IZ 412 IE 1981 Jeekim
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Kui muud moodi ei õpi, siis läbi rahakoti ikka õpin. Enne ülevaatust olen rohkem veetnud rohkem aega auto all, kui autos sees.
Ma ei tea, kas see oli laiskus või teadmatus, et õli ära ei pühkinud auto alt. Noh nüüd vähemalt tean.
Ma ei tea kas ma sõitsin liiga aeglaselt või mis, aga sain ainult ühe korra külje korralikult ette. Kartsin, et tagavedu on hullem. Kuid mida teha, et ka libedal tõusul liikuma saada? Kas lisada pagasnikusse raskust silla kohale
Ma ei tea, kas see oli laiskus või teadmatus, et õli ära ei pühkinud auto alt. Noh nüüd vähemalt tean.
Ma ei tea kas ma sõitsin liiga aeglaselt või mis, aga sain ainult ühe korra külje korralikult ette. Kartsin, et tagavedu on hullem. Kuid mida teha, et ka libedal tõusul liikuma saada? Kas lisada pagasnikusse raskust silla kohale
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
see tuleb kasuks aga libedaga soovitan kohalt ära minna teise käiguga.Jeekim kirjutas:Kui muud moodi ei õpi, siis läbi rahakoti ikka õpin. Enne ülevaatust olen rohkem veetnud rohkem aega auto all, kui autos sees.
Ma ei tea, kas see oli laiskus või teadmatus, et õli ära ei pühkinud auto alt. Noh nüüd vähemalt tean.
Ma ei tea kas ma sõitsin liiga aeglaselt või mis, aga sain ainult ühe korra külje korralikult ette. Kartsin, et tagavedu on hullem. Kuid mida teha, et ka libedal tõusul liikuma saada? Kas lisada pagasnikusse raskust silla kohale
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Ei pea teise käiguga alustama. Saab ka esimesega ja koheselt teisele ümber lülitada, et tekiks vedu aga mitte pöörded.moskiito kirjutas:see tuleb kasuks aga libedaga soovitan kohalt ära minna teise käiguga.Jeekim kirjutas:Kui muud moodi ei õpi, siis läbi rahakoti ikka õpin. Enne ülevaatust olen rohkem veetnud rohkem aega auto all, kui autos sees.
Ma ei tea, kas see oli laiskus või teadmatus, et õli ära ei pühkinud auto alt. Noh nüüd vähemalt tean.
Ma ei tea kas ma sõitsin liiga aeglaselt või mis, aga sain ainult ühe korra külje korralikult ette. Kartsin, et tagavedu on hullem. Kuid mida teha, et ka libedal tõusul liikuma saada? Kas lisada pagasnikusse raskust silla kohale
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Kuulda oli, et lapil on lastud lõpuks käia ja, et nüüd peab linnavahel liigeldes ettevaatlik olema. K.....a värvi limusiin tuhiseb legaalselt külg ees liigelda....Jeekim kirjutas: Ma ei tea, kas see oli laiskus või teadmatus, et õli ära ei pühkinud auto alt. Noh nüüd vähemalt tean. ...
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Kas nüüd just külg ees, aga paberimajandus selleks korraks korda aetud jah, sügiseni...
Kus Lõuna-Tartumaal veel peale Ulila ja Rannaküla jääradasid on, kuhu naelu teritama minna?
Kus Lõuna-Tartumaal veel peale Ulila ja Rannaküla jääradasid on, kuhu naelu teritama minna?
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Võrumaal on mitu rada ja 2 velge rehvidega, millele järgi võid tullaJeekim kirjutas: Kus Lõuna-Tartumaal veel peale Ulila ja Rannaküla jääradasid on, kuhu naelu teritama minna?
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Nii...hulgus kirjutas:Siseinfot omades, siis teemaalgataja sooviks olla kindlasti üks nende seast... Miks? sest kaasaegsete autode seas ei ole tagavedu üldsegi mitte populaarne. Ja soola sees ei sõidetaMAZ kirjutas:...
Teisipidi palju rahvast üldse talvel oma mosuga sõidab?
Eelnev tsitaat pärit suvesoojast, nüüd tundub, et teemaalgatajal ei ole veel lumest, külmast ja moskvitšiga loksumisest siiber, sest saabudes hommikul vara (14:00) talverallilt, ...
pikk jutt-kehv jutt, paar pilti ütleb rohkem, kui lehekülg möla.
pisuke tehniline kontroll, enne kiiremaid ringe
väike füüsiline vahepala, vahelduseks nürile uhamisele (peab mainima, et seda füüsist arendati ikka korralikult)
ja oleks veelgi uhatud, kui mitte idamaade tehnika poleks alustanud valjuhäälset protesti valede sõiduvõtete üle.
mingid vanemad ksf. Jeekimi plõksud ka siia.
veel rajaservast tehtud pilte (copyright: Silja K.):
Uljas drift...
