MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
hannezk
Postitusi: 88
Liitunud: 04 Veebr 2009 10:35

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas hannezk »

noo nii siin siis see pleki ring mis sain ja üks pilt ka autost

http://album.ee/album/451873/50156475
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas MAZ »

Vanad esitiivad sul väga korralikud minu omad ikka on äärtest näritud juba :(
Kadedaks teeb see plekihunnik küll :o
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
M410
Postitusi: 213
Liitunud: 03 Veebr 2009 02:40

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas M410 »

Õnnestus endalgi seda autot täna vaadata ja tuleb nentida, et oma aastate kohta on tegu ikka päris korraliku 408-ga. Läbivaid auke oli selle auto kohta vaid mõni üksik.

Mis nüüd sellesse katusesse puutub, siis ma kahtlen sügavalt, et selline, sinise isoleerpaelaga tehtud "triibutuuning" tehasest pärineb. Tehasest tulid Moskvitšid ühevärvilistena. Vahet pole, läksid nad siis ekspordiks või mitte.
See katusele lastud, musta "olluse" suure struktuuriga muster meenutab mõneti kivikaitset vms. ainet. Spetsiaalsest plastikust on asi kaugel. Pigem võib see olla a´la "made in kodugaraaž"-tüüpi disain. "Nõuka-ajal" oli see osade autoomanike seas suht popp värk. Nii mõnigi "Lada" oli omale, võrreldes auto värvitooniga(näit. mereroheline), kontrastse musta värvi katuse saanud.

Prooviks võiks mõnda vihmaveerenni siseserva, lahustisse kastetud riidetüki nurgaga üle tõmmata. Kui riide või puhastuspaberi serv muutub mustaks, siis soovitaks kogu selle pealekantud kraami maha pesta, sest et selle alt võib veel teadmata varjatud "üllatusi" lagedale tulla.

Eks see ole lõppkokkuvõttes muidugi omaniku enda otsustada, mida ta oma autoga teeb, aga üldmulje võib kõrvaltvaatajale jääda tunduvalt ilusam, kui kogu kere on ühtlaselt uue värvi all.
Kasutaja avatar
hannezk
Postitusi: 88
Liitunud: 04 Veebr 2009 10:35

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas hannezk »

M410 kirjutas:Õnnestus endalgi seda autot täna vaadata ja tuleb nentida, et oma aastate kohta on tegu ikka päris korraliku 408-ga. Läbivaid auke oli selle auto kohta vaid mõni üksik.

Mis nüüd sellesse katusesse puutub, siis ma kahtlen sügavalt, et selline, sinise isoleerpaelaga tehtud "triibutuuning" tehasest pärineb. Tehasest tulid Moskvitšid ühevärvilistena. Vahet pole, läksid nad siis ekspordiks või mitte.
See katusele lastud, musta "olluse" suure struktuuriga muster meenutab mõneti kivikaitset vms. ainet. Spetsiaalsest plastikust on asi kaugel. Pigem võib see olla a´la "made in kodugaraaž"-tüüpi disain. "Nõuka-ajal" oli see osade autoomanike seas suht popp värk. Nii mõnigi "Lada" oli omale, võrreldes auto värvitooniga(näit. mereroheline), kontrastse musta värvi katuse saanud.

Prooviks võiks mõnda vihmaveerenni siseserva, lahustisse kastetud riidetüki nurgaga üle tõmmata. Kui riide või puhastuspaberi serv muutub mustaks, siis soovitaks kogu selle pealekantud kraami maha pesta, sest et selle alt võib veel teadmata varjatud "üllatusi" lagedale tulla.

Eks see ole lõppkokkuvõttes muidugi omaniku enda otsustada, mida ta oma autoga teeb, aga üldmulje võib kõrvaltvaatajale jääda tunduvalt ilusam, kui kogu kere on ühtlaselt uue värvi all.
Pakuks välja sellise varjandi, et ka neid masinaid toodeti vot sedasi. See omanik kellelt ostsin, sai selle Rootsist just sellisena nagu pildil näha. Lisan ühe pildi juurde millisena tehasest välja sõitis just seda värvi masinad. Võta kinni, kellel siis õigus on.

