
AZLK 2140SL 1983 TheoK
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
theok ega sul taga reduktorit Sl pole?mul 2140 ütles üless aga tahaks sl oma panna..väike lootus oli et ehk sul on müügiks?
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Täna on üks tähtis päev, on Mossel "aastapäev"
Nimelt möödub kolm aastat Moskvitsi ostust!
Tähtpäevalisest üks eilne pilt ka, seisab rahus:


Nimelt möödub kolm aastat Moskvitsi ostust!
Tähtpäevalisest üks eilne pilt ka, seisab rahus:

Endine Super-Lux.
- mossejumal
- Postitusi: 621
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Palju õnne autole !
Edu ja õnne sellega tulevikus väga 5+ masin on

Edu ja õnne sellega tulevikus väga 5+ masin on
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Mind teeb selline hoiu koht autole kadedaks enda omad pole mitte nii head 

MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Tervitused!
Nüüdseks on auto seisnud veidi üle kuu. Ega midagi olulist toimunud pole, aga nädalavahetusel käisin maal Mosu juures ja viisin läbi korralise käivituse. Nii nagu ma ikka auto seismise ajal alati kord kuus olen teinud.
Alustuseks siis aku peale ja bens üles, siis oli aga veidi muid tegemisi ja auto jäi tunniks seisma. Hiljem pidi tavapärasest kauem starterit andma. Vb polnud ka pump nö. õiges asendis.
Käivitus:
http://toru.ee/view/fe1c14fbb298
Alguses töötas veidi ebaühtlaselt, kuid mootori soojenedes läks rütm paremaks,veidi häirib muidugi see resonaatori plärin aga eks sellega tegelen kevadel. Video juba peaaegu töösoojast mootorist:
http://toru.ee/view/4d9fe3b24607
Tegin ka "pidurduskatseid", et käsipidur kinni ei jääks ja ikka ka kevadel toimiks. Veidi muidugi trummlid viskavad, on seda palju?:
http://toru.ee/view/44dbf280f284
Ja kui juba kõik toimis ja soe oli, siis otsustasin lõpetada. Pea oli ka juba "gaasidest" sassis:
http://toru.ee/view/a65ccc565ee8
Side lõpp.
Nüüdseks on auto seisnud veidi üle kuu. Ega midagi olulist toimunud pole, aga nädalavahetusel käisin maal Mosu juures ja viisin läbi korralise käivituse. Nii nagu ma ikka auto seismise ajal alati kord kuus olen teinud.
Alustuseks siis aku peale ja bens üles, siis oli aga veidi muid tegemisi ja auto jäi tunniks seisma. Hiljem pidi tavapärasest kauem starterit andma. Vb polnud ka pump nö. õiges asendis.
Käivitus:
http://toru.ee/view/fe1c14fbb298
Alguses töötas veidi ebaühtlaselt, kuid mootori soojenedes läks rütm paremaks,veidi häirib muidugi see resonaatori plärin aga eks sellega tegelen kevadel. Video juba peaaegu töösoojast mootorist:
http://toru.ee/view/4d9fe3b24607
Tegin ka "pidurduskatseid", et käsipidur kinni ei jääks ja ikka ka kevadel toimiks. Veidi muidugi trummlid viskavad, on seda palju?:
http://toru.ee/view/44dbf280f284
Ja kui juba kõik toimis ja soe oli, siis otsustasin lõpetada. Pea oli ka juba "gaasidest" sassis:
http://toru.ee/view/a65ccc565ee8
Side lõpp.
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Üks tähelepanek oleks.
Ma arvan,et sul oli ka bensiini pump vales asendis ja ei saanud kohe kütust üles.
Kuid see selleks,eks teinekord oskad sa ise selle õige koha leida.
Kui oled karburaatori täis löönud kütet, siis vajuta gaasi pedaali 3-5 korda põhja. Siis peaks käivitamine
olema hõlpsam. Samuti soovitas üks vanakooli mossemees enne käivitamist 5 sekundiks tõmmata täis tulede peale. Ja siis tagasi lükata ja siis 5 sekundi pärast käivitada masin. Pidi mõjuma kui aku on tühja võitu või
siis ergutama seda kuidagi. Ise olen proovinud ja toimib pean tunnistama.
Ma arvan,et sul oli ka bensiini pump vales asendis ja ei saanud kohe kütust üles.
Kuid see selleks,eks teinekord oskad sa ise selle õige koha leida.
Kui oled karburaatori täis löönud kütet, siis vajuta gaasi pedaali 3-5 korda põhja. Siis peaks käivitamine
olema hõlpsam. Samuti soovitas üks vanakooli mossemees enne käivitamist 5 sekundiks tõmmata täis tulede peale. Ja siis tagasi lükata ja siis 5 sekundi pärast käivitada masin. Pidi mõjuma kui aku on tühja võitu või
siis ergutama seda kuidagi. Ise olen proovinud ja toimib pean tunnistama.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Vaadates,et suures garaasis tuleb korralikult "mosseauru", siis soovitan tulevikus kasutada summuti pikenduseks toru või voolikut, mis ulatub garaasiruumidest väljapoole ning juhib mürgised aurud sealt välja ! 

Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Tervitused!
Täna käisin Moskvitši käivitamas. See oli juba kaua plaanis, kuid siiamani polnud viitsinud akut kohale vedada. Kuna auto on hetkel ka looduslikult varaste eest kaitsusd, st. et lumehanged on sellised, et autoni ühegi teise autoga ei saaks. Ise peab majani jõudmiseks ka pikalt läbi metsa minema ja akut tassida üsna nõme. Aga täna võtsin end kokku, kuna vaja ikka regulaarset käivitust teha.
Panin aku peale, bens üles.
Hakkasin käivitama. Aku oli pooltühi, garaazis korralikud miinuskraadid ja auto 2 kuud ilma käivitamata seisnud. Andsin starterit, vedas ennast käima. Alguses turtsus-plärtsus küll, aga mida aeg edasi, seda ühtlasemaks ja ilusamaks sound muutus. Hiljem käis juba väga hästi. Salong läks ka saunaks kätte
Algselt oli muidugi käigukasti-tagasilla õli hirmus paks aga needki lasin soojaks, tegin "kiiruskatseid", treenisin natuke käsipidurit jne.
Roostekohti pole välja löönud.
Videomaterjali paraku anda pole, küll aga üks pilt:

Eks varsti jälle.
Täna käisin Moskvitši käivitamas. See oli juba kaua plaanis, kuid siiamani polnud viitsinud akut kohale vedada. Kuna auto on hetkel ka looduslikult varaste eest kaitsusd, st. et lumehanged on sellised, et autoni ühegi teise autoga ei saaks. Ise peab majani jõudmiseks ka pikalt läbi metsa minema ja akut tassida üsna nõme. Aga täna võtsin end kokku, kuna vaja ikka regulaarset käivitust teha.
Panin aku peale, bens üles.
Hakkasin käivitama. Aku oli pooltühi, garaazis korralikud miinuskraadid ja auto 2 kuud ilma käivitamata seisnud. Andsin starterit, vedas ennast käima. Alguses turtsus-plärtsus küll, aga mida aeg edasi, seda ühtlasemaks ja ilusamaks sound muutus. Hiljem käis juba väga hästi. Salong läks ka saunaks kätte

Algselt oli muidugi käigukasti-tagasilla õli hirmus paks aga needki lasin soojaks, tegin "kiiruskatseid", treenisin natuke käsipidurit jne.
Roostekohti pole välja löönud.
Videomaterjali paraku anda pole, küll aga üks pilt:

Eks varsti jälle.
Endine Super-Lux.