Täna selgus kurbtõsi asi, kohalikust poest ostetud siduripumba mansetid ei olegi mõeldud pidurivedeliku sees töötama, ehk siis sidurisilndrist voolas vedelik sama kiirelt välja kui ülevalt peale valada.hulgus kirjutas: Kuna lp. kasutaja Jeekim on kirjutamise jaoks kolemaru pessimistlikus meeleolus (vist?), siis teeks ühe väikese vahearuande-kokkuvõtte mõningatest kulutustest uutele asjadele ja mis tulemusega:
Ostetud süütelukk (uus): mõned korrad käivitamisi, sõitma pole veel saanud. Starteri positsioon ei ole algusest peale korrektselt toiminud, nagu lahkamisel selgus, olid ka viimases postis toodud probleemid seotud p--k tüüpi süütelukuga. Tulemus: lukk laual laiali, meeldivalt kärsahaisuse sisemusega. Läheb poodi tagasi. Eks näis mis vabanduseks öeldakse.
sidurikorv survelaager. mansetid, tihendid siduri peasilindrile ja piduripumbale, mootoritihendid, filtrid: õhk, õli kütus. Uued ja toimivad, aga suuremat sõitmist pole veel saanud, eks paistab, aga aimata on, et kuskilt veel üllatusi tulemas.
tervitustega
hulgus@3x toyota
Eile sai käidud jälle ülevaatus proovimas, kuna pidurid ja amordid said korrastatud siis ei näinud selleks probleeme. Ülevaataja ajas stendi, muu oli kõik korras, isegi käsipidur oli korras, aga parem tagumine tööpidur oli endiselt nõrk ja läbi ei saanud.
Kui ülevaatuse maja juurest nina kodu poole keerasin, sain vaevalt suure tee peale ära keerata kui enam ei õnnestunud 2 käiku sisse saada. Lõpuks kui käigu sisse sain kartsin, et sidurisilinder sidurikoja küljest jälle sääred teinud. Kuid tänu isa õpetusele kuidas kasutada vahegaasi ning eelnevale harjutamisele land cruiseri ja nissan sunnyga õnnestus koju ära sõita (ps load 10 kuud käes

