AZLK 2140 1984 SanderV

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

ja täna tegin esimest nurka natuke.. ja tagumist otsa ka...

nüüd loodan kuskilt odavalt klaase saada et klaaside järgi raamid paika tõmmata :think

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

nii valgelt mootor maas ja läks beezile peale... nyyd jääb beez sinnapaika. Homme hakkan valget lammutama
Killa
Postitusi: 168
Liitunud: 08 Veebr 2009 00:04

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas Killa »

Miks valge ära lammutad? selle paistab kere hea olevat ju?
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

seal on kohti mis tahavad tegemist, ja kuna ma tahan ehitada mosset mis säiliks oma 10 a veel ilusti siis ma tõmban kõik paljaks ja hakkan kõike korralikult üle tegema..
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

Valge nyyd pmts paljas peaaegu ja külje peal.. algul mõtlesin et teen põhja yleni paljaks ja uus krunt+värv+ mastiks, ag akuna põhi oli üllatavalt heas seisus, suures osas mastiks peal mõnes kohas mastiks koorus kuid krunt all oli korralik. Siis mõtlesin et lasen homme survepesuriga üle, vaatan kust mastiks maha tuleb ja siis lasen uue värvi sinna kus krunt paistab ja üleni mastiks peale. Mastiksi lasen yleni kuna minu arvates oli see mastiksi kiht sea likka praegu üsna õhuke. Koos värvi kihiga mingi 0.5-1mm paksune... Nina osa koos mootoriruumiga lheb kunagi arvatavasti naabri juurde liivapritsi... Sees on natuke rohkem tööd.
Pilt
jartmok
Postitusi: 316
Liitunud: 15 Dets 2009 14:38

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas jartmok »

Minu arvamus sellisest asjast.

Keegi ei tea kunagi kui kaua see vana mastiks seal veel ennast kinni hoiab, pärast kukub koos uuega või mis veelhalvem, poeb niiskus sisse. Suvi ees, ilusad ilmad, mina soovitan sul teha 1 korra ja korralikult. Kiiret ju pole ja see pole ka iga aastane tegevus. Kindlasti soovitan happekrunti ka.

Ei pea nii tegutsema aga minu arvamus on, et vana lappimine on kehvem kui uus, samas me keegi ei tea ka su eelarvet jne.


Jartmok
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

eelarve on ysna väike sellepärast loodangi et survepesur teed oma tööd ja peseb v2hegi lahtise oleva mastiksi minema... ja peale jääb aint see mis on tõsiselt kinni
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

samas vaatab seda asja.. kui väga vähe järgi jääb siis alsen arvatavasti paljaks

seda krunti pole sealt vist küll mõtet maha hakata laskma...
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

panin tagasilla juures t2hele veel mingit pumpa mis pumpab pidureid kui tagasild ülesse alla liigub..ei mäleta kumba pidi.. on sellest reaalselt kasu ka?
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 640
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitus Postitas Seenior »

See on tagasilla pidurdusjõuregulaator,mida suurem koorem,seda rohkem laseb läbi ja tühja auto puhul peaks vähendama tagapidurite blokeerumist(kui ta muidugi üldse töötab).
Vasta