AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

SanderV kirjutas:krt ma vahetan selle ajaga juba üksi terve mootori ära :D
Einoh,kes sind kiita jõuab :D
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Nüüd sõida veel natuke ja katsu kohe plokikaan üle pingutada. Too vene tihend annab väga hästi järgi ja vajab mitu korda pingutamist. Kui maha magad,lööb tihendi katki.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Muhulane »

TALUPOEG TALUJA kirjutas:Nüüd sõida veel natuke ja katsu kohe plokikaan üle pingutada. Too vene tihend annab väga hästi järgi ja vajab mitu korda pingutamist. Kui maha magad,lööb tihendi katki.
Kusjuures sel teemal on vastakaid arvamusi. Endal on ka varasemast ajast meelde jäänud,et peale kaanetihendi vahetust tuleb miskil ajahetkel kaan üle pingutada ja seda korra. Kuid paar tuttavat,kes vene ajal palju mossede ja mossemootoritega kokku puutunud,on selle mõtte jamaks laitnud. Pingutada tuleb juhul,kui kaanetikud on uued pandud.Tihend ise tuleb õige tugevusega kinni tõmmata ja ühest korrast pidi piisama.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Edel »

Mina teen järelpingutamist tavaliselt 400km kandis. Tasub teha, eriti Mosse mootoril. Mossel andis siis veel päris palju peale keerata. Peale seda on võimaluse korral veel pingutatud aga piisas ühest korrast küll.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas stern100 »

Kindlasti teha järelpingutus või kaks!!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Muhulane kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Nüüd sõida veel natuke ja katsu kohe plokikaan üle pingutada. Too vene tihend annab väga hästi järgi ja vajab mitu korda pingutamist. Kui maha magad,lööb tihendi katki.
Kusjuures sel teemal on vastakaid arvamusi. Endal on ka varasemast ajast meelde jäänud,et peale kaanetihendi vahetust tuleb miskil ajahetkel kaan üle pingutada ja seda korra. Kuid paar tuttavat,kes vene ajal palju mossede ja mossemootoritega kokku puutunud,on selle mõtte jamaks laitnud. Pingutada tuleb juhul,kui kaanetikud on uued pandud.Tihend ise tuleb õige tugevusega kinni tõmmata ja ühest korrast pidi piisama.
Jamps.
Kui Sul aega palju siis piisab ka ühest pingutamisest... :D
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas moskiito »

kuidas keegi :D mina olen lisa pingutamisest loobunud pärast tihendi vahetamist. Keeran kinni ja sõidan, pole midagi juhtunud, aga jah, ise pead veenduma kuidas ja mis moodi pingutatud. Partnermosse võib kinnitada :D kui ta ise üle ei ole soovinud pingutada ;)
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas partnermosse »

moskiito kirjutas: Partnermosse võib kinnitada :D kui ta ise üle ei ole soovinud pingutada ;)
Jah ;) siiani kestab see pingutus ja pole miskit häda, ainuke mida vaja üle teha, on klappide regull , kuidagi suudab see seadistus ikka paigast nihkuma, müstika minu jaoks- keerad mutikad kinni ja veel kontramutriga - kontrollid veel 3 ringi üle ja siis mingi aja pärast ikka miskit klapivahe on kas väiksem või suurem kui seadistad :D
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas SanderV »

raamat näeb ette, et kui segusiibrit üle 23.228 kraadi ei ava siis ei pea järelpingutust tegema
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 640
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane

Postitus Postitas Seenior »

Järelkontroll tuleb ikka teha,sest kunagi ei tea,millise kvaliteediga tihend on sattunud.
Vasta