...saab loogilise järje
Ilma juhita ring
emotsioonid
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Kuna autor ise ei ole mahti leidnud oma teemat upitada, siis aitame.
Vahepeal käidi jälle liugu laskmas, mille käigus mitmel korral ka stiilselt ära pargiti, (eiei, mitte autor ise, vaid oluliselt noorem juht)
Aga saab ka nii parkida, et mitte üks ratas maha ei puutu.
Kõrvaltseisjana oli hea vaadata, kuidas noored, kes elus ei ole tagaveoga sõitnud, mõne ringiga nooti tabasid ja VÄGA stiilselt ja puhtalt kurve võtsid. Mina loobun. Teised otsivad aga juba midagi kiiremat ja ikka seda va tagavedulist...
Vahepeal käidi jälle liugu laskmas, mille käigus mitmel korral ka stiilselt ära pargiti, (eiei, mitte autor ise, vaid oluliselt noorem juht)
Aga saab ka nii parkida, et mitte üks ratas maha ei puutu.
Kõrvaltseisjana oli hea vaadata, kuidas noored, kes elus ei ole tagaveoga sõitnud, mõne ringiga nooti tabasid ja VÄGA stiilselt ja puhtalt kurve võtsid. Mina loobun. Teised otsivad aga juba midagi kiiremat ja ikka seda va tagavedulist...
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Peale üv tegemist on autot kasutatud siht otstarbeliselt ehk sõitmiseks, kokku legaalselt kulgetud juba üle 500km ja selle aja jooksul ei ole peale rooli nuutide otsast sirgeks keeramise ja paari õigel ajal mitte oma kohale pandud poldi lisamise, midagi remonditud. Viimane kord kui jäärajal sai käidud siis hakkas kummitama vähene siduri puudulikkus.
Täna sai olukorda uuritud, et miks sidurit puudu on ja selgus ainult nii palju, et sidurikoja küljes olev töösilinder, mis varem ühe korra on minema sõitnud oma pesast, oli küll oma kohal, aga liikus seal päris tublisti, sest vedruseib, mis teda kinni peaks hoidma ei püsi soones, kuna soone üks serv on kumeraks kulunud mingit moodi. Sai silinder maha võetud ja vanaisa lubas esmaspäeval viia tuttava treiali kätte, et soont natuke süvendada.
Lisakas sai 4 nõuka aegset klambrit asendatud tänapäevastega, kaks nendest olid sumpa kinnitus klambrid ja kaks lõdviku klambrid. Sumpa sai kohe tunduvalt tihedam:
lõdviku klambritest pilti ei teinud
Uskumatu, aga tõsi kui eelmine aasta samal ajal ei olnud mul ühtegi mosse(daaz) karburaatorit siis nüüd on mul neid lausa 5.
Üks 01 oma mis autol peal on, seda siin pildil ei ole.
Rohkem pilte karpadest leiab siit
Kõige häirivam asi mosse juures on tagasild, mis ulub, ilmselt hakkab otsa saama.
Mõned stiili näited jäärajalt:
Pika peale hakkab juba tulema küll. Enam ei taha esiveoga sõitagi jäärajal, sest ta ei lähe ju üldse sinna kuhu vaja Tagaveol ikka keerad rooli ja muidkui läheb sinna kuhu vaja.
Täna sai olukorda uuritud, et miks sidurit puudu on ja selgus ainult nii palju, et sidurikoja küljes olev töösilinder, mis varem ühe korra on minema sõitnud oma pesast, oli küll oma kohal, aga liikus seal päris tublisti, sest vedruseib, mis teda kinni peaks hoidma ei püsi soones, kuna soone üks serv on kumeraks kulunud mingit moodi. Sai silinder maha võetud ja vanaisa lubas esmaspäeval viia tuttava treiali kätte, et soont natuke süvendada.
Lisakas sai 4 nõuka aegset klambrit asendatud tänapäevastega, kaks nendest olid sumpa kinnitus klambrid ja kaks lõdviku klambrid. Sumpa sai kohe tunduvalt tihedam:
lõdviku klambritest pilti ei teinud
Uskumatu, aga tõsi kui eelmine aasta samal ajal ei olnud mul ühtegi mosse(daaz) karburaatorit siis nüüd on mul neid lausa 5.
Üks 01 oma mis autol peal on, seda siin pildil ei ole.
Rohkem pilte karpadest leiab siit
Kõige häirivam asi mosse juures on tagasild, mis ulub, ilmselt hakkab otsa saama.
Mõned stiili näited jäärajalt:
Pika peale hakkab juba tulema küll. Enam ei taha esiveoga sõitagi jäärajal, sest ta ei lähe ju üldse sinna kuhu vaja Tagaveol ikka keerad rooli ja muidkui läheb sinna kuhu vaja.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Summuti klambritel soovitan otsad ülespoole panna,on küll tülikam mutreid keerata,aga on oluliselt väiksem oht sõites klambrit vigastada.