IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Nii, Sigulda tripi ja Tarzani mäestiku järgselt sai "rünnatud" taaskord "kuldaväärt" varuosa poodi Rigases ja ära toodud viimased leti peal ja leti all olevad asjad
Viimati muutis partnermosse, 30 Juun 2018 23:13, muudetud 3 korda kokku.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
miskipärast ei näita seda pilti, on ainult pildi ikoon ses postituses.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Nüüd näitabmacco kirjutas:miskipärast ei näita seda pilti, on ainult pildi ikoon ses postituses.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Karpa teemal veidike täiendust...
Sageli mossemehed kel masinaks 2140 ja sama tähisega karpa 2140-1107010
...puutuvad kokku sellise jubina ehk tühikäigukruvi ehk -regulaatori mootoriga koostööst loobumisega allpool siis pildid tehasest tulnud esemetega, õigemini see ülemine on uuendusega ehk siis sellel on koonuse kujulise "kummimütsi" asemel pandud seib. Ülemisel pildil ese mõeldud siis karburaatorile, millel ökonomaiseri süsteem olemas ja alumine mõeldud süsteemiTA karburaatorile.
Siit ka väike tähelepanu, et kui 2 ülemisel pildil olev regulaator rikki läeb, et siis palun ärge visake seda minema koos karburaatoriga, selle saab teha "pimedaks" ja karburaator hakkab taaskord normaalselt mootoriga koostööd tegema ja põhjus lihtsalt selles, et sinna keskele on sisse valtsitud kummimebraan, mis seda tokki edasi tagasi liigutab ja see kipub mõranema.
Ühesõnaga, et karburaatori tööd pikendada, tuleb selle torukujulisele osale panna kummitoru, mille saab kas pooleks painutada(kummitoru siis ! ) (traadiga kinni panna või nipukaga õhu juurdepääs takistada) või kruvi sisse keerata(kummitorule siis kruvi !), et sellest torust õhk läbi ei pääseks.
... alumised 2 pilti on niiöelda tehase loodud "pime regulaator"
Nii et, kellel selline regulaator(ülemised 2 pilti) olemas, siis saate ikkagi kasutada, tuleks vaid veidike vaeva näha
...
Sageli mossemehed kel masinaks 2140 ja sama tähisega karpa 2140-1107010
...puutuvad kokku sellise jubina ehk tühikäigukruvi ehk -regulaatori mootoriga koostööst loobumisega allpool siis pildid tehasest tulnud esemetega, õigemini see ülemine on uuendusega ehk siis sellel on koonuse kujulise "kummimütsi" asemel pandud seib. Ülemisel pildil ese mõeldud siis karburaatorile, millel ökonomaiseri süsteem olemas ja alumine mõeldud süsteemiTA karburaatorile.
Siit ka väike tähelepanu, et kui 2 ülemisel pildil olev regulaator rikki läeb, et siis palun ärge visake seda minema koos karburaatoriga, selle saab teha "pimedaks" ja karburaator hakkab taaskord normaalselt mootoriga koostööd tegema ja põhjus lihtsalt selles, et sinna keskele on sisse valtsitud kummimebraan, mis seda tokki edasi tagasi liigutab ja see kipub mõranema.
Ühesõnaga, et karburaatori tööd pikendada, tuleb selle torukujulisele osale panna kummitoru, mille saab kas pooleks painutada(kummitoru siis ! ) (traadiga kinni panna või nipukaga õhu juurdepääs takistada) või kruvi sisse keerata(kummitorule siis kruvi !), et sellest torust õhk läbi ei pääseks.
... alumised 2 pilti on niiöelda tehase loodud "pime regulaator"
Nii et, kellel selline regulaator(ülemised 2 pilti) olemas, siis saate ikkagi kasutada, tuleks vaid veidike vaeva näha
...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Ja kui kellegil vedelevad sellised katkised regulaatorid niisama, siis võib mulle pakkuda !partnermosse kirjutas:Karpa teemal veidike täiendust...
