IZ 412 1975 Jartmok
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Õhtust.
Arvatavasti enam teema nii tempokalt ei arene, mitte, et tööd ei teeks aga siia lihtsalt pole isu kirjutada. Vahest siiski miskit.
Tehtud on palju, esisild 99% all, üks polt on keermestamises siis kõik. Tagasild ka peaaegu all, terimises osad pudinad. Ja igasugu muud kola olen kokku pannud.
Pildid.
Rahu rahu tihendi serv juba eemaldatud.
Jartmok.
Arvatavasti enam teema nii tempokalt ei arene, mitte, et tööd ei teeks aga siia lihtsalt pole isu kirjutada. Vahest siiski miskit.
Tehtud on palju, esisild 99% all, üks polt on keermestamises siis kõik. Tagasild ka peaaegu all, terimises osad pudinad. Ja igasugu muud kola olen kokku pannud.
Pildid.
Rahu rahu tihendi serv juba eemaldatud.
Jartmok.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Kena-kena. Saadki kevadeks kuivadeks ilmadeks Mosse korda.
Jõudu!
Jõudu!
Re: IZ 412 1975 Jartmok
ootan huviga lõpptulemust.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Tegelikult olen ca nädalaga graafikust maas. Selle nv-ga oleks pidanud sillad all olema ja küljekarpide vahetus toimuma.Sten kirjutas:Kena-kena. Saadki kevadeks kuivadeks ilmadeks Mosse korda.
Jõudu!
Saaks karbid vahetatud algaks kere ettevalmistus värvimiseks.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Kõike need kes arvasid, et olen kadunud te eksisite. Masina eluvaim siseneb päevast-päeva. Tehtud on palju. Tänase õhtuga teen lühikokkuvõtte siis tehtud töödest.
Esisild on koos. Leidsin omale doonori kellelt ka mõningad vajalikud jupid sain. Kokkuvõttes võib rahule jääda ja meeldiv oli kokku panna, puhtad asjad siiski. Nii mõnigi X markeeringut kandev polt sai uuesti tagasi pandud ( eelnevalt muidugi üle keermestatud ja puhastatud). Tagantjärgi mõtlen, et kollast värvi kandvad amordid oleks asja silmale ilusamaks teinud aga see oleks värvi osas tähendanud lisakulutusi. Samas kui kunagi vahetab välja, siis ehk saan plaani ja jõusse viia. Vahepeal olin silmitsi probleemiga, peenkeermega mutrid. Neid sain samuti õnneks peotäie orginaale mis taastamist said. Kuna vedrukammid mossele ei sobinud, pidi ikka hüpris palju leiutama, et kokku saada. Läksime väheke robustsemat teed, ehk koormarihm ja inimene. Inimene mootoriruumi nn mootoriks, koormarihm ümber laetala ja kokku kogu kaader saigi. Lõpp hea kõik hea.
Tagasil samuti all. Sellega tegelikult veel tööd jagub. Kui kunagi varuosasid toomas käisin (poes) siis tagasillale pidurisilindreid ei ostnud, teadsin, et kodus uued olemas. Võta näpust, kodused olid hoopis maantemuhu (zaz) omad. Kinnitusaugud ei sobinud. Klopsisin tagasilla siis kokku, niipalju kui võimalik ja panin alla. Samuti oli kinnitustega ( loe: kere külge) probleeme, ehk läbi ja tuli uued muretseda. Siit foorumist kahjuks abi ei saanud aga õnneks aitas hädast välja vana koolivend. Koledad nägid välja kuid peale puhastamist ja värvimist olid ilusad. Panin siis silla alla ja amordid külge. Tegelikult tahaks tagarattad ka alla saada, hing oleks rahulikum kui masin ratastel.
Täna katkusin salongist tagaistuja seljatoe välja. samuti aknalaud sai eemaldatud. Salongis on koobaste peale liimitud nahk mille all on porolon. Enne töö algust eeldasin juba mis üllatus mind ees ootab, ehk rooste. Oli aga õnneks vähe, kraapisin ka kohe traatharjaga maha. Porolon ise oli niiske.
Tehtud on veel kõiksugu nipet-näpet töid aga hetkel ei tule ka meelde, seega polnud nii olulised.
Et tänase postituse lugejad ikka korralikult kõhu täis saaks, söödan Teid piltidega ka, kes see tühja juttu ikka lugeda viitsib.
Kui ma alguses mõtlesin, et pagastnik jääb nii nagu on siis nüüd on mõistus lõpuks koju tulnud ja saab seegi täielikult puhastatud ning uue kena värvkatte.
Jartmok. Järgmise korrani.
