IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Su töö ees jätkuvalt müts maha! St kena plekitöö, kenad keevitused. Samas jätkuvalt on mul kahju, et Sa nii tõsiseks ja kvaliteetselt teostatavaks projektiks haruldasemat masinat ei võtnud. St mõned aastakümned varasemat
Paar soovitust:
- kandvate osade lõiked tee diagonaalsed. Et liitekeevitus hajuks pikemale jupile
- mitmekihilistele plekkidele (st vedrukinnitus-poolraam) lase kihtide vahele nt zn-krunti. On vist ka mingid "keevituskrundid", aga ma pole kasutanud. Annab mõningase lisakaitse, on spray-pudelis mugav kasutada, ei sega keevitamisel ja elab keevituskuuma suht hästi üle.
aga see on teooria - praktikas ma nt oma põlve otsas nii ilusasti plekki ei vääna, kui Sa. Kui saladus ei ole, siis mis tööriistu kasutad?
Paar soovitust:
- kandvate osade lõiked tee diagonaalsed. Et liitekeevitus hajuks pikemale jupile
- mitmekihilistele plekkidele (st vedrukinnitus-poolraam) lase kihtide vahele nt zn-krunti. On vist ka mingid "keevituskrundid", aga ma pole kasutanud. Annab mõningase lisakaitse, on spray-pudelis mugav kasutada, ei sega keevitamisel ja elab keevituskuuma suht hästi üle.
aga see on teooria - praktikas ma nt oma põlve otsas nii ilusasti plekki ei vääna, kui Sa. Kui saladus ei ole, siis mis tööriistu kasutad?
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Sellised sõnad kindlasti motiveerivad projektiga jätkamist, tänan! See mosse lihtsalt sattus mulle kätte iseenesest, muidu ehk oleksingi midagi haruldasemat ette võtnud.Su töö ees jätkuvalt müts maha! St kena plekitöö, kenad keevitused. Samas jätkuvalt on mul kahju, et Sa nii tõsiseks ja kvaliteetselt teostatavaks projektiks haruldasemat masinat ei võtnud. St mõned aastakümned varasemat
See on hea idee muidu, aga kuna ma kasutan 2mm plekki poolraamide jaoks, siis ei tohiks probleemi olla. Lisaks on erinevad poolraami tükkide keevitused mul nihkes, et keevis päris risti läbi ei oleks.kandvate osade lõiked tee diagonaalsed. Et liitekeevitus hajuks pikemale jupile
Olin suht omas mullis ja ei tulnud pähe, et sinna vahele seda lasta. Õnneks olid mõlemad pinnad roostest puhtad, loodan, et see ei hakka probleeme tekitamamitmekihilistele plekkidele (st vedrukinnitus-poolraam) lase kihtide vahele nt zn-krunti.
Mul on see kõige odavam vändaga sikemasin ja kõige odavam venitus/kahandusmasin. Selle kombinatsiooniga saab juba väga palju asju teha, vaja lihtsalt veidi loovust ja kastist välja mõtlemist. Painutuspinki kunagi hakkasin ehitama, aga seisavad siiamaani jupid kusagil kanalis. Painutuste tegemiseks vana hea pruss, eri suuruse ja kujuga klotsid, pitskruvid ja puuhaamer.Kui saladus ei ole, siis mis tööriistu kasutad?
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Mis asja originaalis mokitsal keevisliidetel kasutati. 2140 vanema tüübil on osades kohtades rooste aeglustamiseks kasutatud mingit kuldset metalli. Ise pakuks et messing aga keegi järsku omab reaalset infot?13piisab kirjutas: - mitmekihilistele plekkidele (st vedrukinnitus-poolraam) lase kihtide vahele nt zn-krunti.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Tegemist on vasega, kasutati tehases kereplekkide hoidmiseks, proovimiseks, sobitamiseks.Martin2140 kirjutas:Mis asja originaalis mokitsal keevisliidetel kasutati. 2140 vanema tüübil on osades kohtades rooste aeglustamiseks kasutatud mingit kuldset metalli. Ise pakuks et messing aga keegi järsku omab reaalset infot?13piisab kirjutas: - mitmekihilistele plekkidele (st vedrukinnitus-poolraam) lase kihtide vahele nt zn-krunti.
