Oleks ma teadnud,et sa täna TÜV lähed tegema oleksin töökojas(tankla taga) kas või niisama edasi töllanud aga no,kust ma võisin teada
Imestan isegi,et viimased kaks nädalat on TÜV punktis järjekorrad. Paistab,et kliendi puudust neil ei tule.
Jeekim kirjutas:
Kokku sain täna mossega sõita vast pea 10-15km ja see oli peale pikka remonti mõnus motivatsioon.
Enam ma ei usu neid mehi kes ütlevad, et mosse paras peavalu. Mulle ta hakkas iga meetriga järjest enam meeldima. Ja väike remondi mõnu peabki asja juures olema. ...
Aga kui päevas 150km sõita, või lausa 500?
Peale seda tundub mõni 31" rehvidel veerev samast ajastust pärit parketimaastur, kui lukslimusiin, vaikne, sillad/kastid peaaegu ei ulu, rooliga õnnestub 80km tunnikiiruse juures sõiduk isegi valgete joonte vahel hoida ja on võimalus raadiot kuulata.
Viimasest mosuga Tallinnas käimisest on küll aasta(kümne)id möödas, kuid seljavalu, kumisev pea ja bensiinvingune salong (ja muidugi õlised käed) meenuvad esimesena...
hulgus kirjutas:
Viimasest mosuga Tallinnas käimisest on küll aasta(kümne)id möödas, kuid seljavalu, kumisev pea ja bensiinvingune salong (ja muidugi õlised käed) meenuvad esimesena...
Nii nagu koerad on oma peremeeste moodi nii on ka autodega
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
hulgus kirjutas:
Viimasest mosuga Tallinnas käimisest on küll aasta(kümne)id möödas, kuid seljavalu, kumisev pea ja bensiinvingune salong (ja muidugi õlised käed) meenuvad esimesena...
Nii nagu koerad on oma peremeeste moodi nii on ka autodega
täpselt minu sõnad olen enda mossega nädalavahetusel (rekord) 1500km maha kärutanud ja pole häda miskit olnud. ei peavalu, eigaase ja raadiot sai ka normaalselt kuulata. tol ajal isegi käsi õliseks ei teinud kuna sõitsin 20 000km maha ilma et oleks kapoti lahti teinud või masina alla roninud. Ainuke remont sellel ajal oli see kui esimene ratta laager lendas.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
partnermosse kirjutas:
Nii nagu koerad on oma peremeeste moodi nii on ka autodega
Sellisel juhul peaks ma häbist maa alla vajuma,sest minu auto on küll selline,et vahest tekitab endalegi asjatut peavalu.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
hulgus kirjutas:
Viimasest mosuga Tallinnas käimisest on küll aasta(kümne)id möödas, kuid seljavalu, kumisev pea ja bensiinvingune salong (ja muidugi õlised käed) meenuvad esimesena...
Nii nagu koerad on oma peremeeste moodi nii on ka autodega
täpselt minu sõnad olen enda mossega nädalavahetusel (rekord) 1500km maha kärutanud ja pole häda miskit olnud. ei peavalu, eigaase ja raadiot sai ka normaalselt kuulata. tol ajal isegi käsi õliseks ei teinud kuna sõitsin 20 000km maha ilma et oleks kapoti lahti teinud või masina alla roninud. Ainuke remont sellel ajal oli see kui esimene ratta laager lendas.
Hehee, õlivahetust ei teinud? Tosool käis ka lõpuni välja? Pm kõik 10 000 km läbisõidul tehtavad hooldustööd lasid üle
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
hulgus kirjutas:
Viimasest mosuga Tallinnas käimisest on küll aasta(kümne)id möödas, kuid seljavalu, kumisev pea ja bensiinvingune salong (ja muidugi õlised käed) meenuvad esimesena...
Nii nagu koerad on oma peremeeste moodi nii on ka autodega
täpselt minu sõnad olen enda mossega nädalavahetusel (rekord) 1500km maha kärutanud ja pole häda miskit olnud. ei peavalu, eigaase ja raadiot sai ka normaalselt kuulata. tol ajal isegi käsi õliseks ei teinud kuna sõitsin 20 000km maha ilma et oleks kapoti lahti teinud või masina alla roninud. Ainuke remont sellel ajal oli see kui esimene ratta laager lendas.
Hehee, õlivahetust ei teinud? Tosool käis ka lõpuni välja? Pm kõik 10 000 km läbisõidul tehtavad hooldustööd lasid üle
mina teen enda mokitsale hooldustöid peale 20 000km. ei näe vajadust tihedamalt neid sooritada. dosool peab vabalt vastu üle 20 000km, mootoriõli on paraku selline elukas mis soovib tihedamat vahetust.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.