IZ 412 1990 sass
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1990 sass
mul on kap remonditud mootor sheerida. Tulederaami ei leidnud korralikku paraku.
Aitan Ebay'st asju tellida.
Re: IZ 412 1990 sass
Suvi on tulemas. See tähendab seda, et tuleb auto ilusaks teha.
Sai kergelt sellega algust tehtud: roostesed kohad ja kohad, kus vöib seda juhuslikult veel värvi all peidus olla, said haljaks vöetud ja Buvanoliga üle tehtud. Praeguseks juba kaks korda (tagumine pool hetkel ainult). Tuleb tunnistada, et teed on meil talvel ikka meeletu soolakihi all ja iga väiksemgi kivitäke lööb rooste välja.
Möni pilt ka
Sai kergelt sellega algust tehtud: roostesed kohad ja kohad, kus vöib seda juhuslikult veel värvi all peidus olla, said haljaks vöetud ja Buvanoliga üle tehtud. Praeguseks juba kaks korda (tagumine pool hetkel ainult). Tuleb tunnistada, et teed on meil talvel ikka meeletu soolakihi all ja iga väiksemgi kivitäke lööb rooste välja.
Möni pilt ka
Re: IZ 412 1990 sass
Kas ukselingid jätadki 2140 omad?
Re: IZ 412 1990 sass
Ma arvan küll, sest 412 lingid ei istu päris hästi 2140 ukselingi auku. Ja 2140 omad näevad minu arvates paremad välja ka. Lisaks on 2140 uksel hea asi see, et ukselink on selle koha peal, kust tavaliselt ust kinni lükatakse. 412 ustel läksid need samad kohad mölki kergelt.TiitS kirjutas:Kas ukselingid jätadki 2140 omad?
Re: IZ 412 1990 sass
Pagan sa seda buvanoli panid
Re: IZ 412 1990 sass
Pole öige asi vöi?w2intz kirjutas:Pagan sa seda buvanoli panid
Re: IZ 412 1990 sass
Et kui krundi alla midagi panna siis seda on happekrunt, ja sedagi tuleb lasta niimodi, et happekrunt, 40 min vahet, ja siis 2k krunt koheselga. Siis nad seovad üksteisega.
Buvanol tekitab palju jääkaineid, ja ei taha ära siduda krunti.
Buvanol tekitab palju jääkaineid, ja ei taha ära siduda krunti.
Re: IZ 412 1990 sass
Tubli töö, algus on tehtud.
Muigama pani see, et kas teedel on soola siis niivõrd palju, et tagaots tuli põhimõttelise paljaks lasta (ära pahanda, lihtsalt norin)
Muigama pani see, et kas teedel on soola siis niivõrd palju, et tagaots tuli põhimõttelise paljaks lasta (ära pahanda, lihtsalt norin)
Re: IZ 412 1990 sass
Buvanoli ei jätagi krundi alla ju? Selle lihvib maha enne kruntimist ikka...w2intz kirjutas:Et kui krundi alla midagi panna siis seda on happekrunt, ja sedagi tuleb lasta niimodi, et happekrunt, 40 min vahet, ja siis 2k krunt koheselga. Siis nad seovad üksteisega.
Buvanol tekitab palju jääkaineid, ja ei taha ära siduda krunti.
Kusjuures, asi naljast kaugel. Suvel nägi auto väga palju kruusateid ja neid väikseid roostetäppe tuli tagaotsa peale meeletus koguses. Seega igaks juhuks lasin natuke rohkem puhtaks, kui vaja. Lisaks on vist tagumisi plekke keegi vist vahetanud ka, vöi on lihtsalt kehva kvaliteediga plekk sattunud - esitiivad ja esipöll on peaaegu roosteta.jartmok kirjutas:Tubli töö, algus on tehtud.
Muigama pani see, et kas teedel on soola siis niivõrd palju, et tagaots tuli põhimõttelise paljaks lasta (ära pahanda, lihtsalt norin)