Teisel pool ei takista seda kandurit miskit. Ilmselt ikkagi mingi teine loogika.partnermosse kirjutas:Tegelt on see mõttega tehtud, et kui mutikas pealt lendab, siis on paak takistuseks, et kammits sõidu pealt ise oma teed ei lähekswax kirjutas:Seda ma silmas pidasingi Oleks võind mõlemad väljastpoolt sisse lükata, mitte mõlemad vasakult poolt. Ilmselt oli selles osakonnas vasakukäeline vend tööltarmo400 kirjutas:sellisel juhul koostati absoluutselt kõik autod tehasest valesti.
AZLK 412IE -74, 2140 ja kastikad - wax
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- Sirwilliam
- Postitusi: 64
- Liitunud: 08 Sept 2015 19:22
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Loogika on see, et vähemalt 1 kammitsaga jõuab kohaleSirwilliam kirjutas:Teisel pool ei takista seda kandurit miskit. Ilmselt ikkagi mingi teine loogika.partnermosse kirjutas:Tegelt on see mõttega tehtud, et kui mutikas pealt lendab, siis on paak takistuseks, et kammits sõidu pealt ise oma teed ei lähekswax kirjutas:Seda ma silmas pidasingi Oleks võind mõlemad väljastpoolt sisse lükata, mitte mõlemad vasakult poolt. Ilmselt oli selles osakonnas vasakukäeline vend tööltarmo400 kirjutas:sellisel juhul koostati absoluutselt kõik autod tehasest valesti.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Tehase loogika on võimalikult kiirelt ja vähimate liigutustega komplekteerida.Kui mutter on väljaspool,saab sellele pneumotööriistaga hõlpsamalt läheneda.Remont pole ju enam koostajate asi.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Kuna suvesõidu korraldamine on võtnud väga palju aega ära, siis pole rohelise 2140 kallal eriti midagi teinud viimasel ajal.
Punasel 412-l vahepeal ära vahetatud:
- siduri survelaager
- käigukasti hoovastiku puksid
- summuti kesk- ja tagaosa
- alla sai täisring KYBi amordid, viskasin Gaz-53 omad tagant minema
- ette panin vähe pikemad vedrud, nüüd kannatab julgemalt sõita, enam ei käi vastu maad kogu aeg
- õlirõhku keerasin peale (nagu arvasin, ei andnud see mingit tulemust) Kella järgi külmalt 3-4, soojalt 0 ringis.
- esimesed suunad/gabariidid vahetasin uute vastu. need kestavad aasta-kaks, siis jälle pleekinud.
- veits iluvigu korrigeeritud
- väikse rooli viskasin minema, samuti armatuurist üleliigsed nupud. panin originaalrooli ning raadio. nüüd näeb ehedam välja, koletuuningut vähem
Viimase nädala olen piduritega jauranud. Kuna peale talvekorterist tulekut kiskus pidurdades vasakule, otsustasin et käin puhastan töösilindrid kõik üle. Peale seda aga õhku süsteemist välja ei saanud. Lõpuks mitme mehega õnnestus, nüüd kena kõva pedaal taas
Üle pika aja sai ülevaatusel käidud. Gaasid olid ok, pidurid võiks ühtlasemad olla. Kuna talvel enivei plaan seda autot natuke korrastada, siis uued silindrid, trumlid ja voolikud riiulis ootamas. Sõidan selle suve veel nii ära nagu on.
Enne suvesõitu vaja veel:
- jahutusvedelik ära vahetada, süsteem läbi pesta. salongiradikast geneka alla jooksev voolik on kasti ja kere vahel ennast natuke ära kulutanud, see ära vahetada
- klapid regullida - kompressioon on silindrites praegu 7-8-9-11. Ehk saab paremaks. Sinist ei viska, samas on peal veel originaalmootor, millel vaid plokikaas vahetatud, alumine pool pole kordagi lahti käinud.
- summutit veits tuunida, tagasilla kohal koliseb vastu põhja.
- tühikäiku ja karpat tiba timmida. Pöörded on liiga kõrged, ilma toorest peale tõmbamata on kiirendades hing kinni. Üldse tuleks karpa anda Partnermossele tegemisse, kuid seda ilmselt suve teises pooles.
- kuna paagis veel eelmisest aastast 95, siis saab veel jooksvalt süüdet kruttida kui edaspidi ainult 98 tangin
Paar pilti pikale mölale vahelduseks
Punasel 412-l vahepeal ära vahetatud:
- siduri survelaager
- käigukasti hoovastiku puksid
- summuti kesk- ja tagaosa
- alla sai täisring KYBi amordid, viskasin Gaz-53 omad tagant minema
- ette panin vähe pikemad vedrud, nüüd kannatab julgemalt sõita, enam ei käi vastu maad kogu aeg
- õlirõhku keerasin peale (nagu arvasin, ei andnud see mingit tulemust) Kella järgi külmalt 3-4, soojalt 0 ringis.
- esimesed suunad/gabariidid vahetasin uute vastu. need kestavad aasta-kaks, siis jälle pleekinud.
- veits iluvigu korrigeeritud
- väikse rooli viskasin minema, samuti armatuurist üleliigsed nupud. panin originaalrooli ning raadio. nüüd näeb ehedam välja, koletuuningut vähem
Viimase nädala olen piduritega jauranud. Kuna peale talvekorterist tulekut kiskus pidurdades vasakule, otsustasin et käin puhastan töösilindrid kõik üle. Peale seda aga õhku süsteemist välja ei saanud. Lõpuks mitme mehega õnnestus, nüüd kena kõva pedaal taas
Üle pika aja sai ülevaatusel käidud. Gaasid olid ok, pidurid võiks ühtlasemad olla. Kuna talvel enivei plaan seda autot natuke korrastada, siis uued silindrid, trumlid ja voolikud riiulis ootamas. Sõidan selle suve veel nii ära nagu on.
