Ega nende kolbidega midagi ei juhtu kui sa nad paned, saad erinevate kütustega mahedalt sõita ja kaotad mõne kw võimsuselt ning mõne liitri säästult, muud ei midagi kui sa just kiirendama ja põhja gaasiga ei pea sõitma, siis jääb mootor veits lahjaks, aga seda ka nii palju, et erinevusest norm kolviga sa eriti aru küll ei saa. Deforss kolbidega jätkub sul sõidurõõmu küll ja enamgi veelSanderV kirjutas:ja nüüd tuleb välja et 4 aastat tagasi ei osanud veel kolbe vaadata ja sain ülo-lt üle... niiet kui keegi tahab vahetada neid deforss kolbe tavaliste vastu, andke teada
AZLK 2140 1984 SanderV
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
ei plaanis oli ikka korralikult teha, siis tuleb õiged asjad sisse panna, põhimõtteliselt
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Ega need kolvid ei sega korralikult mootorit teha Ja õiged asjad on nad ka ehk deforsseeritud kolvidSanderV kirjutas:ei plaanis oli ikka korralikult teha, siis tuleb õiged asjad sisse panna, põhimõtteliselt
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Seda mõne kw erinevust tagumikuga nagunii ei tunneta.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
tunnetab ikka küll ja kuidas veel
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Madalad kolvid olid omal ajal kõva sõna,nüüd nendega enam äri pole.N.liidu ajal olid besiinid 92 ja 93,nendegi kvaliteet oli väga kõikuv ja mootori klõbisesid kiirendusel ikka korralikult,praeguse bensu puhul võiks ökonoomsuse-võimsuse huvides ka plokikaant pisut(0,5-0,8mm) õhemaks lihvida.Peaks isegi kolvivahetuse ette võtma aga teisalt ei raatsi toimivat asja torkima hakata.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Ma ei ole küll väga palju muude mossedega peale enda deforsitud sõitnud, kuid minu arvates on mineku vahe ikka vägagi tuntav. Kui ise peaksin mootorit tegema hakkama paneksin kindlasti "õiged" kolvid ikka sisse. Kust tänapäeval neid "lahjasid" bensiine ikka enam võtta on.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Deforss kolbe kasutad praegu ainult turbomootoril...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Deforseeritud mootori minek on ikka tükk maad uimasem,kui tavalise 412 mootori minek. Ise omal nahal kõik läbi kogenud. Lisaks ei saa deforseeritud mootori kaant väga madalaks lihvida,kuna siis hakkavad klapid vastu kolbe käima.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Vale vastus, deforsil on just rohkem ruumi klappidele, seda küll vähe, aga siiski rohkem kui tavalise kolvigaMAZ kirjutas:Deforseeritud mootori minek on ikka tükk maad uimasem,kui tavalise 412 mootori minek. Ise omal nahal kõik läbi kogenud. Lisaks ei saa deforseeritud mootori kaant väga madalaks lihvida,kuna siis hakkavad klapid vastu kolbe käima.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!