MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
töötas ikka , kütusekulu läheb üsna suureks aint aga noh, prostalt tehtud asja kohta ikkagi suht hea mineka tekkis .
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Nädala sees sai mootor korraliku leotuse ja survepesu, et parem ja puhtam nokitseda oleks. Mingi aeg tegin ka karteripõhja ja õlivõtturi sobivaks. Karter jäi isegi pidama . Eile panin mootori asukoha paika ja valmistasin uued padjakronsteinid. Nüüd istub mootor ilusti patjadel.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Kuidas sellise ehituse legaalseks saamisega on?
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Seda peab uurima mingi aeg. Aga arvatavasti ARK-i onud sellesse asjasse hästi ei suhtu.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
mis seal suhtuda, täidad vastavad dokumendid ära, läbid katsed-testid ja saad tunnistuse et masin on teedele kõlbulik.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Siis peab olema asi väga korralikult tehtud ning näidatud peavad olema ka igasugused tugevusarvutused ja tehtud vajalikud mõõtmised. Arvatavasti on seda paberimäärimist väga palju. Nagu näha siis antud projekt on rohkem selline põlve otsas nokitsemine ning seetõttu ARK-st eriti head vastukaja loota ei ole.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Ütleme nii, et ARK-i pole mötet seda näitama minna. ÜV ajaks vöib-olla töstetakse teine mootor tagasi ja ülejäänud ajast nagunii nn. öige mootor peal.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
nii kaua see töötab kuni politsei kinni ei pea, siis saadab erakorralisele ülevaatusele.sass kirjutas:Ütleme nii, et ARK-i pole mötet seda näitama minna. ÜV ajaks vöib-olla töstetakse teine mootor tagasi ja ülejäänud ajast nagunii nn. öige mootor peal.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Kõige väiksema töömahuga Opeli CIH-mootor oli 1,5-liitrine (võimsus 60 hj) - see nii oluliselt oma näitajate poolest peal olnud M408 mootorist ei erine. Omaette küsimus muidugi, kuskohast selline tänapäeval kätte saada...
Vot sellised mõtted tulid mul siis seoses selle asutusega, mida siin 3 tähega kutsutakse ja mis uuemal ajal hoopis teist nime kannab, pähe...
Vot sellised mõtted tulid mul siis seoses selle asutusega, mida siin 3 tähega kutsutakse ja mis uuemal ajal hoopis teist nime kannab, pähe...
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Vahepeal siis midagi jälle tehtud. Kuna Opeli mootoril on sidur trossiga, siis otsustasin terve pedaaliboksi Senatori pealt ümber tõsta, pedaalid ise jäid siiski pooleldi mosse omad:
Sel nädalavahetusel nokitsesin käigukasti tunneli kallal. Käigukangi hoovastiku tegin ka u. 10 cm lühemaks, et kangi ettepoole saada. Kangi asukoht jäi täitsa ok. Kuigi kang oleks võinud veel eespool olla, aga rohkem lühemaks hoovastikku ei saanud teha.
Salongi üldmulje siis selline:
Sain ühe päris kena rooli kah, täitsa mõnus on
Teha on veel tuhat asja, aga suveks tahaks ikka liikvele saada.
Sel nädalavahetusel nokitsesin käigukasti tunneli kallal. Käigukangi hoovastiku tegin ka u. 10 cm lühemaks, et kangi ettepoole saada. Kangi asukoht jäi täitsa ok. Kuigi kang oleks võinud veel eespool olla, aga rohkem lühemaks hoovastikku ei saanud teha.
Salongi üldmulje siis selline:
Sain ühe päris kena rooli kah, täitsa mõnus on
Teha on veel tuhat asja, aga suveks tahaks ikka liikvele saada.