IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412 1.7i 1978 Härra Erko
Nonii , kolm kuud viimasest postitusest möödas, nagu niuhti, ja ega erilisi arenguid mosse asjus ei ole. Kuna olen endiselt suhteliselt algaja keretöödes, võtsin vahepeal töösse ühe sõbra auto, mille kere pehmelt öeldes juba suht vanaraud oli. Sain veel viimast korda kätt harjutada ja mõne kopika teenida enne tõsisemalt mossele pühendumist. Tegu oli vana Opel Astraga ja tagumised poolraamid oli vaja põhimõtteliselt nullist üles ehitada.
Igatahes, tagasi teemasse. Mossel lõikasin välja sisemise karbi, et siis uus väänata.
Karp käes, jeeii
Uus sisemine karp tuleb tsipa lihtsama disainiga kui originaal
Esimene keevitus mosse kallal, jube pisike, aga vähemalt algus on tehtud
Kuna ma olen juba teine inimene, kes sellel keretöid teeb, on minul 2x rohkem tööd, kui eelmisel tüübil
Leidsin uued tiiva alused plekid, kuid üks nendest pole päris originaalse disainiga, kasutusse ei lähe, proovin alumise otsa ise uue teha.
Uus sisemine karp
Pikalt polnud täna aega kirjutada, seega lisasin vähemalt palju pildimaterjali
Igatahes, tagasi teemasse. Mossel lõikasin välja sisemise karbi, et siis uus väänata.
Karp käes, jeeii
Uus sisemine karp tuleb tsipa lihtsama disainiga kui originaal
Esimene keevitus mosse kallal, jube pisike, aga vähemalt algus on tehtud
Kuna ma olen juba teine inimene, kes sellel keretöid teeb, on minul 2x rohkem tööd, kui eelmisel tüübil
Leidsin uued tiiva alused plekid, kuid üks nendest pole päris originaalse disainiga, kasutusse ei lähe, proovin alumise otsa ise uue teha.
Uus sisemine karp
Pikalt polnud täna aega kirjutada, seega lisasin vähemalt palju pildimaterjali
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412 1.7i 1978 Härra Erko
Juhuslikult leidsin ka kõige esimese pildi, mis ma kombimossest tegin, niiviisi ta seal seisis, kuni ma ta ära tõin. Kõrvale oli ruumi tehtud golf III jaoks, mille alla oli kividest põhi laotud. Oleks ju võinud sama Moskvichi parkimiskohaga teha, aga siiski jäeti ta muldpõrandale mädanema
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412 1.7i 1978 Härra Erko
Natukene olen jälle nokitseda jõudnud, aga erilisi arenguid ei ole, sest suur osa garaažis veedetud ajast on läinud karbi paika panemise peale ja no päris õige ta ikka veel ei ole
Tagauks on ka selline imelikult kõver, panen alt esi-ja tagaukse kohakuti, vajub aknaraam täiega sissepoole ja vastupidi. Ukse alumine ots jookseb ilusti paralleelselt karbiga. Lisaks jookseb tagauks alt esiuksega kokku, noo ma ei tea...
Kuna mul sisemine karp sai lihtsustatud disaini, siis ei ole sellel enam valtsi, mille peale muidu põhjaplekk toetub ja kinnitub. Kumba pidi oleks mõistlikum korkkeevituseks põhjaplekk valtsida, kas allapoole või ülespoole? Endale tundub loogilisem ülespoole valtsida ja siis hiljem kerehermeetikuga alt vahe täis lasta.
Teine küsimus, "komistasin" kogemata mosse tutikale käigukastile otsa ja pidin ta loomulikult ära tooma. Kas need uued käigukastid ongi nii, et viskad vahele, valad õli sisse ja valmis või peaks sellega siiski profülaktikaks mingeid muid toiminguid tegema?
Viimaste piltide mõte on näidata tagumise ukse istumist, ärge seda lappes karpi seal all tähele pange, see pole veel täielikult fikseeritud.
Tagauks on ka selline imelikult kõver, panen alt esi-ja tagaukse kohakuti, vajub aknaraam täiega sissepoole ja vastupidi. Ukse alumine ots jookseb ilusti paralleelselt karbiga. Lisaks jookseb tagauks alt esiuksega kokku, noo ma ei tea...
Kuna mul sisemine karp sai lihtsustatud disaini, siis ei ole sellel enam valtsi, mille peale muidu põhjaplekk toetub ja kinnitub. Kumba pidi oleks mõistlikum korkkeevituseks põhjaplekk valtsida, kas allapoole või ülespoole? Endale tundub loogilisem ülespoole valtsida ja siis hiljem kerehermeetikuga alt vahe täis lasta.
Teine küsimus, "komistasin" kogemata mosse tutikale käigukastile otsa ja pidin ta loomulikult ära tooma. Kas need uued käigukastid ongi nii, et viskad vahele, valad õli sisse ja valmis või peaks sellega siiski profülaktikaks mingeid muid toiminguid tegema?
