MAZ kirjutas:Las see lüliti olla ,see ei sega mind nagu nii enam klaasipesu vedelikku paagis pole ja reaalselt see mootor sinna klaasile eriti hästi seda vedelikku ei pritsi ka seega,see võib jääda kuhugi tööde nimekirja lõppu.
Hetkel valmistab peavalu spidomeeter, max kiirus mida spido näitab on 90-95, pedaal on siis põhjas ning mootoril pöördeid palju. Pigem kahtlustan,et spidomeeter vajaks kalibreerimist.
Eeldan,et kui aeglane differ,siis nii ongi ! Aastaid tagasi oli mul sama nähtus ühe mossega maanteel, pedaal suht põhja lähedal, aga kiirus väike -mootor üürgas nagu "tige mees"
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
MAZ kirjutas:Las see lüliti olla ,see ei sega mind nagu nii enam klaasipesu vedelikku paagis pole ja reaalselt see mootor sinna klaasile eriti hästi seda vedelikku ei pritsi ka seega,see võib jääda kuhugi tööde nimekirja lõppu.
Hetkel valmistab peavalu spidomeeter, max kiirus mida spido näitab on 90-95, pedaal on siis põhjas ning mootoril pöördeid palju. Pigem kahtlustan,et spidomeeter vajaks kalibreerimist.
Eeldan,et kui aeglane differ,siis nii ongi ! Aastaid tagasi oli mul sama nähtus ühe mossega maanteel, pedaal suht põhja lähedal, aga kiirus väike -mootor üürgas nagu "tige mees"
Su eeldus on küll siis päris mööda. Mul ju oma "kollasel" rallikal ka aeglane differ all. Reaalselt saab 110-120 ikka kätte küll kui karbuss lubab ja rehvid on õige kõrgusega.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Mulle on ka meelde jäänud,et Piruka mosse siis mudeli IZH 2715-011 puhul on max tehase kiirus 95 km/h.
Aga kurjad jutud räägivad,et lisaks piruka diffrile,mis on 4,55 ülekandega olevad ka käigukastis ülekanded veidi muudetud ülekande arvuga(eeldan,et siis aeglasemad). Kuna hetkel pole tehase raamatut kodus käepärast siis ei saa sealt ka üle vaadata,et veenduda kas asi tõele vastab.
MAZ kirjutas:Mulle on ka meelde jäänud,et Piruka mosse siis mudeli IZH 2715-011 puhul on max tehase kiirus 95 km/h.
Aga kurjad jutud räägivad,et lisaks piruka diffrile,mis on 4,55 ülekandega olevad ka käigukastis ülekanded veidi muudetud ülekande arvuga(eeldan,et siis aeglasemad). Kuna hetkel pole tehase raamatut kodus käepärast siis ei saa sealt ka üle vaadata,et veenduda kas asi tõele vastab.
408 k.kasti 1-3 käiku olid vist ainult aeglasemad aga muidu 4 käik sama, su spido valetab pakun. Oma pirukaga sain kohe kindlasti üle 95km/h kätte
Reduktor võib küll olla 4,55 aga tavareduktoriga võrreldes see nii meeletult suurt kiirusevahet küll ei tekita. Kontrolli spido üle, kahtlustan ainult selle viga.
MAZ kirjutas:Las see lüliti olla ,see ei sega mind nagu nii enam klaasipesu vedelikku paagis pole ja reaalselt see mootor sinna klaasile eriti hästi seda vedelikku ei pritsi ka seega,see võib jääda kuhugi tööde nimekirja lõppu.
Hetkel valmistab peavalu spidomeeter, max kiirus mida spido näitab on 90-95, pedaal on siis põhjas ning mootoril pöördeid palju. Pigem kahtlustan,et spidomeeter vajaks kalibreerimist.
Eeldan,et kui aeglane differ,siis nii ongi ! Aastaid tagasi oli mul sama nähtus ühe mossega maanteel, pedaal suht põhja lähedal, aga kiirus väike -mootor üürgas nagu "tige mees"
Su eeldus on küll siis päris mööda. Mul ju oma "kollasel" rallikal ka aeglane differ all. Reaalselt saab 110-120 ikka kätte küll kui karbuss lubab ja rehvid on õige kõrgusega.
Ja sina pakud eelduseks mida ? Reaalselt saad ise 110-120 ja seda ka juhul kui karburaator lubab Järelikult tulebki sul kiiruseks 95-100,sest karburaator ei luba ja muud vead juurde mida üles lugesid ....
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
MAZ kirjutas:Oskab keegi seletada kuidas seda Izh 412 lintspidomeetrit siis kalibreerida? Ma ise kaldun ka arvama,et tõenäoliselt on spidomeetriga miskit.
Laena kellegilt GPS ja mõõda, tõmba siis markeriga triibud peale ja olemas
MAZ kirjutas:Las see lüliti olla ,see ei sega mind nagu nii enam klaasipesu vedelikku paagis pole ja reaalselt see mootor sinna klaasile eriti hästi seda vedelikku ei pritsi ka seega,see võib jääda kuhugi tööde nimekirja lõppu.
Hetkel valmistab peavalu spidomeeter, max kiirus mida spido näitab on 90-95, pedaal on siis põhjas ning mootoril pöördeid palju. Pigem kahtlustan,et spidomeeter vajaks kalibreerimist.
Ei tohiks olla, pole ma näinud kusagil spidomeetril kirja,et kiirust mõõdetakse Mph(kui nii oleks siis oleks see tähistatud analoogselt mudeli 427 spidole). Plokk ise on küll inglise keelsete näidikutega aga kiirust mõõdab ikkagi Km/h. Miilides Iševski tehase näidikuplokki osas olen vaid kuulujutte kuulnud aga reaalselt pole ainsalegi ise peale sattunud.