MZMA 401 1954, AZLK 2140, Opel P4 empudogy
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1954 empudogy
On nüüd jälle vähe aega vaikust olnud.
Päris maganud pole, kuid eriti suurelt pole edasi ka jõudnud.
Sisse on saanud uksepolstrid, lagi, ning ka põrandavaip. Lae pilt tuleb siis kui olen ka külje polstrid sisse saanud.
Aga nagu ikka, pikk jutt sitt jutt.
Kellele meeldib, kellele mitte, kuid istusin õhtul autosse ja võttis näe naerule. Mulle meeldib, Ise tehtud ...
Päris maganud pole, kuid eriti suurelt pole edasi ka jõudnud.
Sisse on saanud uksepolstrid, lagi, ning ka põrandavaip. Lae pilt tuleb siis kui olen ka külje polstrid sisse saanud.
Aga nagu ikka, pikk jutt sitt jutt.
Kellele meeldib, kellele mitte, kuid istusin õhtul autosse ja võttis näe naerule. Mulle meeldib, Ise tehtud ...
Re: MZMA 401 1954 empudogy
mis vaipa sa phjale panid? olen ise ka m6elnud et peaks kummi salongist minema viskama ja vaiba panema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Otsisin vaipa pikalt. Kui kunagi muhku tegin, siis sinna sain veel õiget auto põhjamatti, kuid seda enam nii kerge leida pole. Midagi oli Tallinnas NoorTehnik poes, kuid see värv mulle ei meeldinud. Praegu läks põhja mul Terassivaip, mida müüakse enamikes ehituskauplustes. All on tal kummist mummud, mitte terve kumm. Seda porimatti ei keera kuidagi sinna sisse.moskiito kirjutas:mis vaipa sa phjale panid? olen ise ka m6elnud et peaks kummi salongist minema viskama ja vaiba panema.
T'na sain sisse ka siis kõik laepolstrid ja ka uksepiida oma. Tegemata on veel tagumised istmete juures käivad küljepolstrid ja samuti paigaldamata kõik ukse tihendid. Ehk järgmine nädalavahetus jõuan.
Parimat Martin
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Täna oli siis edukas ja õnnelik päev. Sain endale kõik ukselingid, mida vajasin ja isegi rohkem, st et siis 4 sisemist ja 4 välimist, üks isegi lukuga. Homme üritan minna lukusepa juurde ja tal paluda see korda teha ja vastavale lukule ka paar võtit meisterdada. Lisaks sain veel endale Terve ninapleki koos kõikide nina liistudega, ehk siis saan endale ilusa kroom nina kokku klopsida nendest kahest ninast. Ja Täna hakkan õmblema ka tagumist istet. Kui kõik läheb nii, kuidas peab siis olen teisipäeval ülevaatuse uksetaga.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Küsimus suurele ringile. Kas Parktuled on kohustuslikud (pean silmas esimesi tulesid) ?
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Ei. Kui sul juba kuskil eraldi gabariit olemas.empudogy kirjutas:Küsimus suurele ringile. Kas Parktuled on kohustuslikud (pean silmas esimesi tulesid) ?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Ei ole gabariite ees üldse, kuna sellel autol pole neid ka originaalis. Kas pean panema ette siis 01 või 011 tuled, kus on pargid sees?stern100 kirjutas:Ei. Kui sul juba kuskil eraldi gabariit olemas.empudogy kirjutas:Küsimus suurele ringile. Kas Parktuled on kohustuslikud (pean silmas esimesi tulesid) ?
Re: MZMA 401 1954 empudogy
empudogy kirjutas:Ei ole gabariite ees üldse, kuna sellel autol pole neid ka originaalis. Kas pean panema ette siis 01 või 011 tuled, kus on pargid sees?stern100 kirjutas:Ei. Kui sul juba kuskil eraldi gabariit olemas.empudogy kirjutas:Küsimus suurele ringile. Kas Parktuled on kohustuslikud (pean silmas esimesi tulesid) ?
Ei mäleta nüüd täpselt, kas 400-l olid originaalis suurtes tuledes gabariidid sees? Kui jah, siis vajad neid ka praegu, kui ei, siis vist ei tohiks neid vaja minna.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Originaalis pole tal gabatiite ees, taga olid.stern100 kirjutas:empudogy kirjutas:Ei ole gabariite ees üldse, kuna sellel autol pole neid ka originaalis. Kas pean panema ette siis 01 või 011 tuled, kus on pargid sees?stern100 kirjutas:Ei. Kui sul juba kuskil eraldi gabariit olemas.empudogy kirjutas:Küsimus suurele ringile. Kas Parktuled on kohustuslikud (pean silmas esimesi tulesid) ?
Ei mäleta nüüd täpselt, kas 400-l olid originaalis suurtes tuledes gabariidid sees? Kui jah, siis vajad neid ka praegu, kui ei, siis vist ei tohiks neid vaja minna.
Re: MZMA 401 1954 empudogy
Täna sain siis lõpuks autole sisu sisse.
Lagi on ka nüüd enam vähem pingul. Paika sai ka kojameeste mootor ja kojamehed ise. Lisaks sellele sain kätte ka rooli nahatamisest, ning ehitasin ise keskele katte. Jääb loota, et signaalist armatuurlaual on ei tule mingit jama ja ülevaataja paneb silma kinni.
Teha on siis veel niipalju, et ära vahetada pinge regulaator. kindlaks teha, kas töötab kütuse andur ja samuti ülesse otsida viga, miks ei põle armatuuris tuled. (pean silmas armatuuri valgustust) Samuti paika panna spidomeetritross. Ja siis peaks olema asi ülevaatuseks valmis. Hiljem tagan ka tagumised koopad ära katta nahaga, ning samuti teha sinna käetoed, et taga oleks veel mugavam olla.
Ah jaa.
Vahetasin ka ära veel esituled H4 pirnide vastu, ning panin ka ette pargid põlema.
Lagi on ka nüüd enam vähem pingul. Paika sai ka kojameeste mootor ja kojamehed ise. Lisaks sellele sain kätte ka rooli nahatamisest, ning ehitasin ise keskele katte. Jääb loota, et signaalist armatuurlaual on ei tule mingit jama ja ülevaataja paneb silma kinni.
Teha on siis veel niipalju, et ära vahetada pinge regulaator. kindlaks teha, kas töötab kütuse andur ja samuti ülesse otsida viga, miks ei põle armatuuris tuled. (pean silmas armatuuri valgustust) Samuti paika panna spidomeetritross. Ja siis peaks olema asi ülevaatuseks valmis. Hiljem tagan ka tagumised koopad ära katta nahaga, ning samuti teha sinna käetoed, et taga oleks veel mugavam olla.
Ah jaa.
Vahetasin ka ära veel esituled H4 pirnide vastu, ning panin ka ette pargid põlema.