http://album.ee/node/18922833/50148773
või siis http://mclellansautomotive.com/photos/B36488.jpg
Viimati muutis hannezk, 20 Veebr 2009 15:28, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar
hannezk
Postitusi: 88
Liitunud: 04 Veebr 2009 10:35

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas hannezk »

18.02.2009 päeva seisuga on sellises olukorras

http://album.ee/node/18924395/50156813
pppp
Postitusi: 60
Liitunud: 02 Veebr 2009 14:27
Asukoht: Tallinn

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas pppp »

moskiito kirjutas:see peaks olema originaal rehv veel. 175/65 13
Näeb väga "Kopika" orig. rehvi moodi välja. Sapakatel olid mäletamist mööda kah mingid taolised, aga veidi kitsamad.
M410
Postitusi: 213
Liitunud: 03 Veebr 2009 02:40

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas M410 »

No võibolla tõesti tehti selliseid musti katuseid osade eksportmudelite tarbeks.
Ma siin kaevasin mitu õhtut netis ringi, lootuses leida mõnda teist samasugust pilti, millel musta katuse ning parempoolse rooliga M 408, aga ei leidnud, või siis ei osanud otsida.

Aga hoiab siis pöidlaid peos, et see auto saaks saabuvate suveürituste ajaks valmis :)
Kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 02 Veebr 2009 14:55

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas Kasutaja »

Sellel 408'l ka mingi must katus:
Pilt
21251
Kasutaja avatar
hannezk
Postitusi: 88
Liitunud: 04 Veebr 2009 10:35

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas hannezk »

Lisan siia juurde pisut eelmise omaniku logiraamatu märkmeid.

Pirnid, mis autol kusagil paiknema peaksid.

1.kontroll lamp armatuuris A12-1
2.tagatule pirn FP-122A
3.stop ja suunatuled pirnid A12-21
Gabariittule pirn A12-3
4. Tagurdustule pirn A12-15
5. Numbritule pirn A12-6
6.Peafoori pirn A12-1,5 (jään vastuse võlgu, sest ei oska öelda millega tegu)
7. Esimesed suunatuled A12-21
Esimesed gabariitule pirnid A12-1.

Reguleeringud ja töö järjekord

Mootori töö järjekord 1-3-4-2
Klappide pilud külmalt (+15 - +20C)
1. sisselase 0.15mm
2. väljalase 0.20mm
Kütuse tasaping karburaatri aknas 20 +- 1.5mm ülemisest tasapinnast.
Jagaja kontaktide vahe 0.35-0.45 mm
Küünalde elektroodi vahe 0.9-1.05mm
Siduri pedaali vabakäik 5-6mm
Piduri pedaali vabakäik 1-5mm
Pidurivedeliku tasapind paagi anuma äärest 10-15mm
Rõhk esi ja taga rehvides 1.7 +- 0.1

Klappide asetus silindri peal
kolb - O O O O O O O O
klapp- V S S V V S S V

Karteri ja anumate mahud.

1.Kütusepaak - 46L
2.Jahutussüsteem -9.1L
3.Õhupuhasti filtri vann - 0.68L
4.Siduri hüdrosüsteem - 0.15L
5.Käigukast - 1.1L
6.Tagasild - 1.3L
7.Roolikarp - 0.16L
8.Piduri hüdrosüsteem - 0.34L
9. Klaasipuhasti paak - 1.9L

Auto tehasevärv ML-152 "Belaja Nost", mis kuivab 80-90 C juures 1 tund.
Kasutaja avatar
hannezk
Postitusi: 88
Liitunud: 04 Veebr 2009 10:35

Re: MZMA 408 IE 1967a. Hannezk

Postitus Postitas hannezk »

20.02.2009 Reede. Tagapaneel on jäänud veel plekitööst teha, kuid kahjuks originaal ei ole kusagilt leida. Plekksepp lubas vaadata mis teha annab, võib-olla annab uue plekid painutada. Esmaspäevast alates läheb savi alla ja siis edasi kruntima.
Eile lahkasin nati käigukast, ning sealt leidsin tiba kulunuid detaile. Seega käigukasti rem on ees ootamas. Juhul kui kellegil pakkuda 408 kasut või uuemat kasti, siis oleks see teretulnud. Seniks proovin enda käigukastiga midagi teha :)

Hetkel selline

http://album.ee/node/18939181/50157159
Vasta