AZLK 2140 1982 janar@kooperatiiv.ee
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1982 janar@kooperatiiv.ee
Mina lõikasin kindalaeka tagaseina ära ja tegin ettepoole vineerist seina, mille sisse raadio paigaldasin. Originaali jätsin armatuuri augutäiteks.
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: AZLK 2140 1982 janar@kooperatiiv.ee
Mina paigutasin raadio originaal kohale võimalikult paremale. Kõige suurem eelis teiste autodega et raadiot näppides näeb silmanurgast teed jälgida. Teistel siiski kõigil nii alla pandud et ei saa üldse teel silma samal ajal peal hoida.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
- janar@kooperatiiv.ee
- Postitusi: 6
- Liitunud: 24 Juun 2019 14:59
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: AZLK 2140 1982 janar@kooperatiiv.ee
Jõudsin kah oma mossega ühe teemani, millest on siin aastaid tagasi juttu olnud, näiteks Karli mosse teemas. Aga kahjuks olid illustreerivad pildid sealt aastatega kustunud, nii et ehk keegi oskab selle uuesti lahti seletada. Mõtlesin nimelt endal elu mugavamaks teha ja asendasin jäigad turvavööd Norma intertsturvavöödega. Uued, see tähendab kinnises pakendis juba ligi 40 aastat. Aga nagu siin ka varem teemaks olnud - vööd peale ei saa - lukustub kohe ära. nikerdades saab selle rihma lõpuks välja, aga mis elu see on.
Proovisin erinevaid nurkasid, aga ühegi nurga alt ei hakka hästi jooksma. Max 20cm tuleb ja lukus. Üliaeglaselt tõmmates sain max 30cm. Ja see kah läks raginal, mitte sujuvalt.
Saan aru, et midagi väänates saab asja parandada. Ent seoses selle agregaadi funktsionaalsete iseärasustega küsiksin enne teadjatelt nõu, mida väänata.
Proovisin erinevaid nurkasid, aga ühegi nurga alt ei hakka hästi jooksma. Max 20cm tuleb ja lukus. Üliaeglaselt tõmmates sain max 30cm. Ja see kah läks raginal, mitte sujuvalt.
Saan aru, et midagi väänates saab asja parandada. Ent seoses selle agregaadi funktsionaalsete iseärasustega küsiksin enne teadjatelt nõu, mida väänata.
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: AZLK 2140 1982 janar@kooperatiiv.ee
Tänapäevastelt turvavöödelt olen aru saanud et see osa mille pealt vöö ennast maha kerib, peab olema mingi kindlas asendis. Võta poldi alt lahti ja proovi erinevate nurkade alt teda maha kerida. Pluss mingisugune määrimine ei teeks ka paha.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: AZLK 2140 1982 janar@kooperatiiv.ee
Võta plastikkate maha, rulli all on kuul või tila mis peab olema keskel asendis siis tuleb lukusti lahti ning vöö peaks saama välja tõmmata.
Linnuvabriku garaaž
- janar@kooperatiiv.ee
- Postitusi: 6
- Liitunud: 24 Juun 2019 14:59
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: AZLK 2140 1982 janar@kooperatiiv.ee
Nonii - sellel vööl jah allosas miskisugune pendel. Kohe kui päris sirge pole, siis lükkab lukku. Mulle tundus kallutades, et isegi kui pargin auto mäe peale, siis enam vööd kinni ei saa.
Ma ise mõtlen, et viiliks seda nokka natuke lühemaks, mis ennast sinna hammakate vahele tahab lükata. See hetkel on ikka liiga napi tolerantsusskaalaga mäng. Või on kellelgi kogemusi- mida oleks kõige mõistlikum nüsima hakata?
Ma ise mõtlen, et viiliks seda nokka natuke lühemaks, mis ennast sinna hammakate vahele tahab lükata. See hetkel on ikka liiga napi tolerantsusskaalaga mäng. Või on kellelgi kogemusi- mida oleks kõige mõistlikum nüsima hakata?