Sageli mossemehed kel masinaks 2140 ja sama tähisega karpa 2140-1107010
...puutuvad kokku sellise jubina ehk tühikäigukruvi ehk -regulaatori mootoriga koostööst loobumisega allpool siis pildid tehasest tulnud esemetega, õigemini see ülemine on uuendusega ehk siis sellel on koonuse kujulise "kummimütsi" asemel pandud seib. Ülemisel pildil ese mõeldud siis karburaatorile, millel ökonomaiseri süsteem olemas ja alumine mõeldud süsteemiTA karburaatorile.
Siit ka väike tähelepanu, et kui 2 ülemisel pildil olev regulaator rikki läeb, et siis palun ärge visake seda minema koos karburaatoriga, selle saab teha "pimedaks" ja karburaator hakkab taaskord normaalselt mootoriga koostööd tegema ja põhjus lihtsalt selles, et sinna keskele on sisse valtsitud kummimebraan, mis seda tokki edasi tagasi liigutab ja see kipub mõranema.
Ühesõnaga, et karburaatori tööd pikendada, tuleb selle torukujulisele osale panna kummitoru, mille saab kas pooleks painutada(kummitoru siis ! ) (traadiga kinni panna või nipukaga õhu juurdepääs takistada) või kruvi sisse keerata(kummitorule siis kruvi !), et sellest torust õhk läbi ei pääseks.
... alumised 2 pilti on niiöelda tehase loodud "pime regulaator"
Nii et, kellel selline regulaator(ülemised 2 pilti) olemas, siis saate ikkagi kasutada, tuleks vaid veidike vaeva näha
...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Sai siis lõpuks ropus kuumuses ka seda karburaatorit proovitud. Alates pealepanekust käivitamiseni mõned minutid ja keerasin võtit....sekund ja mootor käivitus, mõni minut õli jaotuseks mootoris ja kui hoovastikust gaasi andsin, ei uskunud ma oma kõrvu ega silmi kohe, üllatus oli suur, tunne oli, et kui mootoripatju "ees ei oleks", siis see mootor kohapeal ka 360 kraadi ka jõuliselt ära oleks teinud - tõeline PÕLLUPULLpartnermosse kirjutas: Teiste sõnadega, nüüd vaja karpa ka mosse peal ära proovida ja teha mõned reguleerimised juba kohapeal mootorit kuulates.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Lisan väikse video ka sellest tööst. Kes veel ei tea, siis seda tüüpi karburaatoril PEAB SAHIN VÕI SUSIN,( kuidas keegi nimetab) olema ! Kui seda pole, on karbuss "haige" ja seda peab "ravima" !
https://youtu.be/FqsSCl6UtvQ
https://youtu.be/FqsSCl6UtvQ
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Kena dušš Peab kah ära proovima. Juba 0,6 nokk muutis asja lõbusamaks
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Mul k126n peal ja kohapeal gaasi andes tahab terve auto katuse peale keerata.partnermosse kirjutas:Sai siis lõpuks ropus kuumuses ka seda karburaatorit proovitud. Alates pealepanekust käivitamiseni mõned minutid ja keerasin võtit....sekund ja mootor käivitus, mõni minut õli jaotuseks mootoris ja kui hoovastikust gaasi andsin, ei uskunud ma oma kõrvu ega silmi kohe, üllatus oli suur, tunne oli, et kui mootoripatju "ees ei oleks", siis see mootor kohapeal ka 360 kraadi ka jõuliselt ära oleks teinud - tõeline PÕLLUPULLpartnermosse kirjutas: Teiste sõnadega, nüüd vaja karpa ka mosse peal ära proovida ja teha mõned reguleerimised juba kohapeal mootorit kuulates.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: IŽ-412 IE 1989 Partnermosse
Mehed siis te peaks proovima samara solexit, kus tulistab mõlemasse lõõri kiirenduspumbast bensiini niiet seda nägu. Või lausa topeltkarpasi Enda Dellortod peaks varsti kätte saama ja vaatame siis mis nad 1600 mootoriga teevad, kas keerabki end kapotialla teistpidi
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!