MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
noo nii siin siis see pleki ring mis sain ja üks pilt ka autost
http://album.ee/album/451873/50156475
http://album.ee/album/451873/50156475
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Vanad esitiivad sul väga korralikud minu omad ikka on äärtest näritud juba
Kadedaks teeb see plekihunnik küll
Kadedaks teeb see plekihunnik küll
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Õnnestus endalgi seda autot täna vaadata ja tuleb nentida, et oma aastate kohta on tegu ikka päris korraliku 408-ga. Läbivaid auke oli selle auto kohta vaid mõni üksik.
Mis nüüd sellesse katusesse puutub, siis ma kahtlen sügavalt, et selline, sinise isoleerpaelaga tehtud "triibutuuning" tehasest pärineb. Tehasest tulid Moskvitšid ühevärvilistena. Vahet pole, läksid nad siis ekspordiks või mitte.
See katusele lastud, musta "olluse" suure struktuuriga muster meenutab mõneti kivikaitset vms. ainet. Spetsiaalsest plastikust on asi kaugel. Pigem võib see olla a´la "made in kodugaraaž"-tüüpi disain. "Nõuka-ajal" oli see osade autoomanike seas suht popp värk. Nii mõnigi "Lada" oli omale, võrreldes auto värvitooniga(näit. mereroheline), kontrastse musta värvi katuse saanud.
Prooviks võiks mõnda vihmaveerenni siseserva, lahustisse kastetud riidetüki nurgaga üle tõmmata. Kui riide või puhastuspaberi serv muutub mustaks, siis soovitaks kogu selle pealekantud kraami maha pesta, sest et selle alt võib veel teadmata varjatud "üllatusi" lagedale tulla.
Eks see ole lõppkokkuvõttes muidugi omaniku enda otsustada, mida ta oma autoga teeb, aga üldmulje võib kõrvaltvaatajale jääda tunduvalt ilusam, kui kogu kere on ühtlaselt uue värvi all.
Mis nüüd sellesse katusesse puutub, siis ma kahtlen sügavalt, et selline, sinise isoleerpaelaga tehtud "triibutuuning" tehasest pärineb. Tehasest tulid Moskvitšid ühevärvilistena. Vahet pole, läksid nad siis ekspordiks või mitte.
See katusele lastud, musta "olluse" suure struktuuriga muster meenutab mõneti kivikaitset vms. ainet. Spetsiaalsest plastikust on asi kaugel. Pigem võib see olla a´la "made in kodugaraaž"-tüüpi disain. "Nõuka-ajal" oli see osade autoomanike seas suht popp värk. Nii mõnigi "Lada" oli omale, võrreldes auto värvitooniga(näit. mereroheline), kontrastse musta värvi katuse saanud.
Prooviks võiks mõnda vihmaveerenni siseserva, lahustisse kastetud riidetüki nurgaga üle tõmmata. Kui riide või puhastuspaberi serv muutub mustaks, siis soovitaks kogu selle pealekantud kraami maha pesta, sest et selle alt võib veel teadmata varjatud "üllatusi" lagedale tulla.
Eks see ole lõppkokkuvõttes muidugi omaniku enda otsustada, mida ta oma autoga teeb, aga üldmulje võib kõrvaltvaatajale jääda tunduvalt ilusam, kui kogu kere on ühtlaselt uue värvi all.
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Pakuks välja sellise varjandi, et ka neid masinaid toodeti vot sedasi. See omanik kellelt ostsin, sai selle Rootsist just sellisena nagu pildil näha. Lisan ühe pildi juurde millisena tehasest välja sõitis just seda värvi masinad. Võta kinni, kellel siis õigus on.M410 kirjutas:Õnnestus endalgi seda autot täna vaadata ja tuleb nentida, et oma aastate kohta on tegu ikka päris korraliku 408-ga. Läbivaid auke oli selle auto kohta vaid mõni üksik.
Mis nüüd sellesse katusesse puutub, siis ma kahtlen sügavalt, et selline, sinise isoleerpaelaga tehtud "triibutuuning" tehasest pärineb. Tehasest tulid Moskvitšid ühevärvilistena. Vahet pole, läksid nad siis ekspordiks või mitte.
See katusele lastud, musta "olluse" suure struktuuriga muster meenutab mõneti kivikaitset vms. ainet. Spetsiaalsest plastikust on asi kaugel. Pigem võib see olla a´la "made in kodugaraaž"-tüüpi disain. "Nõuka-ajal" oli see osade autoomanike seas suht popp värk. Nii mõnigi "Lada" oli omale, võrreldes auto värvitooniga(näit. mereroheline), kontrastse musta värvi katuse saanud.
Prooviks võiks mõnda vihmaveerenni siseserva, lahustisse kastetud riidetüki nurgaga üle tõmmata. Kui riide või puhastuspaberi serv muutub mustaks, siis soovitaks kogu selle pealekantud kraami maha pesta, sest et selle alt võib veel teadmata varjatud "üllatusi" lagedale tulla.
Eks see ole lõppkokkuvõttes muidugi omaniku enda otsustada, mida ta oma autoga teeb, aga üldmulje võib kõrvaltvaatajale jääda tunduvalt ilusam, kui kogu kere on ühtlaselt uue värvi all.
http://album.ee/node/18922833/50148773
või siis http://mclellansautomotive.com/photos/B36488.jpg
Viimati muutis hannezk, 20 Veebr 2009 15:28, muudetud 3 korda kokku.
