Taas on heameel raporteerida teatavast arengust. Minu veljeprojekt muudkui edeneb.
https://www.upload.ee/image/6727727/IMG ... 153317.jpg
Panin pildi lingina, sest oli teine liiga suures mõõdus.
AZLK 2137 1980 Primo
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2137 1980 Primo
Asi vähehaaval areneb. Otsin momendil ka aktiivselt juppe kokku. Roheline salong vajab esiistmeid ja tagaluuk võiks samuti uus olla. Tagasilla teen volvo sillale ümber ilmselt.
Re: AZLK 2137 1980 Primo
Ma ei tea et, kas piltidelt tundub või jäävadki veljed originaaliga võrreldes väga suure positiivse offsetiga?PRIMO kirjutas:Asi vähehaaval areneb. Otsin momendil ka aktiivselt juppe kokku. Roheline salong vajab esiistmeid ja tagaluuk võiks samuti uus olla. Tagasilla teen volvo sillale ümber ilmselt.
Kui taha Volvo sild läheb ja see laiem siis arusaadav miks sellisena tehtud veljed ,aga originaal tagasillaga oleks kindlasti flantse vahele vaja. Kui samade mõõtudega veljed ka ette lähevad siis ette vast tulevadki flantsid vahele?
Samas üleliigne + offset ja flantsiga (paksusega) varieerimine on kindlasti õigem ja lihtsam lähenemine kui riskide sellega, et tarvis trumli vastas olevat velge sissepoole (miinust juurde) saada . Igaks juhuks, et kui flantsi tõttu lähevad märkimisväärselt pikemad velje/tikkpoldid (läbi flantsi) siis kindlasti tugevamast materjalist poldid otsida, aga see arvatavasti juba teada kui ehitusega nii põhjalikuks (velgede valmistamine) mindud.
Originaalimeelsete pahameele pärast vast karta ei tasu. Minu arvates custom masinat ja selle valmimist kindlasti põnevam vaadata ja ehitust kõrvalt jälgida kui originaali. Ja arvestades kui "originaalipõhine" on Eesti vanatehnika-scene siis originaalmasinate puudust (et kõik "ära tuunitaks") tulevikus ei tasu küll karta.
Aga edu masinaga!
Re: AZLK 2137 1980 Primo
Kui veljed jäävadki nii Punnis olema, siis saab esimesed flantsid vist isegi eraldi poltidega lahendada. S.t. originaal tikkpoltidega kinnitad flantsi ja ratta kinnitamiseks teed flantsi sisse augud, kuhu keerata rattapoldid.
Re: AZLK 2137 1980 Primo
Eesmised veljed jäävadki "punni" ja tagumised mingil määral ka, kuigi taga tuleb oluliselt laiem velg. Tahangi, et rattad koopas istuksid ja oleks rohkem selline lowrider/ledsled olemisega pill.
Re: AZLK 2137 1980 Primo
Olen veidi aega eemal olnud aga nüüd on hea mee teatada, et auto on alles, sõidab ja toimetab. Kõrgust on vähenenud jne.
Nüüd aga olen juppide otsingul, et see auto edasi teha. Panen kuulutuse ka üles vastavasse foorumi sektsiooni.
Nüüd aga olen juppide otsingul, et see auto edasi teha. Panen kuulutuse ka üles vastavasse foorumi sektsiooni.