Esisild on koos. Leidsin omale doonori kellelt ka mõningad vajalikud jupid sain. Kokkuvõttes võib rahule jääda ja meeldiv oli kokku panna, puhtad asjad siiski. Nii mõnigi X markeeringut kandev polt sai uuesti tagasi pandud ( eelnevalt muidugi üle keermestatud ja puhastatud). Tagantjärgi mõtlen, et kollast värvi kandvad amordid oleks asja silmale ilusamaks teinud aga see oleks värvi osas tähendanud lisakulutusi. Samas kui kunagi vahetab välja, siis ehk saan plaani ja jõusse viia. Vahepeal olin silmitsi probleemiga, peenkeermega mutrid. Neid sain samuti õnneks peotäie orginaale mis taastamist said. Kuna vedrukammid mossele ei sobinud, pidi ikka hüpris palju leiutama, et kokku saada. Läksime väheke robustsemat teed, ehk koormarihm ja inimene. Inimene mootoriruumi nn mootoriks, koormarihm ümber laetala ja kokku kogu kaader saigi. Lõpp hea kõik hea.
Tagasil samuti all. Sellega tegelikult veel tööd jagub. Kui kunagi varuosasid toomas käisin (poes) siis tagasillale pidurisilindreid ei ostnud, teadsin, et kodus uued olemas. Võta näpust, kodused olid hoopis maantemuhu (zaz) omad. Kinnitusaugud ei sobinud. Klopsisin tagasilla siis kokku, niipalju kui võimalik ja panin alla. Samuti oli kinnitustega ( loe: kere külge) probleeme, ehk läbi ja tuli uued muretseda. Siit foorumist kahjuks abi ei saanud aga õnneks aitas hädast välja vana koolivend. Koledad nägid välja kuid peale puhastamist ja värvimist olid ilusad. Panin siis silla alla ja amordid külge. Tegelikult tahaks tagarattad ka alla saada, hing oleks rahulikum kui masin ratastel.
Täna katkusin salongist tagaistuja seljatoe välja. samuti aknalaud sai eemaldatud. Salongis on koobaste peale liimitud nahk mille all on porolon. Enne töö algust eeldasin juba mis üllatus mind ees ootab, ehk rooste. Oli aga õnneks vähe, kraapisin ka kohe traatharjaga maha. Porolon ise oli niiske.
Tehtud on veel kõiksugu nipet-näpet töid aga hetkel ei tule ka meelde, seega polnud nii olulised.
Et tänase postituse lugejad ikka korralikult kõhu täis saaks, söödan Teid piltidega ka, kes see tühja juttu ikka lugeda viitsib.
Kui ma alguses mõtlesin, et pagastnik jääb nii nagu on siis nüüd on mõistus lõpuks koju tulnud ja saab seegi täielikult puhastatud ning uue kena värvkatte.
Jartmok. Järgmise korrani.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Õige!jartmok kirjutas: Kui ma alguses mõtlesin, et pagastnik jääb nii nagu on siis nüüd on mõistus lõpuks koju tulnud ja saab seegi täielikult puhastatud ning uue kena värvkatte.
Kui juba niipalju teinud oled, siis ikka lõpuni välja!
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Oleks mul ka ressurssi et oma mosse nii korralikult teha. Edu tööle
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Asi pole alati rahas. Asi on tahtmises ja vabandused on laiskuse varjamine.stern100 kirjutas:Oleks mul ka ressurssi et oma mosse nii korralikult teha. Edu tööle
Räägin enda hetkelisest kogemusest.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Seda on muidugimõista hea näha, et keegi oma hobiauto kallal süvenenult tegutseb, kuid teisi inimesi laiskadeks tituleerida mingisuguse enda kehtestatud mõõdupuu järgi ei anna sulle nüüd küll mingeid plusspunkte juurde.jartmok kirjutas:Asi pole alati rahas. Asi on tahtmises ja vabandused on laiskuse varjamine.stern100 kirjutas:Oleks mul ka ressurssi et oma mosse nii korralikult teha. Edu tööle
Räägin enda hetkelisest kogemusest.
Saad vanemaks, siis näed, et elus on muidki ja palju olulisemaid asju, kui ainult garaažis elamine.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Mis siin ikka vanemaks saamist oodata et miskit näha. Olen isegi koolipoiss kes igapäevaselt pealinnas käib sealjuures kuus 2 kilo maha sõidan, neli korda nädalas peab trenni tegema ja aega leiab ka oma naisterahvale. Olen suutnud mosse sinna nende tegevuste vahele paigata siis ütleks küll, et miskit võimatut pole. Kui proovid väita, et kool pole sama mis töö siis koju jõuan niigi hiljem kui tööinimesed.M410 kirjutas:Seda on muidugimõista hea näha, et keegi oma hobiauto kallal süvenenult tegutseb, kuid teisi inimesi laiskadeks tituleerida mingisuguse enda kehtestatud mõõdupuu järgi ei anna sulle nüüd küll mingeid plusspunkte juurde.jartmok kirjutas:Asi pole alati rahas. Asi on tahtmises ja vabandused on laiskuse varjamine.stern100 kirjutas:Oleks mul ka ressurssi et oma mosse nii korralikult teha. Edu tööle
Räägin enda hetkelisest kogemusest.
Saad vanemaks, siis näed, et elus on muidki ja palju olulisemaid asju, kui ainult garaažis elamine.
Eesmärk polnud mul kedagi solvata vaid tahaks, et siit foorumist mõnigi või siis rohkem inimest oma masinad korda teeksid.
Sina arva mis tahad, ma vilistan su jutu peale kõvasti ja sammun garaaži poole, et masin päikselisteks milmadeks valmis teha!