Enne suvesõitu vaja veel:
- jahutusvedelik ära vahetada, süsteem läbi pesta. salongiradikast geneka alla jooksev voolik on kasti ja kere vahel ennast natuke ära kulutanud, see ära vahetada
- klapid regullida - kompressioon on silindrites praegu 7-8-9-11. Ehk saab paremaks. Sinist ei viska, samas on peal veel originaalmootor, millel vaid plokikaas vahetatud, alumine pool pole kordagi lahti käinud.
- summutit veits tuunida, tagasilla kohal koliseb vastu põhja.
- tühikäiku ja karpat tiba timmida. Pöörded on liiga kõrged, ilma toorest peale tõmbamata on kiirendades hing kinni. Üldse tuleks karpa anda Partnermossele tegemisse, kuid seda ilmselt suve teises pooles.
- kuna paagis veel eelmisest aastast 95, siis saab veel jooksvalt süüdet kruttida kui edaspidi ainult 98 tangin
Paar pilti pikale mölale vahelduseks
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Wax, karpa võiks enne sõitu ülevaadata, siis on hea teadmine, et ülekäidud
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Tuled käi lakiga üle, siis kestab. Väikest rooli pakud ehk mulle?
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
UV kindlat lakki võiks tõesti proovida.
Rooli jaoks on mossesid mitmeid, ei lähe müüki
Partnermosse käis karpa üle ja pill käib nüüd tunduvalt mõnusamalt edasi. Tühikäigul kah kenasti vaiksem. Enam pole nii närviline, veab ühtlasemalt, pole vaja meelitada. Süüde sai samuti täpseks.
Tulevikuks 412 sees olevad düüsid: 120/150, 160/170. Nokk sai hetkel 0,6, hiljem võiks selle kah 0,8-ks puurida, siis peaks veel parem saama
Vahetasin ühe lauluga ka mõrased bensuvoolikud ja filtri ära. Kui nüüd lähipäevadel klapid kah regullitud saan, võib juba rahule jääda. Kuigi vändagrupist tuleb töösooja mootoriga suurematel pööretel kahtlast kärisevat häält. Aga see mootor kolises juba eelmisel suvel... Loodetavasti elab selle hooaja lõpuni ikka ära
Rooli jaoks on mossesid mitmeid, ei lähe müüki
Partnermosse käis karpa üle ja pill käib nüüd tunduvalt mõnusamalt edasi. Tühikäigul kah kenasti vaiksem. Enam pole nii närviline, veab ühtlasemalt, pole vaja meelitada. Süüde sai samuti täpseks.
Tulevikuks 412 sees olevad düüsid: 120/150, 160/170. Nokk sai hetkel 0,6, hiljem võiks selle kah 0,8-ks puurida, siis peaks veel parem saama
Vahetasin ühe lauluga ka mõrased bensuvoolikud ja filtri ära. Kui nüüd lähipäevadel klapid kah regullitud saan, võib juba rahule jääda. Kuigi vändagrupist tuleb töösooja mootoriga suurematel pööretel kahtlast kärisevat häält. Aga see mootor kolises juba eelmisel suvel... Loodetavasti elab selle hooaja lõpuni ikka ära
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Nädal tagasi pidin punasega Lenska maanteel äkkpidurduse tegema, ja peale seda tekkis suurematel kiirustel pidurdades vasakusse esirattasse vibra. Nädalavahetusel Pärnumaale trippides avastasin, et selle põhjuseks on lõtkuga ülemine šarniir. Esmaspäeva õhtul lõin tungi õõtsa alla ja kruttisin küljest. Üllatusena tuli, et ka alumine on korraliku lõtkuga. Eks vahetasin siis mõlemad ära. Samuti teise poole alumise.
Pikad maanteeotsad piinavad seda mootorit ikka päris hullusti. Külmalt on kella järgi õlirõhk 4, kuuma mootoriga 0. 80+ maanteekiirusel on valus kolin mootoris. Kuna plaan veel sel suvel mõned pikemad reisid mossega teha, siis otsustasin, et ei jäta mootorivahetust talveks, vaid viskan esimesel võimalusel ümber. Eile panime musta kastika käima, mis talvest saadik seisnud, ja tõstsime mootori välja. Pesu, värv, tihendid, simmerid, ja lähinädalate jooksul rändab punasele aiste vahele.
Pikad maanteeotsad piinavad seda mootorit ikka päris hullusti. Külmalt on kella järgi õlirõhk 4, kuuma mootoriga 0. 80+ maanteekiirusel on valus kolin mootoris. Kuna plaan veel sel suvel mõned pikemad reisid mossega teha, siis otsustasin, et ei jäta mootorivahetust talveks, vaid viskan esimesel võimalusel ümber. Eile panime musta kastika käima, mis talvest saadik seisnud, ja tõstsime mootori välja. Pesu, värv, tihendid, simmerid, ja lähinädalate jooksul rändab punasele aiste vahele.
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
Kas Sierra mootor jäi UAZile lahjaks?
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 412IE -74 ja kastikad ja 2140 - wax
UAZ lekkis ja suitses nagu vanakurat Irukas paneb 4,2TDI vahele. Doonorilt mootor maas juba.Martpoiss kirjutas:Kas Sierra mootor jäi UAZile lahjaks?