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Näeb väga "Kopika" orig. rehvi moodi välja. Sapakatel olid mäletamist mööda kah mingid taolised, aga veidi kitsamad.moskiito kirjutas:see peaks olema originaal rehv veel. 175/65 13
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
No võibolla tõesti tehti selliseid musti katuseid osade eksportmudelite tarbeks.
Ma siin kaevasin mitu õhtut netis ringi, lootuses leida mõnda teist samasugust pilti, millel musta katuse ning parempoolse rooliga M 408, aga ei leidnud, või siis ei osanud otsida.
Aga hoiab siis pöidlaid peos, et see auto saaks saabuvate suveürituste ajaks valmis
Ma siin kaevasin mitu õhtut netis ringi, lootuses leida mõnda teist samasugust pilti, millel musta katuse ning parempoolse rooliga M 408, aga ei leidnud, või siis ei osanud otsida.
Aga hoiab siis pöidlaid peos, et see auto saaks saabuvate suveürituste ajaks valmis
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
Lisan siia juurde pisut eelmise omaniku logiraamatu märkmeid.
Pirnid, mis autol kusagil paiknema peaksid.
1.kontroll lamp armatuuris A12-1
2.tagatule pirn FP-122A
3.stop ja suunatuled pirnid A12-21
Gabariittule pirn A12-3
4. Tagurdustule pirn A12-15
5. Numbritule pirn A12-6
6.Peafoori pirn A12-1,5 (jään vastuse võlgu, sest ei oska öelda millega tegu)
7. Esimesed suunatuled A12-21
Esimesed gabariitule pirnid A12-1.
Reguleeringud ja töö järjekord
Mootori töö järjekord 1-3-4-2
Klappide pilud külmalt (+15 - +20C)
1. sisselase 0.15mm
2. väljalase 0.20mm
Kütuse tasaping karburaatri aknas 20 +- 1.5mm ülemisest tasapinnast.
Jagaja kontaktide vahe 0.35-0.45 mm
Küünalde elektroodi vahe 0.9-1.05mm
Siduri pedaali vabakäik 5-6mm
Piduri pedaali vabakäik 1-5mm
Pidurivedeliku tasapind paagi anuma äärest 10-15mm
Rõhk esi ja taga rehvides 1.7 +- 0.1
Klappide asetus silindri peal
kolb - O O O O O O O O
klapp- V S S V V S S V
Karteri ja anumate mahud.
1.Kütusepaak - 46L
2.Jahutussüsteem -9.1L
3.Õhupuhasti filtri vann - 0.68L
4.Siduri hüdrosüsteem - 0.15L
5.Käigukast - 1.1L
6.Tagasild - 1.3L
7.Roolikarp - 0.16L
8.Piduri hüdrosüsteem - 0.34L
9. Klaasipuhasti paak - 1.9L
Auto tehasevärv ML-152 "Belaja Nost", mis kuivab 80-90 C juures 1 tund.
Pirnid, mis autol kusagil paiknema peaksid.
1.kontroll lamp armatuuris A12-1
2.tagatule pirn FP-122A
3.stop ja suunatuled pirnid A12-21
Gabariittule pirn A12-3
4. Tagurdustule pirn A12-15
5. Numbritule pirn A12-6
6.Peafoori pirn A12-1,5 (jään vastuse võlgu, sest ei oska öelda millega tegu)
7. Esimesed suunatuled A12-21
Esimesed gabariitule pirnid A12-1.
Reguleeringud ja töö järjekord
Mootori töö järjekord 1-3-4-2
Klappide pilud külmalt (+15 - +20C)
1. sisselase 0.15mm
2. väljalase 0.20mm
Kütuse tasaping karburaatri aknas 20 +- 1.5mm ülemisest tasapinnast.
Jagaja kontaktide vahe 0.35-0.45 mm
Küünalde elektroodi vahe 0.9-1.05mm
Siduri pedaali vabakäik 5-6mm
Piduri pedaali vabakäik 1-5mm
Pidurivedeliku tasapind paagi anuma äärest 10-15mm
Rõhk esi ja taga rehvides 1.7 +- 0.1
Klappide asetus silindri peal
kolb - O O O O O O O O
klapp- V S S V V S S V
Karteri ja anumate mahud.
1.Kütusepaak - 46L
2.Jahutussüsteem -9.1L
3.Õhupuhasti filtri vann - 0.68L
4.Siduri hüdrosüsteem - 0.15L
5.Käigukast - 1.1L
6.Tagasild - 1.3L
7.Roolikarp - 0.16L
8.Piduri hüdrosüsteem - 0.34L
9. Klaasipuhasti paak - 1.9L
Auto tehasevärv ML-152 "Belaja Nost", mis kuivab 80-90 C juures 1 tund.
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk
20.02.2009 Reede. Tagapaneel on jäänud veel plekitööst teha, kuid kahjuks originaal ei ole kusagilt leida. Plekksepp lubas vaadata mis teha annab, võib-olla annab uue plekid painutada. Esmaspäevast alates läheb savi alla ja siis edasi kruntima.
Eile lahkasin nati käigukast, ning sealt leidsin tiba kulunuid detaile. Seega käigukasti rem on ees ootamas. Juhul kui kellegil pakkuda 408 kasut või uuemat kasti, siis oleks see teretulnud. Seniks proovin enda käigukastiga midagi teha
Hetkel selline
http://album.ee/node/18939181/50157159
Eile lahkasin nati käigukast, ning sealt leidsin tiba kulunuid detaile. Seega käigukasti rem on ees ootamas. Juhul kui kellegil pakkuda 408 kasut või uuemat kasti, siis oleks see teretulnud. Seniks proovin enda käigukastiga midagi teha
Hetkel selline
http://album.ee/node/18939181/50157159
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677