Tervist.
Töötuppa laekus kuu aja eest pealkirjas mainitud masin. Mõtlesin et ehk tahab veel keegi pilte lugeda ja juttu vaadata, lisaks auto omanikule.
https://postimg.cc/KKCr2Nj6
https://postimg.cc/hzx8Pd7f
Üks kõige defektsem detail auto juures- mõlk on muljetavaldav
https://postimg.cc/06zdF3kG
AZLK 2140, 1988 (keretööd)
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140, 1988 (keretööd)
Logareid alt ära võttes vaatas rattakoobastest vastu nõuka-aegne õli, kahurimääre ja ma ei teamisollus veel. Ja seda on ikka ohtralt.
https://postimg.cc/vxsr1ZWX
https://postimg.cc/rz1GB5kH
Enne kultuurkihi mahakraapimist tegin ühe katse, et ehk leian autole tema värvitooni üles. Lada lipikute hulgast jäigi üks sobiv silma.
https://postimg.cc/k24xRZbr
Natuke sai otsitud ka värvipoe arvuti andmebaasis ja värvitoon nimega Gobi kõrbekollane oli Moskvitši nime all täitsa olemas, ainult lipikut polnud.
Juhuipoolne esi- ja tagaukse vahe on päris suur, midagi peab seal nüüd hakkama nuputama.
https://postimg.cc/N5b6MYL7
https://postimg.cc/zbmWMGP5
Peale detailide demontaaži hakkas pihta üks suurem kere kasimine ja küürimine, et sellest õlist jms. kraamist lahti saaks.
https://postimg.cc/VS0nDCgD
https://postimg.cc/8JhWVgqv
Võttis aega, mis ta võttis, aga puhtamaks läks see kere natukene küll.
https://postimg.cc/Jt56bfGt
https://postimg.cc/fkNqSzW6
Kui õli jms. mansaft oli nitrolahustiga maha pestud, tuli hakata roostega tegelema. Esi- ja tagapõll, uste servad, küljekarbid- neid kohti ikka jagus.
https://postimg.cc/zVdxQTwr
https://postimg.cc/tsYBG7DV
Need mustad täpid pole mitte roosteaugud, vaid roostemuundur reageeris pesa põhjas oleva "originaalroostega."
Tagatiibade alumised nurgad tuleb ka plekksepal uued panna- niikui kruvikeerajaga surkima hakkasin, mõlemale poole tulid augud sisse.
https://postimg.cc/TKFCdGHN
Esi- ja tagapõll olid veidral kombel isegi suht terved. Pindmist roostet oli ikka, aga ühtegi läbivat auku nendes õnneks ei olnud
https://postimg.cc/06SZr3Tk
https://postimg.cc/WFP8Z8VM
Uksed ja karp said ka roostest puhtaks ja pärast epokrundi endile peale
https://postimg.cc/34CBFGrz
https://postimg.cc/0KkCWNbj
https://postimg.cc/mhBV2m84
Esipõllega sama teema.
https://postimg.cc/D8zg1m9Y
Tagauks oli plekksepale paras proovikivi- mees mingi 5-6 tundi toimetas spotteri ja söepulgaga uksepleki kallal. Aga valmis ta siiski saadi.
https://postimg.cc/rKY9jMcy
https://postimg.cc/sMk4Fmvt
https://postimg.cc/VSXBztt5
Tööd jätkuvad.
https://postimg.cc/vxsr1ZWX
https://postimg.cc/rz1GB5kH
Enne kultuurkihi mahakraapimist tegin ühe katse, et ehk leian autole tema värvitooni üles. Lada lipikute hulgast jäigi üks sobiv silma.
https://postimg.cc/k24xRZbr
Natuke sai otsitud ka värvipoe arvuti andmebaasis ja värvitoon nimega Gobi kõrbekollane oli Moskvitši nime all täitsa olemas, ainult lipikut polnud.
Juhuipoolne esi- ja tagaukse vahe on päris suur, midagi peab seal nüüd hakkama nuputama.
https://postimg.cc/N5b6MYL7
https://postimg.cc/zbmWMGP5
Peale detailide demontaaži hakkas pihta üks suurem kere kasimine ja küürimine, et sellest õlist jms. kraamist lahti saaks.
https://postimg.cc/VS0nDCgD
https://postimg.cc/8JhWVgqv
Võttis aega, mis ta võttis, aga puhtamaks läks see kere natukene küll.
https://postimg.cc/Jt56bfGt
https://postimg.cc/fkNqSzW6
Kui õli jms. mansaft oli nitrolahustiga maha pestud, tuli hakata roostega tegelema. Esi- ja tagapõll, uste servad, küljekarbid- neid kohti ikka jagus.
https://postimg.cc/zVdxQTwr
https://postimg.cc/tsYBG7DV
Need mustad täpid pole mitte roosteaugud, vaid roostemuundur reageeris pesa põhjas oleva "originaalroostega."
Tagatiibade alumised nurgad tuleb ka plekksepal uued panna- niikui kruvikeerajaga surkima hakkasin, mõlemale poole tulid augud sisse.
https://postimg.cc/TKFCdGHN
Esi- ja tagapõll olid veidral kombel isegi suht terved. Pindmist roostet oli ikka, aga ühtegi läbivat auku nendes õnneks ei olnud
https://postimg.cc/06SZr3Tk
https://postimg.cc/WFP8Z8VM
Uksed ja karp said ka roostest puhtaks ja pärast epokrundi endile peale
https://postimg.cc/34CBFGrz
https://postimg.cc/0KkCWNbj
https://postimg.cc/mhBV2m84
Esipõllega sama teema.
https://postimg.cc/D8zg1m9Y
Tagauks oli plekksepale paras proovikivi- mees mingi 5-6 tundi toimetas spotteri ja söepulgaga uksepleki kallal. Aga valmis ta siiski saadi.
https://postimg.cc/rKY9jMcy
https://postimg.cc/sMk4Fmvt
https://postimg.cc/VSXBztt5
Tööd jätkuvad.