


Nüüd näitabmacco kirjutas:miskipärast ei näita seda pilti, on ainult pildi ikoon ses postituses.
Ja kui kellegil vedelevad sellised katkised regulaatorid niisama, siis võib mulle pakkuda !partnermosse kirjutas:Karpa teemal veidike täiendust...
Sageli mossemehed kel masinaks 2140 ja sama tähisega karpa 2140-1107010
...puutuvad kokku sellise jubina ehk tühikäigukruvi ehk -regulaatori mootoriga koostööst loobumisegaallpool siis pildid tehasest tulnud esemetega, õigemini see ülemine on uuendusega ehk siis sellel on koonuse kujulise "kummimütsi" asemel pandud seib. Ülemisel pildil ese mõeldud siis karburaatorile, millel ökonomaiseri süsteem olemas ja alumine mõeldud süsteemiTA karburaatorile.
Siit ka väike tähelepanu, et kui 2 ülemisel pildil olev regulaator rikki läeb, et siis palun ärge visake seda minema koos karburaatoriga, selle saab teha "pimedaks" ja karburaator hakkab taaskord normaalselt mootoriga koostööd tegema ja põhjus lihtsalt selles, et sinna keskele on sisse valtsitud kummimebraan, mis seda tokki edasi tagasi liigutabja see kipub mõranema.
Ühesõnaga, et karburaatori tööd pikendada, tuleb selle torukujulisele osale panna kummitoru, mille saab kas pooleks painutada(kummitoru siis !) (traadiga kinni panna või nipukaga õhu juurdepääs takistada) või kruvi sisse keerata(kummitorule siis kruvi !), et sellest torust õhk läbi ei pääseks.
... alumised 2 pilti on niiöelda tehase loodud "pime regulaator"
Nii et, kellel selline regulaator(ülemised 2 pilti) olemas, siis saate ikkagi kasutada, tuleks vaid veidike vaeva näha![]()
![]()
...
Sai siis lõpuks ropus kuumuses ka seda karburaatorit proovitud. Alates pealepanekust käivitamiseni mõned minutid ja keerasin võtit....sekund ja mootor käivitus, mõni minut õli jaotuseks mootoris ja kui hoovastikust gaasi andsin, ei uskunud ma oma kõrvu ega silmi kohe, üllatus oli suur, tunne oli, et kui mootoripatju "ees ei oleks", siis see mootor kohapeal ka 360 kraadi ka jõuliselt ära oleks teinud - tõeline PÕLLUPULLpartnermosse kirjutas: Teiste sõnadega, nüüd vaja karpa ka mosse peal ära proovida ja teha mõned reguleerimised juba kohapeal mootorit kuulates.
Mul k126n peal ja kohapeal gaasi andes tahab terve auto katuse peale keerata.partnermosse kirjutas:Sai siis lõpuks ropus kuumuses ka seda karburaatorit proovitud. Alates pealepanekust käivitamiseni mõned minutid ja keerasin võtit....sekund ja mootor käivitus, mõni minut õli jaotuseks mootoris ja kui hoovastikust gaasi andsin, ei uskunud ma oma kõrvu ega silmi kohe, üllatus oli suur, tunne oli, et kui mootoripatju "ees ei oleks", siis see mootor kohapeal ka 360 kraadi ka jõuliselt ära oleks teinud - tõeline PÕLLUPULLpartnermosse kirjutas: Teiste sõnadega, nüüd vaja karpa ka mosse peal ära proovida ja teha mõned reguleerimised juba kohapeal mootorit kuulates.