Sai nüüd pikemalt maal, mosse juures oldud. Koolivaheaeg ju. Alul mõtlesin, et ega ei viitsi midagi teha, aga otsustasin istet maha võtma hakata, natuke sai asja uuritud ja siis ka tööle asutud:
Esiteks tuli sirgeks väänata nagad, mille taga katteriie oli:

Ja varsti oligi raam paljas:

Siis sai käidud keevituses, väga korralik töö tehti:

See polnud ainuke koht, aga pilte rohkematest pole.
Algas taas kokkuladumine:





Tähelepanelik lugeja märkas esimesel istmeseeria pildil ühte autot. Jah, tegu on Moskvitšiga. Nüüd tekib teil kindlasti küsimus, et miks see auto seal seisab? Või et no on oinas et auto sellise talvega välja tõi

Fotoseeria:




Kuna päev oli veel noor sai ette võetud järgmine töö: Elektronkella tagasi paigaldamine. Päris tülikas töö on see näidikuploki lahtikatkumine. Aga kuna ühe korra on seda juba tehtud, siis nüüd läks juba kiiremini.
Veel kellata:

Ja kellaga:

Juhin tähelepanu ka sellele pildile, nimelt avastasin numbrid, nii liitrid kui kraadid. Kui plokk on koos siis lihtsalt need numbrid ei paista, inseneride geniaalsus


Ja kui auto oli taas "tuppa" aetud, võtsin ette tagatuled, nood olid aegade jooksul tolmuseks läinud ja ka pirnid olid tolmused:

Silmaga oli vahe väga hästi eristatav aga pildile see ei jäänud, ei lisa ka pilte.
Sellised on nad nüüd, täies hiilguses:


Sai pikk jutt, või pigem rohkem pilte.
Oli tore tehnikaküllane nädal,
TheoK