Selle põhjaga oli üldse palju jama. Asi oodatust hulga hullem. Olin uurinud juba ennem,et kas on põhjast ka saadaval miskeid tagavaraplekke. Kuid nagu kiuste ei olnud suurt midagi saada. Mul oli õnneks juba varem varutud head nõuka aegset plekki. Vanarauakokkuostu oli toodud valmis plekiribasid. Aastaid tagasi sai neid sealt rabatud. Kõik läks asja ette. Kõige vajalikumad ongi kere lappimise juures igasugused valmis ribad ja tükid. Ega suure tahvliga ei teegi midagi,seda vaja suuresti tükeldada. Ühe plekitüki ikka leidsin -plekikarp, mis käib küljekarbi taha ettepoole otsa. Sellest oli ikka natuke abi.
Kõigepealt ikka võtsin relaka kätte ja kukkusin vana plekki välja lõikuma,sest vanale ei sobi ikka uut peale panna.
Juhipoolse küljekarbi tagant karp oli ka täiesti kõdunenud.
Hiljem muidugi selgus,et ka terve juhipoolne küljekarp vajab vahetamist. Seda ma muidugi teatud kaalutlustel kohe välja ei lõiganud,vaid jätsin esialgu enam-vähem vanale kohale.
Esimese plekina sai paika pandud nimelt see eelnimetatud karp. Kas see oli nüüd kopeka oma või lausa kohalike seppade töö,ei ole teada. Algul proovisin seda panna nii ja naa,kuid mittekuidagi ei sobinud. Jalutasin siis auto teise külje peale ja sinna ta istuski. Asja vaagides tundus,et see pleki karp sobiks täielikult peale panekuks, ilma vana eemaldamatta. Mõõte arvesse võttes. Tundub,et tegemist oli niiöelda kolmanda ,neljanda ringi kaubaga....
Järgneb....