Viimaste piltide mõte on näidata tagumise ukse istumist, ärge seda lappes karpi seal all tähele pange, see pole veel täielikult fikseeritud.
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
Re: IŽ 412 1.7i 1978 Härra Erko
Tere tulemast klubisse. Olen selliseid plekitöid juba 11aastat teind ja asjade paika lõikamine on väga tavaline nähtus igal vanal autol. Vahet pole kas vene või usa...küll tuleb ühest kohast sentimeeter vahelt ära võtta või teisest kohast kurvi kuju muuta...ja vahed ise paika ajada lõigates-keevitades. Alles jamasin Jaguar E type 3 seeria kapotiga- õudusunenägu sest kapoti toorikplekk käsitöö ja igas suunas suurem kui vaja.
Põranda kohta- ülespoole ja alt hermeetikuga täis- krunt, värv, hermeetik, värv/kivikaitse ja peaks ideaalne saama.
Kasti kohta- tihendid hakkavad 100% lekkima, vaheta ära ja piilu küljekaanest kontrolli mõttes ikka sisse ka.
Põranda kohta- ülespoole ja alt hermeetikuga täis- krunt, värv, hermeetik, värv/kivikaitse ja peaks ideaalne saama.
Kasti kohta- tihendid hakkavad 100% lekkima, vaheta ära ja piilu küljekaanest kontrolli mõttes ikka sisse ka.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412 1.7i 1978 Härra Erko
Tänud Sternile detailsete vastuste eest, täna veetsin päeva garaažis ja sain lõpuks vähemalt enda jaoks piisavalt paika. Vene foorumites olen näinud, et mõned panevad veel lisalehe välimise ja sisemise karbi vahele, kuidas te sellesse suhtute?
Seekord vähe teksti ja palju pilte, ühe korra olen pidanud terve oma teema pildi lingid kõik ühekaupa uuendama, loodame, et seda uuesti ei juhtu Kahju vaadata, kuidas nii paljudel vanematel postitustel pildid kadunud
Seekord vähe teksti ja palju pilte, ühe korra olen pidanud terve oma teema pildi lingid kõik ühekaupa uuendama, loodame, et seda uuesti ei juhtu Kahju vaadata, kuidas nii paljudel vanematel postitustel pildid kadunud
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: IŽ 412 1.7i 1978 Härra Erko
Tulevikus poltidega karbivahetus.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412 1.7i 1978 Härra Erko
Olin eile natukene garaažis, üks plekitükk lisandus mosse külge. Alguses olin ikka jobu, et nii palju kohe lahti ja küljest lõikasin, eks sellepärast ma nägingi nii palju vaeva selle karbi klappima saamiseks. Järgmine kord olen targem ja lähenen asjale teistmoodi, vähemalt on nüüd see hirm ja teadmatus kadunud, kus asjad ei klapi ja ei julge muudatusi ka teha, muidu keeran päris perse
Mõni pilt ka eilsest tööst.
Mõni pilt ka eilsest tööst.
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
Re: IŽ 412 1.7i 1978 Härra Erko
Mahakäiatud keevitus on ilus silmale vaadata küll aga varjatud kohtades ma sellele liialt rõhku ei paneks. Käiamata jääb tugevam õmblus ja väiksem tõenäosus et keevitus koht praguneb.
A muidu hea töö endiselt!
A muidu hea töö endiselt!
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412 1.7i 1978 Härra Erko
Njaa, mõistan miks nii mõtled, kuid siin on mul hea võimalus õppida ja harjutada, enne kui välimiste kerepaneelideni jõuan. Seni kuni on motivatsiooni niimoodi teha, teen samamoodi edasi. Kui penetratsioon on hea, siis ma väga tugevuse ja pragunemise pärast ei muretse.Mahakäiatud keevitus on ilus silmale vaadata küll aga varjatud kohtades ma sellele liialt rõhku ei paneks.
Praeguseks olen nii kaugel, minu arvates on igatahes see vaatepilt tööd väärt, algul sai karbi liitumiskoht tsipa mööda, aga parandasin ära.
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Pole jälle aastakese midagi postitanud, kombi seisis tükk aega niisama, sest võtsin sõbra mosse vahele ja tolle tegemine venis jube pikaks. Nüüd olen jälle asja kallal vähemalt seniks, kuni keevitusgaas otsa lõppeb
B-piilari alumine ots
Siin hakkasin päris mäda asja lahti lõikama ja noh, midagi nagu ei jäänud järele enam
Ehitasin osa sisemisest ja välimisest koopaäärest üles, ei jäänud 100% originaal kontuuri, aga petab ära küll vast
B-piilari alumine ots
Siin hakkasin päris mäda asja lahti lõikama ja noh, midagi nagu ei jäänud järele enam
Ehitasin osa sisemisest ja välimisest koopaäärest üles, ei jäänud 100% originaal kontuuri, aga petab ära küll vast
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll