutas:...
Alla läks uus summuti tagumine osa (Volga poes 45 euri) ja uus bensuvoolik paagist toruni. Sama summuti oleks näiteks codevaruosade lehel 30 euri, aga kuna sealt sügisel ostetud jagakaant pole tänaseni kättesaanud ja mailidele nad ei vasta ei julge sealt rohkem osta - kas kellegil veel nendega kogemusi, on sealt kauba kätte ka saanud?
...
Niipalju veel, et nendepoole vestlus/suhtlus käib ainult vene keeles, seetõttu eesti keeles kirjutatud kirjadele pole mina ka vastuseid saanud kui varuosapäringuid olen teinud.
Samas kodulehel olemas olevad varuosad märgatavalt odavamad kui konkurentidel (näiteks kasvõi M412 uksetihendid).