Täna selgus kurbtõsi asi, kohalikust poest ostetud siduripumba mansetid ei olegi mõeldud pidurivedeliku sees töötama, ehk siis sidurisilndrist voolas vedelik sama kiirelt välja kui ülevalt peale valada.hulgus kirjutas: Kuna lp. kasutaja Jeekim on kirjutamise jaoks kolemaru pessimistlikus meeleolus (vist?), siis teeks ühe väikese vahearuande-kokkuvõtte mõningatest kulutustest uutele asjadele ja mis tulemusega:
Ostetud süütelukk (uus): mõned korrad käivitamisi, sõitma pole veel saanud. Starteri positsioon ei ole algusest peale korrektselt toiminud, nagu lahkamisel selgus, olid ka viimases postis toodud probleemid seotud p--k tüüpi süütelukuga. Tulemus: lukk laual laiali, meeldivalt kärsahaisuse sisemusega. Läheb poodi tagasi. Eks näis mis vabanduseks öeldakse.
sidurikorv survelaager. mansetid, tihendid siduri peasilindrile ja piduripumbale, mootoritihendid, filtrid: õhk, õli kütus. Uued ja toimivad, aga suuremat sõitmist pole veel saanud, eks paistab, aga aimata on, et kuskilt veel üllatusi tulemas.
tervitustega
hulgus@3x toyota
Eile sai käidud jälle ülevaatus proovimas, kuna pidurid ja amordid said korrastatud siis ei näinud selleks probleeme. Ülevaataja ajas stendi, muu oli kõik korras, isegi käsipidur oli korras, aga parem tagumine tööpidur oli endiselt nõrk ja läbi ei saanud.
Kui ülevaatuse maja juurest nina kodu poole keerasin, sain vaevalt suure tee peale ära keerata kui enam ei õnnestunud 2 käiku sisse saada. Lõpuks kui käigu sisse sain kartsin, et sidurisilinder sidurikoja küljest jälle sääred teinud. Kuid tänu isa õpetusele kuidas kasutada vahegaasi ning eelnevale harjutamisele land cruiseri ja nissan sunnyga õnnestus koju ära sõita (ps load 10 kuud käes ). Täna kui kanalisse ronisin ja leidsin, et sidurisilinder ilusti omal kohal, hakkasin viga otsima, sai paigaltatud üks puudu olev tihend siduripaagi alla ja uuesti õhutama hakates märkasin, et põranda matil on märjad nirisemis jäljed. Koheselt oli pilt selge, kuna eelnev silinder sama moodi jooksis. Ega midagi silnder maha ja lahti. (tasub mainimist, et eelnevalt oli sidurivedelik kahtlaselt mustaks värvunud, kuid ei osanud sellest midagi kahtlustada). Enne maha võtmist, siis nagu mainitud sai, vedeliku kadus kiiremini kui peale jõudsin valada. Nüüd aga küsimus mis mansette kasutada, et dot4 pidama jääks? Kohalikust autopoest mis müüb lääne autode juppe vastava mõõduga mansette ei õnnestunud saada. Kohalikust vene autode poest ei julge enam midagi osta, sest viimased kogemused on kehvad. Need sees olevad mansetid sealt samast ostetud.