Einoh,kes sind kiita jõuabSanderV kirjutas:krt ma vahetan selle ajaga juba üksi terve mootori ära
AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Nüüd sõida veel natuke ja katsu kohe plokikaan üle pingutada. Too vene tihend annab väga hästi järgi ja vajab mitu korda pingutamist. Kui maha magad,lööb tihendi katki.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Kusjuures sel teemal on vastakaid arvamusi. Endal on ka varasemast ajast meelde jäänud,et peale kaanetihendi vahetust tuleb miskil ajahetkel kaan üle pingutada ja seda korra. Kuid paar tuttavat,kes vene ajal palju mossede ja mossemootoritega kokku puutunud,on selle mõtte jamaks laitnud. Pingutada tuleb juhul,kui kaanetikud on uued pandud.Tihend ise tuleb õige tugevusega kinni tõmmata ja ühest korrast pidi piisama.TALUPOEG TALUJA kirjutas:Nüüd sõida veel natuke ja katsu kohe plokikaan üle pingutada. Too vene tihend annab väga hästi järgi ja vajab mitu korda pingutamist. Kui maha magad,lööb tihendi katki.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Mina teen järelpingutamist tavaliselt 400km kandis. Tasub teha, eriti Mosse mootoril. Mossel andis siis veel päris palju peale keerata. Peale seda on võimaluse korral veel pingutatud aga piisas ühest korrast küll.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Kindlasti teha järelpingutus või kaks!!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Jamps.Muhulane kirjutas:Kusjuures sel teemal on vastakaid arvamusi. Endal on ka varasemast ajast meelde jäänud,et peale kaanetihendi vahetust tuleb miskil ajahetkel kaan üle pingutada ja seda korra. Kuid paar tuttavat,kes vene ajal palju mossede ja mossemootoritega kokku puutunud,on selle mõtte jamaks laitnud. Pingutada tuleb juhul,kui kaanetikud on uued pandud.Tihend ise tuleb õige tugevusega kinni tõmmata ja ühest korrast pidi piisama.TALUPOEG TALUJA kirjutas:Nüüd sõida veel natuke ja katsu kohe plokikaan üle pingutada. Too vene tihend annab väga hästi järgi ja vajab mitu korda pingutamist. Kui maha magad,lööb tihendi katki.
Kui Sul aega palju siis piisab ka ühest pingutamisest...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
kuidas keegi mina olen lisa pingutamisest loobunud pärast tihendi vahetamist. Keeran kinni ja sõidan, pole midagi juhtunud, aga jah, ise pead veenduma kuidas ja mis moodi pingutatud. Partnermosse võib kinnitada kui ta ise üle ei ole soovinud pingutada
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Jah siiani kestab see pingutus ja pole miskit häda, ainuke mida vaja üle teha, on klappide regull , kuidagi suudab see seadistus ikka paigast nihkuma, müstika minu jaoks- keerad mutikad kinni ja veel kontramutriga - kontrollid veel 3 ringi üle ja siis mingi aja pärast ikka miskit klapivahe on kas väiksem või suurem kui seadistadmoskiito kirjutas: Partnermosse võib kinnitada kui ta ise üle ei ole soovinud pingutada
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
raamat näeb ette, et kui segusiibrit üle 23.228 kraadi ei ava siis ei pea järelpingutust tegema
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Järelkontroll tuleb ikka teha,sest kunagi ei tea,millise kvaliteediga tihend on sattunud.