Linnuvabriku garaaž
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
vask you ikka punakas pruuni värvi. see mis mina olen näind on ikka kuldset toonirukas kirjutas:Tegemist on vasega, kasutati tehases kereplekkide hoidmiseks, proovimiseks, sobitamiseks.Martin2140 kirjutas:Mis asja originaalis mokitsal keevisliidetel kasutati. 2140 vanema tüübil on osades kohtades rooste aeglustamiseks kasutatud mingit kuldset metalli. Ise pakuks et messing aga keegi järsku omab reaalset infot?13piisab kirjutas: - mitmekihilistele plekkidele (st vedrukinnitus-poolraam) lase kihtide vahele nt zn-krunti.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Ma arvan, et see on see pronks vask joodis, inglise keeles "silicon bronze" Teda on olemas nii traadina(mig jootmine) kui ka elektroodina(tig jootmine). Kindlasti on muid võimalusi selle jootmiseks. Parandage, kui eksinvask you ikka punakas pruuni värvi. see mis mina olen näind on ikka kuldset toon
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Ahoi!
Vabadel päevadel sattusin jälle garaaži ning jätkasin, kust pooleli jäin. Ehitasin läbilöögipuksi kohale poolraami tagasi ja jäin seda tagumist otsa vaatama - kui kannatab, äkki saan selle poolraami tagumise otsa isegi alles jätta.
Proovisin ainult kahandajaga sisemist koobast teha, sain pool valmis ja näeb ilus välja ka, kuid see vaev ja kulutatud aeg on kolossaalne. Tuunisin kahandusmasinat ka, et võimalikult sügavale ulatuda, aga ikkagi terve kurvi tegemiseks piisavalt sügavale ei saa. Piltidelt näeb hullult mõlkis ja ebaühtlane välja, reaalsuses pole üldse nii hull
Ei viitsinud rohkem niimoodi tõmmelda ja naasin vanade töövõtete juurde.
Lõikasin alumise tüki valmis ja panin enam-vähem klappima, kulutan sel viisil 2x vähem aega. Aeg sai otsa ja lõpuni ei jõudnud, aga emotsioon jäi hea eilsest päevast.
Vabadel päevadel sattusin jälle garaaži ning jätkasin, kust pooleli jäin. Ehitasin läbilöögipuksi kohale poolraami tagasi ja jäin seda tagumist otsa vaatama - kui kannatab, äkki saan selle poolraami tagumise otsa isegi alles jätta.
Proovisin ainult kahandajaga sisemist koobast teha, sain pool valmis ja näeb ilus välja ka, kuid see vaev ja kulutatud aeg on kolossaalne. Tuunisin kahandusmasinat ka, et võimalikult sügavale ulatuda, aga ikkagi terve kurvi tegemiseks piisavalt sügavale ei saa. Piltidelt näeb hullult mõlkis ja ebaühtlane välja, reaalsuses pole üldse nii hull
Ei viitsinud rohkem niimoodi tõmmelda ja naasin vanade töövõtete juurde.
Lõikasin alumise tüki valmis ja panin enam-vähem klappima, kulutan sel viisil 2x vähem aega. Aeg sai otsa ja lõpuni ei jõudnud, aga emotsioon jäi hea eilsest päevast.
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Sain koopa valmis ja tulemusega jäin väga rahule
Midagi hakkab juba looma
Lõpetuseks lõikasin tagumise tiiva ja tagapaneeli küljest, et kahjusid hinnata ja vaadata, kuidas asjad klappima hakkavad. Kui kellelgi on juhuslikult üle vanatüübi tagapaneel, siis oleksin selle nõus vahetama uuetüübi paneeli või raha vastu
Midagi hakkab juba looma
Lõpetuseks lõikasin tagumise tiiva ja tagapaneeli küljest, et kahjusid hinnata ja vaadata, kuidas asjad klappima hakkavad. Kui kellelgi on juhuslikult üle vanatüübi tagapaneel, siis oleksin selle nõus vahetama uuetüübi paneeli või raha vastu
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Jõudsin vabadel päevadel paar plekki valmis, jäin ise väga rahule tulemusega
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 20 Juul 2015 20:20
- Telefon: 56087413
Re: IŽ 412 1.7i 1978, IŽ 2125 1980 Härra Erko
Kuna keevitustraat sai otsa ja gaas ka kohe-kohe lõppemas, jääb vähemalt sügise saabumiseni kombi seisma. Hetkel jäi sinnamaale, kus nurk on krunditud ja külge keevitatud.
Mis on hullem kui loll? Eks ikka sihikindel loll