Nüüd sõida veel natuke ja katsu kohe plokikaan üle pingutada. Too vene tihend annab väga hästi järgi ja vajab mitu korda pingutamist. Kui maha magad,lööb tihendi katki.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Nüüd sõida veel natuke ja katsu kohe plokikaan üle pingutada. Too vene tihend annab väga hästi järgi ja vajab mitu korda pingutamist. Kui maha magad,lööb tihendi katki.
Kusjuures sel teemal on vastakaid arvamusi. Endal on ka varasemast ajast meelde jäänud,et peale kaanetihendi vahetust tuleb miskil ajahetkel kaan üle pingutada ja seda korra. Kuid paar tuttavat,kes vene ajal palju mossede ja mossemootoritega kokku puutunud,on selle mõtte jamaks laitnud. Pingutada tuleb juhul,kui kaanetikud on uued pandud.Tihend ise tuleb õige tugevusega kinni tõmmata ja ühest korrast pidi piisama.
Mina teen järelpingutamist tavaliselt 400km kandis. Tasub teha, eriti Mosse mootoril. Mossel andis siis veel päris palju peale keerata. Peale seda on võimaluse korral veel pingutatud aga piisas ühest korrast küll.
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Nüüd sõida veel natuke ja katsu kohe plokikaan üle pingutada. Too vene tihend annab väga hästi järgi ja vajab mitu korda pingutamist. Kui maha magad,lööb tihendi katki.
Kusjuures sel teemal on vastakaid arvamusi. Endal on ka varasemast ajast meelde jäänud,et peale kaanetihendi vahetust tuleb miskil ajahetkel kaan üle pingutada ja seda korra. Kuid paar tuttavat,kes vene ajal palju mossede ja mossemootoritega kokku puutunud,on selle mõtte jamaks laitnud. Pingutada tuleb juhul,kui kaanetikud on uued pandud.Tihend ise tuleb õige tugevusega kinni tõmmata ja ühest korrast pidi piisama.
Jamps.
Kui Sul aega palju siis piisab ka ühest pingutamisest...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
kuidas keegi mina olen lisa pingutamisest loobunud pärast tihendi vahetamist. Keeran kinni ja sõidan, pole midagi juhtunud, aga jah, ise pead veenduma kuidas ja mis moodi pingutatud. Partnermosse võib kinnitada kui ta ise üle ei ole soovinud pingutada
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
moskiito kirjutas: Partnermosse võib kinnitada kui ta ise üle ei ole soovinud pingutada
Jah siiani kestab see pingutus ja pole miskit häda, ainuke mida vaja üle teha, on klappide regull , kuidagi suudab see seadistus ikka paigast nihkuma, müstika minu jaoks- keerad mutikad kinni ja veel kontramutriga - kontrollid veel 3 ringi üle ja siis mingi aja pärast ikka miskit klapivahe on kas väiksem või suurem kui seadistad
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks