AZLK 2137 1980 Primo

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
PRIMO
Postitusi: 14
Liitunud: 06 Apr 2016 13:37

Re: AZLK 2137 1980 Primo

Postitus Postitas PRIMO »

Taas on heameel raporteerida teatavast arengust. Minu veljeprojekt muudkui edeneb.
https://www.upload.ee/image/6727727/IMG ... 153317.jpg
:beer Panin pildi lingina, sest oli teine liiga suures mõõdus. :)
PRIMO
Postitusi: 14
Liitunud: 06 Apr 2016 13:37

Re: AZLK 2137 1980 Primo

Postitus Postitas PRIMO »

Pilt
Asi vähehaaval areneb. Otsin momendil ka aktiivselt juppe kokku. Roheline salong vajab esiistmeid ja tagaluuk võiks samuti uus olla. Tagasilla teen volvo sillale ümber ilmselt.
Kasutaja avatar
marek
Postitusi: 377
Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Asukoht: Pärnu/Tartu
Kontakt:

Re: AZLK 2137 1980 Primo

Postitus Postitas marek »

PRIMO kirjutas:Asi vähehaaval areneb. Otsin momendil ka aktiivselt juppe kokku. Roheline salong vajab esiistmeid ja tagaluuk võiks samuti uus olla. Tagasilla teen volvo sillale ümber ilmselt.
Ma ei tea et, kas piltidelt tundub või jäävadki veljed originaaliga võrreldes väga suure positiivse offsetiga?
Kui taha Volvo sild läheb ja see laiem siis arusaadav miks sellisena tehtud veljed ,aga originaal tagasillaga oleks kindlasti flantse vahele vaja. Kui samade mõõtudega veljed ka ette lähevad siis ette vast tulevadki flantsid vahele?

Samas üleliigne + offset ja flantsiga (paksusega) varieerimine on kindlasti õigem ja lihtsam lähenemine kui riskide sellega, et tarvis trumli vastas olevat velge sissepoole (miinust juurde) saada :D . Igaks juhuks, et kui flantsi tõttu lähevad märkimisväärselt pikemad velje/tikkpoldid (läbi flantsi) siis kindlasti tugevamast materjalist poldid otsida, aga see arvatavasti juba teada kui ehitusega nii põhjalikuks (velgede valmistamine) mindud.

Originaalimeelsete pahameele pärast vast karta ei tasu. Minu arvates custom masinat ja selle valmimist kindlasti põnevam vaadata ja ehitust kõrvalt jälgida kui originaali. Ja arvestades kui "originaalipõhine" on Eesti vanatehnika-scene siis originaalmasinate puudust (et kõik "ära tuunitaks") tulevikus ei tasu küll karta. :)

Aga edu masinaga!
Martti.S
Postitusi: 9
Liitunud: 29 Mai 2016 21:26
Telefon: 56455710

Re: AZLK 2137 1980 Primo

Postitus Postitas Martti.S »

Kui veljed jäävadki nii Punnis olema, siis saab esimesed flantsid vist isegi eraldi poltidega lahendada. S.t. originaal tikkpoltidega kinnitad flantsi ja ratta kinnitamiseks teed flantsi sisse augud, kuhu keerata rattapoldid.
PRIMO
Postitusi: 14
Liitunud: 06 Apr 2016 13:37

Re: AZLK 2137 1980 Primo

Postitus Postitas PRIMO »

Eesmised veljed jäävadki "punni" ja tagumised mingil määral ka, kuigi taga tuleb oluliselt laiem velg. Tahangi, et rattad koopas istuksid ja oleks rohkem selline lowrider/ledsled olemisega pill.
PRIMO
Postitusi: 14
Liitunud: 06 Apr 2016 13:37

Re: AZLK 2137 1980 Primo

Postitus Postitas PRIMO »

Olen veidi aega eemal olnud aga nüüd on hea mee teatada, et auto on alles, sõidab ja toimetab. Kõrgust on vähenenud jne.
Pilt
Nüüd aga olen juppide otsingul, et see auto edasi teha. Panen kuulutuse ka üles vastavasse foorumi sektsiooni.
Vasta